Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Zatrpani selfijima vjernika s najsvećenikom

Velik odaziv na akciju Laudato TV-a koji je pokrenuo potragu za najsvećenikom u Hrvatskoj
30. kolovoza 2019. u 17:56 7 komentara 2090 prikaza
Foto: Laudato TV
Pogledajte galeriju 1/4

Potraga za najsvećenikom ne traje ni puna tri dana, a Laudato Televizija, koja ju je pokrenula, zatrpana je selfijima vjernika sa svojim najdražim svećenicima, kao i telefonskim pozivima u kojima vjernici iz cijele Hrvatske žele baš svoga svećenika istaknuti kao naj.

Progledaj srcem 2019. PROMO Htjeli ste veće i uspjeli smo više – 'Progledaj srcem 2019.' u zagrebačkoj Areni!

Tijekom rujna

– Kampanju smo započeli ovoga tjedna i planiramo njezino trajanje tijekom rujna. Cilj je afirmacija pozitivne slike našeg svećenstva u javnosti, želimo pokazati da su pristupačni i da nam mnogo znače. Iako je #mojnajsvecenik tek na početku, izazvao je trenutačne i dobre reakcije, zovu nas telefonski gledatelji koji se ne služe društvenim mrežama sa željom da se uključe – kaže Ksenija Abramović, direktorica i glavna urednica Laudato Televizije, koja je na ideju da krene u potragu za najsvećenikom došla tako što je, kako kaže, svakodnevno u kontaktu „divnim, požrtvovnim i dragim svećenicima“.

– U kontaktu smo i privatno kao vjernici, ali i poslovno kroz suradnju na Laudato televiziji. Nažalost, kroz medije se zbog površnog izvještavanja i senzacionalističkog pristupa pojedinim slučajevima nerijetko stvara pogrešna i negativna slika o cjelokupnom svećenstvu. Ovime želimo pokazati da to u svakodnevici nije sasvim tako. Naše je iskustvo, a koliko vidimo po odazivu naših gledatelja i pratitelja na društvenim mrežama, prije svega dobro – kaže Ksenija Abramović, a za činjenicu da se svećenika javno pribija na stup srama čim nešto pogriješi u svome radu kaže kako je to “nažalost boljka suvremenih medija, ali i općenito naše medijske (ne)pismenosti“.

– Površno i brzo sagledavamo stvari, trošimo ljude kroz dnevne teme i imamo nisku razinu komuniciranja u javnosti. Nitko od nas, pa ni svećenici, nije toga pošteđen. Laudato TV želi biti drugačiji medij. Ne bježimo od stvarnosti, ali želimo prikazati onu dobru stranu Hrvatske. Naša publika i posjetitelji potvrđuju nam svakodnevno da ona itekako postoji – kaže direktorica i glavna urednica Laudato Televizije.

Na pitanje što neki svećenik treba imati da bi dobio titulu naj, odgovara da su na to pitanje htjeli dati odgovor već u svome pozivnom televizijskom spotu: “Oni su tu za nas.”

Ksenija Abramović Ksenija Abramović Direktorica Laudato televizije oglasila se nakon megaspektakla duhovne glazbe

Uz fotografiju i pojašnjenja

– I to je ono što je naj u svemu. Mog najsvećenika nismo zamislili kao natjecanje ili nagradnu igru, ovo je želja da se dodatno povežemo s njima pozivom na zajedničku fotografiju, osmijeh i zagrljaj prijateljstva. Time svjedočimo koliko su svi oni nama naj. Ljudi nabrajaju više od jednog svećenika i sjećaju se onih uz koje su odrasli duhovno. To je bio cilj i čini nas sretnima – objašnjava Ksenija Abramović, dodajući kako su svećenici od velike važnosti za Laudato Televiziju.

– Mi smo obiteljska televizija s kršćanskim vrijednostima i bez suradnje sa svećenicima ne bismo mogli postojati. Oni su sukreatori našeg programa, naši duhovni pastiri i prije svega prijatelji. Ovim putem želimo im reći “velika hvala” – kaže Abramović.

Na pitanje zašto su pozvali ljude da se baš fotografiraju sa svojim najsvećenikom kaže kako se radi o tome da Laudato Televizija ima veliki broj pratitelja na društvenim mrežama, tj. da ih je na njihovu Facebook profilu više od 75.000, a na Instagramu gotovo devet tisuća.

– To su većinom mladi ljudi, to su oni koji pune Arenu na našem koncertu “Progledaj srcem”, gdje se ove godine okupilo oko 18.000 mladih. Htjeli smo ih dodatno aktivirati i motivirati za nešto ovako lijepo. Selfiji pristižu svakodnevno. Više od broja i lajkova čitamo pozitivna objašnjenja zašto neki svećenik pojedinom vjerniku znači. Zato je naša kampanja uspjela – kaže Abramović.

DIVA CIJELI DAN
Jedan dan u životu beauty novinarke – puno više od pisanja o cipelama