Naslovnica Vijesti Svijet

Zbog kritika Bild izašao bez ijedne fotografije

Prazna bijela polja ostala su na mjestima gdje su trebale biti fotografije
10. rujna 2015. u 17:00 11 komentara 700 prikaza
bild

Najtiražniji europski tabloid njemački Bild, koji se po svakom primjerku tiska u više od tri milijuna primjeraka, izašao je jučer bez ijedne fotografije. Na mjestima gdje su trebale biti snimke ostavljena su bijela polja, a Bild je taj neočekivani potez opravdao odgovorom na sve kritike koje su mu upućene zbog objave fotografije Aylana Kurdija, trogodišnjeg Sirijca čije je tijelo more izbacilo na plažu u Turskoj. Potresne slike obišle su svijet i izazvale žestoke kritike javnosti.

– Javnost treba znati što se događa, sada vidite što znače novine bez fotografija – kažu u Bildu.

Trčanje
STIŽE PRAVA ZIMA
Što napraviti da trčanje ostane aktivnost u kojem uživamo, a ne noćna mora
  • @ploto@:

– Javnost treba znati što se događa, sada vidite što znače novine bez fotografija – kažu u Bildu.********************** Još jedna podla manipulacija u nizu.Nastavljaju sa onim što najbolje znaju,a to su podvale,obmane i opsjene.Ovo je zapravo drugi put da koriste ... prikaži još! istu sliku u istu svrhu.Da li su ikad obajvljivali slike pobijene djece Iraka,Libije i Afganistana pod američkim bombama.Mediji u službi neoliberalnog korporativnog fašizma.

• dasdase:

"Najtiražniji europski tabloid njemački Bild, koji se po svakom primjerku tiska u više od tri milijuna primjeraka". "po svakom primjerku tiska u više od tri milijuna primjeraka". Ljdi koji nisu u stanju složiti jednu suvislu rečenicu kroje javno mišljenje, dovode ... prikaži još! i ruše s vlasti premijere, smjenjuju trenere u sportu i sl. Samo su oni najpametniji, nepogrešivi, misle da sve znaju, a ni svoj posao ne znaju raditi (soim naravno kao plaćenici, u tome su neprikosnoveni).

• @ploto@:

Dva puta napišem komentar i umjesto komentara,pojavi se :" Komentar nema sadržaja" !! Ovo je novi udar na demokraciju i slobodu.