Vlak se na prijelazu zaustavlja da bi propustio vozila!
HŽ tvrdi da je "Sigurnost prometa osigurana propisanim postupcima i procedurom koju obavljaju željeznički radnici“ ili, u prijevodu, vlak kreće dalje tek kad vlakovođa ocijeni da je to sigurno
Komentari 14
Hm..... spuštena rampa, ili kompozicija vlaka preko ceste.... u čemu je razlika glede sigurnosti za vozila...... Jest da je kilavo za strojovođu....
Mislili su ugraditi automatsku rampu, ali ona je jako skupa, a HZ trenutno nema te pare. Naime, sva lova im odlazi na placu Barici, Perici, Stefici i njihovim necacima koji zapravo nista ne rade. Tako otprilike funkcioniraju sve drzavne firme.
ma odmah onima koji su donije tu odluku podijeliti inzvanredan otkaz.
Štedi se...u Kaljmetinom ministarstvu, pa vlakovi \"širom Hrvatske\" moraju stajati na željezničko-cestovnim prijelazima... To se zove \"modernizacija željeznice\" sa znakom STOP ,na Hrvatskim prugama...
Kojom brzinom se mora kretati taj vlak da bi uspio stati i propustiti vozila?! Brzinom pješaka slomljene noge?! Svaki put kad pomislim da su hadezenjare dosegle sam vrhunac gluposti i idiotizma, stigne novi dokaz da su njihova glupost, bahatost, i idiotizam neograničen! Jednom prilikom sam čitao kako željezničkoj kompoziciji, prilikom kretanja brzinom od 60 km/h, treba kilometar tračnica da se zaustavi. Ako sam to krivo pročitao, molim da me se ispravi. Ako su gubice iz Uprave HŽ-a zaista dale ovakav naputak, njih smjesta treba optužiti i osuditi za pokušaj višestrukog ubojstva s umišljajem. Hitno, prije negoli netko zaista nastrada!
Kasnite bar 10 godina za Srbijom! Kod njih je takva situacija sa pružnim prelazima, i ne spuštanja rampe, bila još pre desetak godina. I nije bilo nijedne nesreće! Voz uspori a vozači automobila znaju za jad pa i oni ekstra paze i sve prođe puno bolje nego kad sistem uobičajeno funkcioniše.
meni nije jasno zašto se ne ugrade semafori, kao na raskrižjima. kad je crveno ne možeš proć i gotovo.
OVO JE VRHUNAC IDIOTARIJE, NETKO BI ZA TO TREBAO ODGOVARATI! Šta da se, ne daj bože, dogodi da vlakovođa zadrijema?! Ako ne želite spuštati rampu, onda je uklonite i zaštitite prijelaz na drugi način!!!
Prvo i osnovno vlakovodja nije i nikada nece voziti vlak, no u nasoj zemlji to STROJOVODJE rade svakodnevno. Drugo ovakva procedura je kroz regulativu dozvoljena. Dakle nadlezni za nju znaju i policija ne da nece nista obaviti nego nema sto obavljati. hr76 ako vlakovodja zadrijema nista se nece desiti jer je njegovo radno mjesto u kolodvoru, no ako strojovodja zadrjema zaustavit ce ga jedan od sigurnosnih uredjaja. breza sluzbeni zaustavni put vlaka je ovisno o brzini i tipu 500, 700, 1000 i 1500 metara(npr. ako je netko vozio kamion ili sleper: oni imaju recimo 20-ak metara, a vidljivo je da se teze koci s tim vozilom nego recimo s kombijem ili osobnim automobilom, njihov zaustavni put je duzi od osobnih vozila, vlak moze biti dug 50-700 metara, nadalje samo lokomotiva ima oko 100 tona dakle nije isto zaustaviti 100 tona (vlak u tisucama tona) ili slepercic od 5 tona.. I svaki puta kada razmisljate o zeljeznicko-cestovnom prijelazu zamislite si da se radi o cestovno(s prednoscu prijelaza)-cestovnom prijelazu bit ce vam odmah jasnije tko ima prednost i tko je kriv za nesrecu.
hr76, nije problem u strojovođi, veća je šansa da zaspi onaj tko je zadužen za spuštanje branika. Nadalje, nekoga treba platiti da bi dva puta noću radio po 5 min. Ako nema novaca za automatizaciju, ovo je prihvatljivo rješenje, bez obzira na to koliko se novinari i neki komentatori čudili.
Ja se sećam jednog slučaja iz 70-ih godina prošlog veka, sa pružnog prelaza na putu za Vukovar, iz Osijeka, neposredno nakon izlaska iz grada Osijeka (ljudi iz tog kraja znaće na koji prelaz mislim) kad je službenik železnice koji je radio na tom prelazu, i čiji je posao bio da na vreme spušta rampu i pozdravlja mašinovođe, jednog dana spustio rampu i otišao na kirbaj u obližnje selo Tenju. Nakon nekoliko sati, i lilometarskih kolona vozila sa obe strane rampe, došli su ljudi iz železnice i otvorili rampu a milicija se dala u potragu za ovim nesavesnim radnikom. Kad su ga konačno našli ispod jedne mehane, uz, kako se to danas popularno kaže, cajke, i dobro pijanog, priveli su ga u milicijasku stanicu na ispitivanje. On je tad tvrdio da mu svi moraju, zapravo, biti zahvalni, i pohvaliti ga, jer je on rampu spustio pre nego što je otišao, a mogao je da da ode i ostavi rampu podignutom!
A kad netko strada što ćete onda.. blejit ko ovce.
Luka Javorina je bio streljan zbog: http://www.vjesnik.hr/pdf/2005%5C11%5C26%5C30A30.PDF Zbog kršenja radne discipline !
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ko mi je, i zašto, dao minus za ovu priču? Ne sviđa mu se? Misli da lažem i da se to nikad nije dogodilo? Ili zato što ne pišem ni zagrebačkim a ni dalmatinskim dijalektom.