Željezničari prosvjedovali, Kalmeta tvrdi: Radnici imaju sigurnost
Oko 300 radnika Hrvatskih željeznica okupilo se u utorak ujutro ispred Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Bune se, kako kažu, protiv sustavnog neulaganja u Hrvatske željeznice
Komentari 16
Kaj se sekirate bu vam došla premjerka i sve bu vam obečala a vi čete je sretni grlit i ljubit......
morate pocekati dva tri dana dok dobite posjetu, i biti ce odma novce (kjega nima) i nove investicije se vec razradjaju,i sve bu dobro.
razgovarati s Kalmetom....ok, samo kako se to može uopće razgovarati s Kalmetom...to mi nije najjasnije. on razgovara putem uplatnica, crnih fondova...ne znam čime će ga željezničari počastiti, al valjda oni imaju neku ideju.
treba ublažiti štetu od linićevog najavljivanja mmf-a i sakriti njihovo neslaganje pa sada brzo objavljujete tekst u kojemu nema ničega ... samo da im barem malo pomognete
Dećki možete prosvjedovati do besvijeti koliko hoćete vlastodršci će dalje po svom, ..... rade to oni već 20 godina .......... ne šljive vas 1/2 posto ......... pogledajte si seljake kako ih redovno preveslaju ... tako će i vas ..............
Ima jedna mogucnost da se sve dovede u red i da nam ta zaostala zeljeznica krene kako to mora biti, a to je- Kalemeta zbogom i postaviti covjeka koji zna kako treba zeljeznici,i ne samo zeljeznici -pomoci.!
Nadam se da će HDZ izgubiti izbore kako bi se ovaj višak radnika po državnim firmama očistio već jednom i kako ne bi plaćali plaće radi kupovanja nekog socijalnog mira, a koji nas sve vodi u propast. Zna se da na željeznici ima najmanje 30 % viška radnika.
Stvarno bi volio da se oformi nekakva nezavisna komisija i protrese Kalmetin resor.Imam osječaj da tu ima svačega.
Na željeznici je sve podređeno dolasku stranih operatera,od podjele društva na 4 firme,od neulaganja u pruge,koje su u više nego katastrofalnom stanju. Nešto se uložilo u lokomotive,ali rak rana je sustav nabave,gdje se nabavljaju rezervni dijelovi bez certifikata po cijenamaa kao za originale,radnici na održavanju nisu kvalitetno educirani,nego su prepušteni sami sebi,silni menađeri su posebna kasta,jer nit se smije znati koliko ih je ,a pogotovo se ne zna što ti silni menađeri rade,a pogotovo se ne zna kolika im je plaća. Kolektivni ugovor vrijedi još dvije godine i taman se poklapa s ulaskom u EU,a kakva će pravila tada važiti ne zna nitko. Strane operatere ne zanima ni gradski ni prigradski promet,a to znači daljnje smanjenje pruga pod izlikom neisplativosti,a isto je i s brojem vlakova. Dakle ,strance zanima samo profit,a to znači teretni promet,a nama će ostati sve ono što ne donosi profit. Gdje je tu sigurnost radnih mjesta? Vidjet ćemo,vrijeme će pokazati.
Da su zadnjih godina spriječili krađu u vlastitim redovima i da su očistili HŽ od radnih mjesta koja su izmišljena za rodbinu, imali bi novca za 100 novih vlakova!
Kobaka uhvatiti za vrat da vrati ukraden novac skupa sa svojim partnerima i HŽ posluje u pozitivi.
To on tvrdi, ali oni su tvrdi..
do sad su srbi nosili brkove sa bradom --vidim ovi tristo------koliko ima hž- radnika na spisku ---vidim ovi tristo uredno obrijani -- jesu li i ovi sa dnevnicom od 50 eura--strava na komunistički način --
sindikati koji prosvjeduju su obicna skupina neradnika koja se prije svega bori z asvoje vlastite interese a me interese radnika koje predstavljaju
da su lovu koju podijelili u sine otpremnine uložili u infrastrukturu danas bi pruge a i vlakovi bili ok napomena :otpremnina ovih spuštaća po zagorju bila je oko 200.000 kuna,nek probaju raditi u bilo kojoj firmi koja nešto proizvodi u zagorju pa nek zatraže otpremninu bitange p
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Što god su dotakli, sve su pokrali i uništili.