Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 95
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zakon se mijenja 14. put
Povratak na članak

Vraća se zaključivanje ocjena na polugodištu

Ravnatelji tvrde da zaključivanje ocjena ne opterećuje nastavnike, a učenicima pokazuje na čemu trebaju dodatno raditi

Komentari 25

Avatar kriticko_razmisli
kriticko_razmisli
14:06 05.10.2016.

ALELUJA!!!!! Djeca su djeca i zato nisu sposobna odlučivati!!! A jovanović bi nam uveo popustljivi odgoj..... da imamo hrpu razmaženih i nesposobnih ljudi..... da ne govorimo koliko su ta "rasterećena djeca" učila...... KAOS!!!!!!!

VL
LU
Luka1710
14:07 05.10.2016.

Ukidanje toga je bilo potpuno besmisleno bez jasnog obrazloženja, a mnogi profesori su na kraju gledali samo ocjene iz drugog polugodišta. Ali, to je zapravo najmanji problem u obrazovnom sustavu. Veći problemi su reproduktivno učenje mnogih nepotrebnih činjenica. Naravno, učenici moraju imat određenu opću kulturu, ali da ih svaki profesor nastoji pripremat za fakultet iz baš tog područja je potpuno promašeno. U kurikularnoj reformi je bio dobar prijedlog da učenici u gimnazijama nakon drugog razreda sami biraju predmete, odnosno module koje žele slušati. Neki kažu da bi to smanjilo broj upisa na prirodoslovne znanosti. Mi u trenutnom sustavu imamo učenike koji su zainteresirani za ta područja, ali nisu dovoljno sposobni da završe takav fakultet. Potrebno je reformirat obrazovni sustav od samog početka, od vrtića do fakulteta, da učenje ne bude za kviz, nego da učenje bude igra i razmišljanje.

VL
EK
ek884
14:15 05.10.2016.

Odlično, trebalo je to. Jer jedno je vidjeti sve ocjene u dnevniku, a drugo zaključene po predmetima. Onda će i na kraju biti bolje jer će se prepast pa će radit.

VL
MO
modrulj
14:13 05.10.2016.

Ovo je dobra odluka. Dobro je da ucenici (i njihovi roditelji) imaju uvid kako napreduju u odredjenom predmetu.

VL
PR
prarvat
14:36 05.10.2016.

To su kao neke promjene u školstvu: nema zaključivanja - ima zaključivanja?! Koji smo mi glumci?

VL
DH
dalibor.hren
15:31 05.10.2016.

Da za ocjene na polugodištu, ali DAAAAAAAAAAAAA i za reformu školstva!!!

VL
Avatar Ohjooj
Ohjooj
14:55 05.10.2016.

Ukidanje ocjena na prvom polugodištu mogao je smisliti samo velik mozak baš poput Jovanovog. Djeca moraju znati koje su im ocjene i kako će učiti i koliko se trebaju truditi na drugom polugodištu. Ocjene su i poticaj da se poprave u drugom. Ovakav nered nikad nije bio - pogotovo je strašno što su se ocjene masovno zaključivale zadnji dan škole!!! na temelju ocjena iz cijele godine i što dijete nije moglo do zadnjeg dana znati koliko će mu biti zaključeno - jer je netko zaključivao po prosjeku svih ocjena, netko po određenim ocjenama npr. iz testova ili domaćih zadaća, a netko naravno, po kaputu... vladao je odvratan nered! Djeci se mora dati mogućnost da mogu popraviti zaključnu ocjenu (naravno ako je ta ocjena na rubu) a ne im mućki zaključivati ocjene zadnji dan škole po vlastitom nahođenju bez mogućnosti popravka - to se masovno dešavalo lani u svim školama!

VL
MA
Machak
13:57 05.10.2016.

Kao i sve drugo - samo se vrtimo u krug. Dajte jednom napravite nešto pametno što se ne će mijenajti nakon slijedećih izbora! Hoćemo 15 ministarstava hocemo 20 ministarstava, hocemo zamjenike ministra hocemo državne tajnike hećmo ovo ministarstvo razdijeliti hoćemo ova dva spojiti. I tako ad infinitum. A sve to košta.......

VL
AR
aris2
14:17 05.10.2016.

mogli bi i šibe vratiti.

VL
Avatar mokrice
mokrice
14:41 05.10.2016.

Biti ili nebiti? Zaključiti ili ne zaključiti? Najobičniji spin koji ne rješava goruće probleme. Za dijete koje pohađa redovnu nastavu po posebnom programu država izdvaja manje od tri kune i trideset lipa po satu.

VL
IB
Ivan Brusić
00:14 06.10.2016.

Koliko Jovanović nema veze sa procesom odgoja i obrazovanja najbolje pokazuje ovaj primjer - ukidanje ocjenjivanja na kraju prvog polugodišta. Smatram da jadni Jovanović nije kriv jer onaj tko o materiji nezna baš ništa, taj nije ni svjestan da nezna ništa. Kriv je Milanović koji ga je postavio na to vrlo odgovorno i zahtjevno mjesto.

VL
PR
prarvat
14:34 05.10.2016.

Nažalost. Nepotrebno je zaključivati ocjene na polugodištu. To je jedina ocjena koju na kraju godine ne smijem uzeti u obzir kod zaključivanja. Glupost.

VL
ŽU
županjac
11:51 06.10.2016.

Pitam se samo što vrijede komentari ljudi iz prosvjete na raznim forumima, kada odgovorni ionako rade što ih je volja. Komentirajući razne besmislene odluke raznih ministara prosvjete koji se mijenjaju kao na traci, dolazimo do zaključka, da bi konačno trebaloo uvesti odgovornost takvih dužnosnika jer u protivnom imamo sve češće ponavljanje situacija koje bi trebalo svrstati u "sindrom Šuvar". I dotični je proveo glupu reformu upropastio generacije učenika i nikome ništa. Sada vidimo ponovo sličnu situaciju: ukida se zaključivanje ocjena na polugodištu, pa se opet vraća jer je nekom došlo iz pozadine u glavu da je učinjena glupost, i mogao bih navoditi mnoštvo takvih primjera. Onoga trenutka kada se za ministra prosvjete imenuje iskusan stručnjak koji je proveo radni vijek u učionici osnovne ili srednje škole, stvari će krenuti na bolje. Ovako dobivamo doktore znanosti koji o osnovnoj ili srednjoj školi znaju toliko koliko su sami proveli u njoj, a preporuke i sugestije kolega iz osnovnih i srednjih škola ne slušaju. Ministar ne može biti netko sa akademskom titulom , a niti dana provedenog u učionici. Eksperimentiranja je doista dosta. Vratite ministarstvo prosvjete učiteljima, a ne davati ga raznoraznim liječnicima ove ili one specijalnosti ili veterinarima. I još nešto: budući ministar bi trebao, naravno ako to zna, nastupiti javno i svima jasno obrazložiti koliko i kada učitelji zapravo rade. Ovako se stvorila fama da učitelji imaju tri mjeseca godišnjeg odmora i rade 4 sata dnevno. Zbog toga se često mladi opredjeljuju za prosvjetu, zalutaju jer su pogrešno obaviješteni, arezultat su bezvoljni mladi ljudi. Proveo sam kao nastavnik u učionici pune 43 godine i uvjeravam vas, koji to ne znate, da je naš zanat itekako kruh sa sedam kora. Ali to je već tema za neku drugu raspravu.

VL
CE
Cetijus
13:58 05.10.2016.

Kakvo obrazovanje, takva država

VL
JM
ja-ma
14:50 05.10.2016.

Bravo!!! I to baš upravo zato da se rastereti djecu.Ovako se događalo da mi je dijete zbog neke loše ocjeene iz listopada dobilo nižu ocjenu iz tog predmeta u lipnju.Nadalje,profesori se uopće nisu trudili raditi i završiti cjeline do kraja polugodiša pa bi se tako dogodilo da u prosincu prije praznika ostane jedna lekcija pa ju nakon tri tjedna praznika profesor ispredaje i odmah počne ispitivati cijelu tu cjelinu,a učenici uopće nemaju odmor već moraju ponavljati hrpetinu bespotrebnih gluposti preko praznika.Još samo da se makne pola tih gluparija iz programa i ukine ocjenjivanje u nižim razredima prema finskom modelu jer djeca su prestravljena od škole,mrze ju i samo biflaju te nemaju vremena za druženje sa vršnjacima,a ni sa obitelji.

VL
DU
Deleted user
14:00 05.10.2016.

Kada su Jovanović i štovatelji lika i djela druga Jokića uveli ovu idiotariju niti jedna "neovisna " civilna udruge nije imala potrebe izaći na ulicu .Ali kada se minsitar HRVAT petlja u školstvo onda neovisni mediji i neovisne civilne udrugeruge združeno napadaju sve što je od HRVATA !

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.