Zbog kvara na pramačnoj rampi trajekt jedva doplovio do Paga
Za vrijeme havarije rampe na trajektu se nalazilo 25 putnika, osam vozila od kojih pet osobnih, dva kamiona i jedan autobus na redovnoj liniji.
Komentari 5
MY
a sigurnost posade
MY
bilo kako bilo Bog cuva nas hrvate takvi nasi brodovi su kaznene kolonije za pomorce gore od otkaza ali mora se izbiti placa
MY
anonymus moze naci sve i svih for free you can run but cannot hide lets be peace
MY
ovo je slika zadra i drugog trajakta
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
brod usporeno nastavio ploviti Zanimljivo rješenje... Samo mi nije jasno - je li brod, ovdje ne piše trajekt, nesposoban okrenuti se za 180 stupnjeva pa ploviti drugom stranom nakojoj je rampa ispravna? Zašto to pitam? Zato što trajekt \"Sv. Juraj\"aj\" u stvarnosti nema krme kao brod, već vozi jednakom brzinom i sigurnošću u oba smejra a da se ne oreće pramcem u smejru kretanja... Ili Piše: Iva Vidović/VLM nikad nije bila na takvom tipu trajekta pa želi trajekt poisovjetiti s brodoma? Trajekt možda za stručnjake ima pramac i krmu, no laicima je svjedno voze li se iz Žigljana krmom do Prizne ili od Prizne do Žigljana trajekt plovi pramcem... Pogotovo kad je zastava iznad \"most\" na sredini plovila...