Vlada ne odustaje od koncesije za ceste
Model koncesije autocesta, navode u Ministarstvu, prema istraživanjima i analizama te zakonskim okvirima, pokazao se kao model kojim će u najvećoj mjeri biti moguće ostvariti ciljeve monetizacije.
Komentari 8
Obveznice su dobar prijedlog puno bolji od koncesije. U tunelima ograničite brzinu na 80 km/h i postavite kamere policajce pa ćete dobiti još malo novca u državni proračun.
Sve po 12 kuna, još malo pa nestalo! Doduše, siječanj i jeste mjesec rasprodaja!
vlada želi pod svaku cijenu prodati autoceste.prodaja hrvatskog strateškog dobra je veleizdaja.korupcija,korupcija,korupcija...
"Monetizacija"... zašto se otvoreno ne kaže PRODAJA? Jer to je pravi naziv na to što se radi. Izbjegavanjem pravog naziva se samo maže oči javnosti.
Tri milijarde EUR-a... Neka je provizija od prodaje samo jedan posto nekome u džep... to je 30 milijuna EUR-a na tajnom računu na Kajmanskim otocima.
Apsolutno ne podržavam ovu Vladu, ali šta se tiče ovih autocesta, tako mi je svejedno tko će upravljati njima. Da, mi smo ih gradili, ali ih i dalje plaćamo. A da lih plaćao lopovima u javnim službama ili nekoj privatnoj firmi, isto mi se piše. Da su sada autoceste besplatne, pa da se nakon koncesije počnu naplaćivati, e to bi bilo loše. Pitanje je samo koliko su ovi iz HAC-a nesposobni, da nisu super profitabilni. Da je to neprofitabilan posao, nitko autoceste ne bi uzeo u koncesiju. P.S. kad ih monetiziraju, nadam se da će ukinuti plaćanje cestarine kod tehničkog pregleda i udio cestarine u cijeni goriva.
Očito je da postojeći model upravljanja autocestama nije dobar. Otpustite ljude koji naplaćuju autoceste i cjelopkupnu nepotrebnu nadgradnju i uvedite vignete. Prijedlog za osobne automobile 700 kuna za godinu dana, 300 kuna za mjesec i 150 kuna za 7 dana. Na benzinskim pumpama uvedite naplatu WC-a npr. 4 kune, Žalosno je da nam većina autocesta zjapi prazna. Pa nisu Hrvati gradili te autoceste da ih izbjegavaju, nego da ih povezuju. Ostavite samo naplaćivanje tunela.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Iskreno se nadam da će onaj tko potpiše odluku o koncesiji robijati dugi niz godina.