Završava se zadnja dionica dugo iščekivane autoceste A11: Od Siska do Zagreba za samo 20 minuta
Dionica od Lekenika do čvora Sisak gradit će se dvije godine od dana uvođenja izvođača u posao
Komentari 38
Svakako je odlično što će se cesta raditi ali bez povoljne cijene na njoj neće biti prometa osobnih vozila. Dada je od Lekenika do Zagreba 10 kn cijena. Ta očekivati je da će cestarina od sk-zg biti oko 20ak kn. To je 40 u oba smjera. Skoro kao i cijena goriva. Nisu naše plače za Toliki trošak. Uzmite 22 radni dan u mjesecu to je trošak od 880 kn samo cestarine.goriva još i više za prosječni auto. Ispada trošak odlaska na posao cca 2000 kn. A plaće su 5,6 tisuća? Ako se uzme amortizacija auta pila odlazi na auto. Bolje je riješenje brza direktna veza vlakovima koji su češći nego sad. Da voze tu dionicu 15 - 20 minuta. . Ili vinjete. U Austriji se svi voze jel je vožnja bagatela na autocesti. Kod nas skup sport
Sisak - Zg = 21min VS Dubrava - Jankomir = 27min. Sutra u Sk na kavu.
Oduševljen sam s budućim dovršetkom autoputa Zagreb Sisak iskreno mislim da se kasni cca 30 godina Sisak je uvi jek bio slijepo crijevo,izgradnjom autoputa Zagreb Karlovac u tom periodu je trebalo povezati i Sisak.U članku nije navedeno dali je osiguranim sredstvima predviđen izgradnja novog mosta preko rijeke Odre????
Nema te ceste koja moze podici tu pustos , mozda bi bilo boljr Zagreb ne obnavljat , pa nek se ljudi vrate na sela , vaznija je cesta yZg Bjelovar Virovitica , o njoj ovise stotine tisuca a i vezeeze Madzarsku na sebe , ova za Sisak je slijepo crijevo i dolazi prekasno , i bez potresa bi taj kraj bio pustos , ovako
Autocesta Zagreb - Sisak, željeznička pruga Križevci - Koprivnica, izbori 2021. Premazani su svim mastima
Skuplja je ovako nedovršena (fali zadnjih 12km).
Kasni se 20 godina, no bolje ikad nego nikad...
Poštovani novinaru, autocesta nije bila i nikada neće biti element za zadržavanje stanovništva na nekom području, niti će privući dva čovjeka da se odsele iz Zagreba u Sisak ili sličnu okolicu s obzirom na postojeće autoceste prema Varaždinu ili Krapini. Računica je krajnje jednostavna i trivijalna: tamo gdje se poput Hrvatske plaća vožnja po kilometru, nema nikakve ekonomske računice za radnika da se na posao u Zagreb vozi autocestom. 30-40 kuna dnevno pa 20 do 24 dana mjesečno samo za autocestu se nikome ne isplati. Zato će ta autocesta, kao i ona za Varaždin, zjapiti sablasno prazna, s tim da prometa neće biti čak ni u ljetnim turističkim mjesecima. Provjereno odavno na postojećim pravcima. Ovo je čisto populistički projekt.
ništa protiv autoceste ali malo dalje od nove autoceste stare ceste po mijestima koje se raspadaju i ne krpaju a da ne pričam o nekim selima koje nemaju još uvijek niti asfalta
Bilan je odapel...začeli se projekti privodit koncu 😜
Kakva slika.. Highway to hell..
Autocesta za koga???? pa grad je uništen. uništili ste sve industrije koje su u njemu postojale. šta sada glumite brigu za Sisak, a kad ste trebali - niste.Pih.
Cesta za nikoga, obnavljamo kuće za nikoga. Narod u Irskoj, raseljen.
za što autocesta..... nit industrije, nit ljudi... bacanje para.....
Najviše koristi od ceste će imati razni peteki koji će spremit pare u đep...a kad bu cesta gotova za narod će bit preskupa...
Da li se netko vozio tim putem i koliko je vozila sreo? Obično kada idem za Sisak na tom dijelu autoputa nikada nisam vidio više od 3 vozila, dok je recimo lokalna cesta solidno popunjena!
Završava se zadnja dionica dugo iščekivane autoceste A11: Od Siska do Zagreba za samo 20 minuta veseli se Hrvatska sa novcem Hrvata napravimo damo narodu da to napravi i onda smo uberemo lovu kad j taj luxuz koriste.......
Road to nowhere...
Neki izbori su uskoro, nisu li?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jeftinije od sljemenske žičare. To je tako kada amateri nemaju pojma.