Vrbovsko: Kamion se zabio u navoz pokraj tunela na autocesti A6
Na autocesti A6 Rijeka – Zagreb, pokraj tunela Čardak u smjeru Rijeke vozi se jednim trakom zbog prometne nesreće u kojoj je sudjelovao kamion koji se zabio u navoz pored tunela.
Komentari 17
vidi se ispadnuti sadržaj Jaka smo mi država prodajemo talijanski paradajsz i povrće toliko od naše zarade u turizmua lova ide strancima ove naše ****** smao zanima PDV ba**a sve uništila s tim uvozom
USA autoputovi na takvim i sličnim, opasnim, mjestima imaju bačve s vodom, šljunak debelo nasipan kako bi zaustavio svako brzo kretanje i spasio živote.. A što imamo mi? Čelične lansirne rampe koje uzdignu vozilo da se bolje i lakše zabijee kad vozač izgubi kontrolu iz "nepoznatih" razloga... Koliko bi nas to koštalo? Onoliko koliko košta plastična bačva puna vode, ali sigurno manje nego što vrijedi ljudski život .. USA prometni stručnjaci su čak razvili i metalnu "harmoniku" koja zaustavlja kamione brzina do 90 km/h na udaljensoti od 10m kad ju udare... Prednji dio kamiona je uništen, ali je vozač neoštećen... Možete pronaći na web-u, kad potražite... Meni brišu linkove, jer su korisni i jasno pokazuju što sve postoji u svijetu, ašto "naši" novinari ne žele prenijeti Hrvaticama i Hrvatima...
Šteta, pun kamion miješane salate!
Iskreno boli me k**** za talijansku zelenu salatu i paradajz. Koje smo mi govno od države... Kakva visoka tehnologija, pa mi ni salatu nemožemo proizvodit
19.07.2012. u 08:45h Vito je napisao/la: _______________________________________________________________ i što predlažeš? da hrvatski građani dignu kredit od 4 milijarde dolara kako bi se uvezla i instalirala takva oprema?
Pitanje je samo vremena kad će netko poginuti kod ovakvog pristupa tunelu gdje ima doslovno vertikalni zid ispred sebe. To je kriva nesposobna i ultrakorumpirana uprava ARZ-a i debili s kupljenim diplomama. on čak nisu u stanju preslikati najbolja iskustva zemalja koje imaju najbolju sigurnost u prometu, recimo, Francusku gdje se neutraliziraju ovakva mjesta opasna pogotovo za vrijeme magle. Sličan je problem postavljanje semafora umjesto kružnog toka, naročito u provincijama jer eto to daje nelkakvu sliku urbanosti. Tako u Novalji postoji samo jedan semafor na samom ulazu s bespotrebno i užasno kompliciranm raskršćem gdje je već jedan čovjek poginuo što se sigurno ne bi dogodilo da je bio kružni tok.
19.07.2012. u 10:50h duncan_idaho naravno... I to iz Kine... Zar bi nešto takvo uopće mogli napraviti naši radnici? Našim radnicima je raditi ispod časti pa zato i pune burzu rada...
19.07.2012. u 14:15h heraklit88 - spominješ Francusku U Francuskoj se ceste poput naše stare prema moru proširuju s trećom trakom na svim uzbrdicama/nizbrdicama, "sjeku" nepregledni zavoji i promet ide skoro bez zastoja po takvim cestama... "Nama" je i to "ispodpod časti" napraviti i osigurati putove svima... Glavno da "krave muzare" lokalnih zajebnica muču kako nemaju novca za obnovu i održavanje, a troše naplaće više nego itko drugi po Hrvatskoj... HAC i ARZ su "dječji kašalj" prema lokalnim "cesarima" koji u posljednjih 120 godina, ili koliko je prošlo od izuma asfaltiranih prometnica, nisu našim prometnicama napravila ništa dobro i na korist, kamoli vozačima po takvim prometnicama...
tko kaže da je kružni tok sigurniji? vidi: jankomir, westgate, zg rotor, pa razmisli... semafor jasno govori tko smije a tko ne smije... jest da je kod nas problem implementacija( čitaj veličina i cijena) kružnog toka...
naravno da je kružni tok bolje jeftinije i daleko efikasnije raskršče od semafora, ali rotor treba biti velik, za skretanje u desno posebna traka, tu su varaždinci dobro riječili problem i naravno treba se znati služiti rotorom kao sa svime a ne da se trupci voze 80 kroz rotor i svi pristupi moraju stati jer se njemu vozi kroz rotor
Ovo se je desilo radi premorenosti vozača,jer gazda samo tera brže brže,još se nevratiš kuči več gazda kaže ideš dalje malo odspavaš kakvih dva sata ito ti je sve,sad kad se pita vlasnika radi saobračajke on kaže da nema pojma,a šoferu zapreti odkazom ako če priznati šta je sve bilo.
19.07.2012. u 20:42h yocko Može biti i zbog premorenosti... NO, to se ne bi smijelo tako završiti - uništen kamion, roba, sigurno i vozač,o kojem ovdje nema niti slova... Kad bi država postavila (ARZ, HAC su državne tvrtke) bačve sve s vodom, nasula šljunak na takvim mjestima, štete bi bile neznatne i praktički bez smrtnih posljedica... Koliko se autobusa mora još pozabijati u stupve mostova pa da "prometni stručnjaci" shvate prednosti bačava punih vode i debele naslage šljunka ispred opasnih mjesta? Zar nemaju mogućnosti saznati kako to rješavaju stranci? Nikakva mudrost, niti veliki trošak, nije nasipati nekoliko kamiona šljunka ispred stupova i tunela te tako osigurati brzo usporavanje teških kamiona i autobusa i prije samog udara u stup mosta i/ili pored tunela... Samo treba volje i savjesti brige za tuđe živote...
19.07.2012. u 20:21h zbuzanic Tebi se sigurno više sviđa juriti kroz crveno na semaforima, nego usporavati i smanjivati brzinu kako ne bi izgubio kontrolu nad upravljačem... Ma koliko bio mali kružni tok je bolji usporivač budala od semafora, htio to ti ili ne...
Vito Nemoj ti racunat nase (europske) i USA kamione. Njihovi nemaju blokade motora, ogranicenja tezine tereta, tahografa i jure ohoho. A Francuska ima vise traka zato sto je vise prometna i vise stanovnika ima
Bilo je dosta komentara prema ovom članku,samo što nekom nije odgovaralo što se ovdje piše,da nebi još nešto izašlo van,pa se je išlo na brisanje istih,ionako se zna tko je vozio i za koga.
20.07.2012. u 08:27h Joja Poštovana/i razmisli, ovdje pišeš o težim kamionima, bržoj vožnji, većem prometu... Zar smo stvarno toliko blesavi da prvo moramo pobiti pola grada pa dashvatimo kako je jeftinije postaviti rampu na pružni prijelaz, semafor na nepregledano križanjeje uz osnovnu školu... nego predvidjeti nesreću i smanjiti njezine učinke? Sve, ali sve nesreće po Hrvatskoj nastaju i nakon nekoliko upozorenja, no, tek kad nastrada djete "uglednika" počinje se raspravljati o zaštiti... Zašto? Da, postoje propisi, no postoji i zaštita koja doprinosi lakšim nesrećama makoliko propisi bili "učinkoviti" i makoliko ih se pridržavali...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kako mu to uspjelo, jedino ako nije zaspao