Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 64
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
U TIJEKU 8 PROJEKATA
Povratak na članak

Muke s modernizacijom željeznice: Žele još milijardu eura, a nisu gotove ni pruge planirane 2007.

Probleme s prugom Dugo Selo – Križevci izazvala je loša financijska situacija izvođača DIV Grupe, koja je u predstečaju

Komentari 17

DU
Deleted user
21:02 28.10.2022.

Kad potroše milijardu tražit će još a od posla opet niš. Lopine.

VL
Avatar Bill Carson
Bill Carson
20:17 28.10.2022.

Uzmi pare danas, podjeli unutar čopora, a onda neka odgovaraju budući direktori.

VL
HE
Herceg56
20:21 28.10.2022.

Zašto se ovakve stvari ne daju Kinezima?

VL
NO
No1
20:26 28.10.2022.

To ce se sve u paktu prodati za jednu kunu, a onda ce taj koji kupi to sve raskupusati i rasprodati, a za sebi ostaviti komunikacijsku infrastrukturu ispod tracnica.

VL
MI
Miko33
06:22 29.10.2022.

Nažalost ovako bi prošao i Pelješki most da ga je radila naša firma. Sjetimo se samo muka sa Čiovskum mostom.

VL
PH
Petarstijena-HR
22:27 28.10.2022.

Trebalo sve krupne investicije tipa mostovi,željeznica,luke dati Kinezima da grade,jer su efikasni,brzi i sposobni,te imaju tehniku i tehnologiju izvođenja najsloženijih radova.

VL
PH
Petarstijena-HR
21:48 28.10.2022.

Pruga projektirana do 160 km/h,a u EU i Japanu se projektiraju na 300-500 km/h pruge...Tko je to odredio da se tako radi ispod stola-što USKOK to ne e istražuje?!

VL
HI
HiroGlifi
07:48 29.10.2022.

HŽ je crna rupa intergalaktičkih razmjera.

VL
MI
Miko33
06:22 29.10.2022.

Nažalost ovako bi prošao i Pelješki most da ga je radila naša firma. Sjetimo se samo muka sa Čiovskum mostom.

VL
PH
Petarstijena-HR
22:25 28.10.2022.

Cijena pruge od 25 milijardi kn za brzinu do 160 km/h je preplaćena barem 150%, za taj novac se mogla izgraditi pruga sa brzinama do 300 km/h.

VL
DA
dariozgzg
10:10 02.11.2022.

U svemu ovome je i Dalekovod d.d. kojeg je nedavno preuzeo Pavao Vujnovac kontroverznom dokapitalizacijom koja je sada na sudu, a koji je zajedno sa svojim partnerima iz PPD-a putem Končara i sumnjive firme na Malti pod imenom Construction Line osnovane 2020. isključivo za preuzimanje Dalekovoda, a koja se bavila otkupom potraživanja Dalekovoda d.d.(detaljnije vidjeti slučaj INA-Rada Škugor) putem dvojbene dokapitalizacije izvlastio 7.700 malih dioničara Dalekovoda d.d., država se u korist njega odrekla 50 milijuna kuna uloženih preko HBOR-a u Dalekovod te su se mirovinski fondovi, u koje su položene naše i vaše mirovine, u istu korist odrekle nekoliko desetaka milijuna kuna da bi osobe povezane s Pavlom Vujnovcem preuzele Dalekovod d.d. Bivši ministar Zdravko Marić koji je predsjednik NO HBOR-a ignorira dopise i upite tko se to u ime HBOR-a odrekao 50 milijuna kuna državnog novca u korist navedene ekipe, a HBOR se u odgovorima pravda zaštitom podataka. Mirovinski fondovi također ne žele reći tko se u njihovo ime odrekao novca uloženog u Dalekovod d.d.. Uskoro ide tužba pred euroskom komisijom za navedeno, što će imati za posljedicu stopiranje novca za Dalekovod iz europskih fondova dok se slučaj ne okonča. Nadam se da su akteri dokapitalizacije u Dalekovodu d.d. toga svjesni. Još jednom, dobro došli u Hrvatsku. Živjeli hrvatski poduzetnici i mediji koji im drže ljestve za ovakve radnje.

VL
DU
Deleted user
17:10 29.10.2022.

Institucije - koje se bore protiv korupcije treba pozlatiti i staviti u Državnu riznicu kao vrh vrhova svih napora za spas i napredak hrvatskog društva i RH .

VL
PH
Petarstijena-HR
21:23 28.10.2022.

Za Orbana grade prugu,a EU mu uvela sankcije i blokadu EU fondova...običan fašist,Mađarsku treba izbaciti iz Eu,jer se ne drži europskih vrijednosti..

VL
AF
afer
08:18 29.10.2022.

Tko je to planirao 2007?

VL
PH
Petarstijena-HR
21:21 28.10.2022.

Željeznica Rijeka-Zagreb-Budimpešta je čisti ekonomski promašaj,tko će se voziti tom željeznicom i što će se prevoziti,a košta 25 milijardi kuna?!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.