Zašto se u većini automobila na cesti vozi samo jedan čovjek? Hrvat objasnio razlog: 'Evo ja znam zašto...'
Hrvat opisuje dvije osobne situacije koje su ga uvjerile da dijeljenje vožnje, koliko god bilo racionalno i ekološki prihvatljivo, u praksi često ne funkcionira
Komentari 11
Još samo kad bi u pol 7 -7-pol 8 ujutro ljudi bilo tiho u autobusima i tramvajima, ponekad je velika buka, jer nisu susjede vidjeli od jučer pa moraju svima staviti na znanje što im se događalo.
Zašto jedan čovjek ima pet stanova?
Tak je, ljudi zele mir i neovisnost
E da je mlada susjeda bez auto a usto bez para pa ne zna kako će se odužiti ne bi nikom ništa smetalo slušali bi do 30. koljena, trpili kašnjenja, pekare,čekali naplatu i molili boga da potraje...
Zbog preporuke stožera i kovida gdje osobe moraju biti udaljene najmanje 2 metra.
Nevjerovatno da se u današnje vrijeme može besplatno doprinositi prometnim gužvama i zagađivanju, usporavati ili čak zaustavljati javni prijevoz radi osobnog komfora. Gradske ulice treba vratiti građanima, a ne ih prepuštati privatnim vozilima.
Nije to nista, kod nas u Scitarjevu, autobus ZET,a VG autobus i skolski autobus, jedan za drugim i zamislite samo jedna osoba unutra, a kaj mislite koja, vozać i tako danima i svi zadovoljni, jer nikoga nije briga, zašto je to tako. Lp
Di ovo vodi? Da mi neko dođe i naredi koga ću vozit u autu?
Tko god se vozi sam u autu u guzvi - doživotno oduzimanje vozacke dozvole i besplatna ZET karta za prva 3 mjeseca
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Eto kako se to radi u Melbournu postoji "Fast lane" gdje ne smijete voziti ako ste sami u autu a kamere vas snimaju znaci nema svercanja ,nebi se isplatilo !