Vlasnici Željezare žele biti prvi u proizvodnji specijalnog čelika
– Radimo detaljan program rada, koji bi trebao biti gotov za mjesec-dva – najavio je Ivica Grgić
Komentari 7
Stoka,neće nam završiti autoput,uvijek smo bili svima zadnja rupa na svirali. Sad mi je žao što sam glasao za njih. Svi su se uvijek zauzimali za svoje.ali za ove naše krajeve nikada nitko. Marina, koliko vidim za tebe u tvom SDP-u ne mare ni "zeru".
# h2so4 # Kad bi stoka i sagradila autoput do Siska, koliko bi se ljudi njime koristilo obzirom da bi se vožnja naplačivala?
Ja se prvi ne budem vozio tom autocestom.Koliko bi tek onda koštao put do Zg,.....cestarina plus 30-40% više goriva,još da me uhvati presretač ako povezem 140-150 km/h.
Vlasnici Željezare žele biti prvi u proizvodnji specijalnog čelika Žele? Specijalni čelik iz Siska je bio glavni izvozni proizvod bivđšeg režima... Zato su ga i uništili tijekom i nakon napad na Hrvatsku... Najkvalitenije topovske i minobacačke cijevi su proizvodili baši baš u Sisku i izvozili na svjetsko tržište... Toga su se sjetili Talijani pa sad vraćaju radnike na posao...
Dajte malo razmislite - autoput? A što je sa željeznicom? Sisak je od Zagrebaudaljen samo 53km, a ima samo jedan kolosjek... U svijetu se željezničke pruge grade brzinom od 1km/h( jedan kilometar za jedan sat)... U Hrvatskoj ima preko 300.000.000 nezaposlenih, na burzi rada dobivaju novce, ili imaju nekakve druge povlastice.... Država zapošljava za 1600 kuna nezaposlene... Zbrojite jedno s drugim i imate najmanje 300.000 sposobnih za kopanje i pripremu terena na udaljenosti od samo 53.000 metara... 300.000/50=6000 Evo vam najmanje 6.000 šest tisuća radno sposobnih za držanje lopate u rukama i dogradnje drugog kolosjeka prema Sisku... uostalom, koliko je mladih iz Zagreba gradilo prugu Brčko - Banovići? I niti jednom n ije pala dlaka s glave kad su besplatno radili izvan Zagreba...
razmislite još malo... Najprometnija i najučinkovitija bila je luka Sisak, iza luke Split po teretnom prometu... A o njoj ovdje niti slovca... Kad bi samo malo takozvani hrvati i hrvatice razmislili, Sisak i Zagreb, kao i Karlovac mogli bi bitiiti praktički jedan grad stri predgrađa... Što je za to potrebno? Samo volja izgraditi brzu željezničku prugu između njih... Koliko vremena je za to potrebno? 53 sata prema Sisku 55 sati prema Karlovcu Prepolovimo li onih 6.000 namjenjenih Sisku, imamo po 3.000 radno sposobnih za obje pruge... imovinsko -pravni poslovi? Osim zakonom određenog oduzimanja potrebnog zemljišta, trebadodati daje u vrijeme austro-ugarske pruga građena tako da je otkupljeno najmanje 50m, po 25m sa svake strane, zemljišta za potrebe servisiranja željeznice, tako da uopće nema nikakvih opravdanja za bilo kakvim otkupima, jer je to već i sad u državnom vlasništvu...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
o bože..žao mi talijana..kroz neko kratko vrijeme ce bježati glavom bez obzira iz siska i hrvatske i žaliti dan kad su smama išli imati posla...