ČESTICE I SILE

Znanstvenik objasnio zašto je život poslije smrti nemoguć

Postoji li život nakon smrti?
Pixabay
25.10.2020.

- Ako doista nema ničega osim atoma i poznatih sila, očito nema načina da duša preživi smrt. Vjerovanje u život poslije smrti, blago rečeno, iziskuje fiziku izvan standardnog modela - zaključuje Carroll.

Ima li života poslije smrti? Pitanje je to koje oduvijek fascinira čovjeka. Sada jedan fizičar tvrdi da zna odgovor - i da je niječan.

Sean Carroll, kozmolog i profesor na Kalifornijskom tehnološkom institutu, kaže da bi za postojanje života poslije smrti naša svijest morala biti potpuno odvojena od našeg fizičkog tijela, a nije, piše Metro.

Svijest je, kaže Carroll, niz atoma i elektrona koji nam daju um, a zakoni svemira ne omogućuju da ti atomi i elektroni nastave djelovati i nakon smrti.

- Ne postoji način unutar zakona fizike da informacije pohranjene u našim mozgovima potraju nakon naše smrti - tvrdi Carroll u časopisu Scientific American.

Objašnjava da prema teoriji kvantnog polja (QTF) za svaku vrstu čestice postoji jedno polje - svi fotoni u svemiru su na jednoj razini, elektroni na drugoj i tako dalje. Da bi se život mogao nastaviti nakon smrti, testovi kvantnih polja bi otkrili "duhovne" čestice i sile, a nisu.

CM
Crni_moj
20:30 25.10.2020.

Fizika nije nešto novo stvoreno od ljudske vrste već zbirka svih zakona u svemiru pa tako i na zemlji, koje smo do sada razumjeli. Dokle smo stigli u razumijevanju nepoznatog to nitko ne zna. Tak da čovjeku ne treba zamjeriti ako ne razumije.

Avatar AligatorX
AligatorX
22:30 25.10.2020.

Austrijski fizičar i filozof Ludwig Boltzmann (tko je učio termodinamiku taj mu je i te kako poznat) ne mogavši izdržati izrugavanje kolega znanstvenika koji su u to doba bili crème de la crème znanstvene zajednice, zbog toga što je zastupao tezu o postojanju atoma, počinio je 1906.g. samoubojstvo. Lord Kelvin, isto čudo od znanstvenika svog vremena, tijekom svog inauguracijskog govora 1900.g. kada je postao predsjednik jednog možda i najznačajnijeg kluba znanstvenika tog doba u svijetu ustvrdio je kako je postao predsjednik tog kluba u trenutku kada citiram: "U fizici se više nema što novoga otkriti, ostaje samo to da se preciznije mjeri ". Ovo su samo dva primjera, a ima ih o ho ho, koja dokazuje koliko su ljudi tijekom povijesti bili umišljeni vjerujući kako su dovoljno spoznali da mogu iznositi konačne zaključke. Ovo je bilo prije malo više od 100 godina, a danas je osnova fizike ono o čemu oni nisu niti sanjali da postoji. Ne treba biti bahat, jednog dana i ova vremena i ovi znanstvenici će biti daleka prošlost i vjerojatno će se neki budući znanstvenici uz uvažavanje doprinosa bivših znanstvenika u dobroj mjeri ismijavati zatucanosti istih. Mi si umišljamo kako znamo gotovo sve, a zapravo još ništa ne znamo.

22:30 25.10.2020.

Koji glupak je oti fizicar. Vjerovanje se i zasniva na necemu sto nemoze biti dokazano na bilo koji nacin. Vjera, vjerovanja su stvar filozofije a ne fizike.