nepoznati planet

Znanstvenici iz Kalifornije otkrili planet na kojem je moguć život

'This image obtained on August 20, 2010 from NASA\'s Hubble Space Telescope shows the inner region of Abell 1689, an immense cluster of galaxies located 2.2 billion light-years away. The cluster\'s gr
'HO'
02.02.2012.

Planet je otkriven u orbiti oko jedne zvijezde gdje temperatura nije ni preniska ni previsoka tako da bi se voda ondje mogla zadržati u tekućem stanju

Znanstvenici sa kalifornijskog sveučilišta u Santa Cruzu objavili su kako su pronašli nepoznati planet koji je najbolji kandidat da zadržava vodu, ali čak i život na svojoj površini, piše portal SPACE.com. Planet je otkriven u orbiti oko jedne zvijezde gdje temperatura nije ni preniska ni previsoka tako da bi se voda ondje mogla zadržati u svom tekućem stanju.

– Sveti Gral istraživanja je pronaći planet toliko udaljen od zvijezde da nije preblizu da zbog vrućine voda ispari, a nije ni toliko udaljen da je hladno i voda se smrzne – rekao je Steven Vogt, astronom sa kalifornijskog sveučilišta.

– Nalazi se u nastanjivoj zoni i o tome se ne treba raspravljati. Nije na rubu, već je točno u sredini – dodaje.

– Taj je planet novi najbolji kandidat za podršku tekućoj vodi i, možda, životu kakav poznajemo – kaže astronom. Znanstvenici procjenjuju da je planet, kojeg su nazvali GJ 667Cc, barem 4,5 puta masivniji od Zemlje. Potrebno mu je oko 28 dana da napravi krug oko svoje zvijezde, a nalazi se 22 svjetlosne godine daleko od Zemlje, u sazviježđu Škorpiona.

– To je zapravo naš susjed. Vrlo je blizu, postoji samo oko 100 zvijezda koje su nam bliže od njega – kaže Vogt.

TO
Toni50
15:41 03.02.2012.

Znanstvenici iz Kalifornije otkrili planet na kojem je moguć život, neki su počeli več i da se pakuju za put.

TO