Vozačima koji traže beneficirani staž poslodavci radije daju – otkaz
Na 42 radna mjesta i u 13 zanimanja zakonsku povlasticu staža s povećanim trajanjem koristi 22 tisuće zaposlenih, no za mnoge je to samo pravo na papiru
Komentari 23
Masa vozača radije uzima taj novac koji bi se uplatio za beneficirani radni staž i imaju pravo. Ja imam 44 godine staža sa beneficijama i 62 godine života i mirovina je 2770 kuna. Znači tjeraju te da čim više štediš na gruge načine ako nećeš biti kruha gladan kad ostariš. Zato kvalitetni vozači odlaze i ostaju oni drugi.
Ajoj, svašta... Danas kada nedostaje vozača kamiona, kada kamioni stoje radi toga, poslodavac isplaćuje dobre novce. Obično vozači sami biraju, da li žele da im su uplaćuje beneficirani staž ili da dobiju toliko više novaca neto. Svi odaberu više novaca neto, normalno... Uostalom, koliko god uplaćuje u HZMO, uvijek će imati džeparac za mirovinu, tako da je to čisto bacanje novaca. Više mu se isplati uzeti novac i uplatiti u 3. stup...
da živimo u normalnoj državi , za određena zanimanja poslodavci ne bi mogli birati dal će se uplatiti više za beneficirani staž ili manje za običan. u hrvatskoj sve se može jer novac je ispred čovjeka a, politika i državaa podilaze poslodavcima na štetu radnika samo da bi ovi šutjeli i trpjeli sve ostale nebulozne namete za koje mnogi i ne znaju da postoje a, služe isključivo za financiranje podobnika i političkih nebuloza. dvije djevojčice su izgubile život, roditelji su uništeni, vozač kamiona sve i da ga oslobode krivnje će tu djecu do kraja života nositi na duši, njegova obitelj je također uništena ali poslodac će kao i do sada nastaviti kršiti zakone, eventualno dobiti bar stotina ili tisuća kuna kazne, politici i državi je sve ovo samo podatak za statistiku.suma sumarum, poslodavcu i političarima koji su za ovo najviše krivi život ide dalje , roditeljima ovih djevojčica, vozaču i njegovoj obitelji život staje.
Nisu poslodavci krivi vec drzava! Ja radim 20g nemam jednog dana beneficije. Moj poslodavac je duzan predati ministarstvu svaki mjesec ocitanje tahografa a tamo se sve vidi, nocni dnevni rad, rad za vikend registracija i pod sta je registrirano vozilo koliko tona i td... Znaci institucije nerade svoj posao. Mito i korupcija na snazi!
Dobro benificirani radni staž... a opet nemožeš u mirovinu prije 65. Imate staž a nemate godine života . Večini zanimanja je ukinut i za razliku od vozača oni uglavnom ubiju sebe i svoje kolege. I još kako je gotovo ukinuta zaštita na radu( hvala ovoj vladi,smanjivali su izdatke poslodavaca) čude se što nema učenika u strukovnim školama.
pa Njemci traže 65 000 profesionalnih vozaća kamiona i skoro tri puta veća plaća....di je problem....nek si poslodavci sami voze....uskoro i koče
Njemackoj danas nedostaje 60 000 vozaca kamiona, tezak je to kruh a kod jednig nesretnog dana kao sto je bio nedavno vozacu na odmoristu Novska ode nast u propast. Treba biti posten i reci da poslodavci kamiondzijama nisu potomci udbasije vec s mukom stvarali firmice. Punonsam napisao široko obuhvatio a nista konkretno nisam rekao, nek svako donese svoj stav moj je u RH izgubio davnih dana.
Smanjili su vatrogascima benificije koji ih stvarno zaslužuju tak da ostali mogu samo sanjati o tome
Hrvatski poslodavci našli su se pred paradoksom sto je tu paradoks? neka plate postenije ljude i imat ce koliko oce i kakvih oce kadrova, ali lovu moze uzimati samo gazda a ostali su tu samo da mu pomognu u tome,, ne i da sami zarade. To je otprilike premisa ovog danasnjeg balkanskog kapitalizma
I onda imamo neke koji se nazivaju poslodavcima koji na sva zvona daju izjave kako u Hrvatskoj nema vozaca kamiona. Ma ima ih i previse, ali ih vi niste spremni platiti niti im dati ono sto im pripada. Nego bi htjeli da vam rade za 4000 bruto + dnevnice. Eto, onda si vozite sami.
Nadao sam se da će krenuti na bolje za vozače, da se nadje način i adekvatno prizna radno vrijeme vozača koje je neusporedivo sa drugim zanimanjima. Ali nažalost dogodilo se suprotno
Ministarstvo prometa je donijelo poseban zakon o mobilnim radnicima, sabor ga izglasao 5/2017.godune.Članak 5 tog zakona propisuje PUNO RADNO VRIJEME VOZAČA 48h tjedno, dok su sve druge službe i zanimanja u HR na 40h tjedno. Pritom poslodavac čak i daa hoće vozača nemože prijaviti na 48h tjedno jer mirovinski sustav to ne podržava. Što znači da vozači u punom radnom vremenu moraju odraditi cca 400h više od drugih radnika. A to su točno 2 mjeseca koja su beneficirana,što znači da je niti nema. Radi se o lošem zakonu, a izglasali su ga zastupnici koji rijetko odrade i 20h tjedno. Prepiručam kolegama pročitati zakon istim se pokušava legalizirati rad na procenat i po kilometru.
A kaj sa "braniteljima" ? Kada se bude to rasčistilo ?!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Fala Bogu ima zemalja gdje se posteno placa ,a ova domaca bagra bude sama sjela za volan ak hoce preziviti a da mu zena I djeca ne rade nista pod milim bogom.