Vlasnik snimki nastalih prije 1993. je država, a Croatia Records na njima zarađuje?
U zadnjih deset godina CR je na staroj glazbi zaradila oko 50 milijuna kuna, a procjenjuje se da je 25 milijuna zarađeno na snimkama iz fonoteke Jugotona
Komentari 5
Prebaciti vlasništvo Josipoviću i ZAMPu, oni znaju mešetarenje, predpranje i pranje.
dajte to iveku da buda sve u zampu-- što davati drugima i ivek može naplaćivati ko pismu moja domovina nesmijuto sami hrvati pivati - -kod ive je sigurno virujte mi i još nešto poslije ristića kadrove nam popunjuje i vitas vitas - znao sam dva brata iz gospića- to su naši dečki s barikada-
Sigurno zaradjuje masnepare, masnije od svih drugih diskografskih kuca u zemlji u kojoj svi kupuju CD-e na dnevnoj bazi. Zemljica od 4 milijuna ljudi, svi kolekcioniraju CD-e sa hitovima iz bivse Jugoslavije.MOS MISLIT. Pitanje je uopce da li od 'prodaje' dovoljno zarade da uspiju pokriti troskove skladistenja tog smeca.
Naravno da je drzava vlasnik, i to se ni po koju cijenu nesmije pokloniti ni udbasima ni laznjacima.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
@LaurenceofArabia Pa nije sve u zaradi i hitovima iz bivše Jugoslavije. Veliki dio tonskih zapisa ulazi u kulturnu baštinu Hrvatske. Za vašu informaciju Hrvatska je postojala i prije 1990. godine. I zašto bi radi eventualne prodaje Croatia recordsa sva prava na muziku stvaranu na području bivše države otišla Universal studijima. Njima to sigurno ne bi imalo nikakav značaj, a nama bi. No, prema vašem reagiranju jasno je da vi to ne možete shvatiti. Za vašu informaciju radi se o klasičnoj, jazz, etno, pop i rock glazbi i njihovim arhivskim snimkama. I čisto ne znam da li vam je to bila intencija, ali ispravno vam se piše Lawrence, a ne Laurence.