Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 59
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVE ODREDBE
Povratak na članak

Zaštita potrošača od samovolje telekoma: Po danu kvara 240 kuna

Ne ukloni li operator kvar u propisanom roku, korisniku će morati plaćati penale za svaki dan, maksimalno 3600 kuna.

Komentari 17

MA
MarkoRTF
06:54 14.05.2019.

napokon da se i tim manipulatorima stane na kraj.Sve obećavaju ništa ne izvršavaju.

VL
DU
Deleted user
07:03 14.05.2019.

Imao sam groznij neugodnosti, pisao operaterima na mail? U obrazloženju, svaki puta, kroz 15 dana, a radilo se o brzini interneta tada ugovorenoj od 10-15 Mbs, a dobivao sam 1,5Mbs? Nije bilo moguće raditi preko interneta za popravke computera? Plaćao sam godinu dana nešto što nisam dobio? Računi o povećanoj brzini i dalje su stizali? Strašno!!! Nemoćan si!?

VL
AC
acer7
07:52 14.05.2019.

Ta gamad od teleoperatera to radi zato jer može. zemlja zatrovana negizmom, nitko ništa ni ne priznaje probleme a kamoli rješavao nešto.

VL
TZ
tomislav.zubovic
07:28 14.05.2019.

U Slovačkoj za oko 20 eur/mjesečno imate flat apsolutno sve, internet, pozivi unutar mreže, van mree i unutar cijele EU, u Hrvatistanu flat EU možete samo sanjati!

VL
Avatar Neobavezno
Neobavezno
07:54 14.05.2019.

ahahah od 11 mjeseca prosle godine prijava smetnje jos nije rijesena od strane t-coma

VL
Avatar nekakav
nekakav
06:55 14.05.2019.

'viša sila' je pojam koji svatko koristi i rasteže u svoju korist, bez obzira na 'pravilnike'. znači, prijavite kvar, kao ja, krči u liniji, internet prekida, svakih 5 min se spaja odspaja, prijaviš kvar, idući dan ti jave da je ekipa na terenu i otklanja kvar, prođe par dana, ništa, prijaviš opet, jave ti se, kvar je u kablu u zemlji, susjed ne da kopati po svojemu, dok to riješe prođe mjesec dana, napokon bager mali dođe, iskopa jamu, nešto prtljaju, jave ti da je kvar riješen, tebi i dalje isto. opet prijaviš... onda ti se jave iz 'centrale', da je kvar malo zahtjevniji i mole da pričekaš... i tako svaki mjesec prijaviš, oni kopaju, mijenjaju par metara kabela svako malo, tebi stanje isto. onda nemaš telefon, al imaš internet, najmanja moguća brzina, za tjedan dana opet isto, sad nemaš ništa... prođe godina dana natezanja, jer konkurencija tu ne postoji.... i ponude ti magentu sa mobitelom... da plaćaš 300 kuna mjesečno, za telefon kojeg ni ne koristiš, al eto, nostalgija, internet mobilni, tko zna kakav, i neka mobilna tarifa... ne, hvala, nema zakona koji će vama riješiti problem infrastrukture u kvaru.

VL
BR
brzzzy
09:19 14.05.2019.

Teleoperateri se ponašaju izrazito bahato i monopolistički jer im zakon ove države to dozvoljava i skrojen je za svakoga osim za malog čovjeka... Sramotno da država to dozvoljava zahvaljujući vrlim "političarima" koji ju "vode"...

VL
Avatar Pravedni tetrijeb
Pravedni tetrijeb
10:27 14.05.2019.

nadam se da će Hrvatskom telekomu kao vodećem teleoperateru, kako sami sebi tepaju, napokon stati na kraj i njihovom lopovluku naplate nikad korištenih usluga.

VL
DU
Deleted user
08:54 14.05.2019.

Kao prvo treba definirati što se smatra kvarom. Nakon toga koji je rok za otklanjanje pojedinog da bi se nakon toga moglo govoriti o nekakvim penalima od strane operateru u slučaju da se taj kvar ne otkloni u određeno vrijeme.. U infrastrukturu fiksne mreže se od strane HT ulaže jako malo. Oni brzinu od 10 Mbit/s nude kao "turbo" opciju u 2019. godini... Od tih 10 dužni su prema pravilniku HAKOM-a isporučiti 5 Mbit/s u peek-u da bi se smatralo da je ugovor ispoštovan. Česti prekidi konekcije se ne smatraju kvarom. Otklanjanje grešaka se svodi na resetiranje rutera i portova na centrali čak i nakon godina prijavljivanja istog kvara. Ne postoji sistem od strane operatera koji bi pojedini problem eskalirao do stručnjaka koji bi napravio malo dublju analizu za pojedini problem, nego se šalju pod izvođači na mijenjanje kabela ako restart tehničara iz call centra ne pomaže...

VL
JZ
jzadra17
10:42 14.05.2019.

Istekao mi je ugovor vratio sam opremu i nakon godinu dana dolazi mi račun pred ovrhu za naplatu opreme koju sam uredno vratio.

VL
HA
harpot
09:47 14.05.2019.

sve je to lijepo zamišljeno da kojim slučajem živimo u pravnoj državi bilo bi to super, međutim živimo u lijepoj Našoj, gdje se u agencijama poput HAKOM-a zapošljavaju uhljebi, neznalice, a ponekad i igrači, produžene ruke teleoperatera. U slučajevima, kadaa je u sporu s operaterom "mali" čovjek,teško da će doživjeti pravdu očekujući je od HAKOM-a. Imamo slučaj objavljen u Dubrovačkom dnevniku 06.05.19. Dubrovčanin ogorčen na Hrvatski telekom gdje vidimo i u slučaju kada je teleoperater u prvom odgovoru na prigovor korisnika odgovorio pozitivno za korisnika, a kasnije nastavio po starome, pa na drugi prigovor korisnika odgovorio da je kod njih došlo do administrativne pogreške (ako je i došlo, nije valjda korisnik kriv za nečije neznanje i nerad, pa bi ga valjda trebalo pitati nakon otkrivenih pogrešaka da li sada pristaje na te izmjenjene uvjete koji idu njima u korist) i na kraju kada je stvar došla na HAKOM, gdje mali čovjek očekuje pravdu od neovisnog državnog tijela. I što se događa, događa se da Hakom ne preslušava telefonski razgovor između prodajnog agenta teleoperatera i korisnika već traži očitovanje od teleoperatera, a kakvo ono može biti za korisnika. Isto tako utvrđuje da teleoperater nije dostavio osnovni dokument Ugovor o pružanju navedene usluge što bi korisniku omogućilo da isti može i raskinuti u trenutku saznanja da je teleoperater odstupio od uvjeta koje je ponudio u telefonskoj prodaji. Hakom ga upućuje na Upravni sud u Splitu. Krasno.Tko plaća tužbu???

VL
IK
Ivan_Kovac
11:31 14.05.2019.

Koji smjeh. Imate pravo nakon roka koji su si sami dali, a obično je 3 dana. Ispadi, pad brzine, smetnje u to nisu uključene, jer oni smatraju samo totalni pad kvarom, a sve ostalo su "povremeni" problemi.

VL
KR
kritika5
12:43 14.05.2019.

promjeniti operatera je najbolja kazna operateru

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.