Veliki projekti Ministarstva: Za promet 11 milijardi kuna iz EU
Iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija dobili smo dosad 7,6 milijardi, a iz CEF-a 3,2 milijarde kuna
Komentari 28
dalibor.hren: _______ A po kojim drugim cestama bi vozili, kad je skoro svo zemljište na Pelješscu otkupio škegro, bivši ministar financija iz redova hdz - ovaca
Princip lutrije ili kasina,stalno nešto dijele i poklanjaju a zapravo vas pelješe.
Stimy: Cestovna udaljenost i kilometraža između mjesta Osijek i Varaždin je 340.49 km. _______ Da je vladajućima stvarno stalo do razvoja Hrvatske tih 340.49 km bi 170.000 nezaposlenih izgradilo za godinu dana - 340 km = 340.000 m --- značii da bi svaki nezaposleni mogao godinu dana (365 dana) kopati dva (2m) metra zemlje nove prometnice. ________ A to se ne događa, zašto - da se s izgradnjom krenulo, napišimo ("recimo") 1996.g. koliko bi prometnica bilo izgrađeno??? ____ Pogotovo kad znamo da je jedno vrijeme bilo preko 340.000 nezaposlenih - znači svaki nezaposleni jedan metar _____ Koliko je od 1996.g. do 2017.g. na vlasti hdz ??? - 13 godina ____ Od tih 13 godina, koliko je prometnica izgrađeno? ____ A koliko je tunela pofarbano???
a nizinska pruga o kojoj stalno placete? daj se pokrenite.. slovenci ce ubit Rijeku do kraja
Agramer77: 2007.g., prema pisanju u Wikipediji
belottotototo: _________- Dajte najte - nizinska pruga Zagreb Rijeka planirana je u vrijeme FNRJ, prije preimenovanja u SFRJ. _____ A znase da je hdz protiv mrskih komunista pa se tako nikad neće ostvariti ti planovi
Bolje da su izgradili pontonski most --- samo pogledajte pontonski most u Seatlleu pušten u promet 2. srpnja 1940.g. i drugi pušten u promet 28. koloviza 1963.g._______ Možete se po njima i "voziti" iz udobne fotelje. _______ Gradnja betonskog mostaa je čista pljačka ____ Pontonskim most je puno jeftiniji i ne ovisi toliko o vjetru i potresu
frizerko: _________ Što bi bilo - i dalje je na istom mjestu i nitko ju ne ometa da tamo i bude. ________ Čak su i autoput prema ISisku prestali graditi. ______ Očito se hdz dogovorio kako zakočiti razvoj Hrvatske
Hrvatska je dosad iz fondova EU povukla 10,8 milijardi kuna za projekte bolje prometne povezanosti, a koji uključuju infrastrukturne projekte i usluge u prometu. ::::::::::::: --- Samo jedna riječ u ovoj rečenici je točna - projekte __ Sve ostale riječii cijelog članka su političke floskule. ___ ::::::: HŽ Infrastruktura i Europska komisija (EK) potpisale su Sporazum o sufinanciranju rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka pruge od Križevaca do granice s Mađarskom kojim je osigurano sufinanciranje tog projekta u iznosu malo većem od 241 milijun eura, priopćila je u petak HŽ Infrastruktura. ... osigurati brzina od 160 kilometara na sat, skratiti vrijeme putovanja... :::::: Pruga Križevci Koprivnica je uređena tako da po njoj brzi vlak vozi 110 km/h --- Vožnja traje "minimalno" 19 minuta, ali stvarna vožnja traje barem 32 minute __ U EU brzi vlak vozi 250 km/h __ Prugu između Londona i Glasgowa u dužini od 72 km obnovili su za 73 sata - od petka poslije radnog vremena do ponedjeljka prije radnog vremena i sad se po toj dionici voze brzinom 250 km/h ____ Shangai ima vlak koji dionicu od 32 km prođe za sedam (7) minuta, a "otvorena je 200.g. ____ Dionicu između Dugog Sela i Križevaca gradit će minimalno tri godine i to u ednoj smijeni, iako nezaposlenihHrvata i Hrvatica ima više 170.000 ______ Kad bi bili pošteni zaposlili bi nezaposlene , radili u tri smijene i posao obavili u jednoj godini ____ Kome je u interesu odugovlačiti gradnju pruga i razvoj Hrvatske????
Sto je sa vezom zagreb-sisak, najprometnija dionica u hr?
krenica: Cestovna udaljenost i kilometraža između mjesta Split i Omiš je 25.84 km. _______ Pa sjednite na bicikl i doći će te prije ______ U Splitu je gradonačelnik iz redova hdz - ovaca ---- u Omišu je gradonačelnik nezavisan o partijskim naredbama. ______ Tako da je "svima" jasno kako će se vrijeme vožnje između Splita i Omiša u preostalom vemenu do novih izbora produžiti možda i na tri sata. _____ Svima u Hrvatskoj je jasno kako hdz ne želi napredsak Hrvatske, jer već punih 27 godina laprda o napretku, a jedini rezultat je njihova pljačka Hrvatske i osiromašenje stanovništva koje u Hrvatskoj plaća porez i prirez.
Eh, da mi je dozivit da taj most jednom naprave, pa da ga jos i uslikam.
Pelješkim mostom, koji košta milijarde, dnevno će prolaziti 25 automobila, a pravcem Varaždin - Osijek dnevno prolazi 25 TISUĆA vozila, pola od njih kamioni. Kroz naselja. I to bude došlo na red u 24. stoljeću. Bravo političari.
svake godine moramo uplatiti EU 400 milijuna eura, pa sad vi računajte ko je tu lud!
I, kad konačno naprave most, što onda? Ne misli se valjda prometovati preko cijelog Pelješca po postojećim cestama?
Da postoje fondovi EU pomogli bi Portugalu i Italiji....istina dodje nesto eurica ali da zamazu oči.
Split-Omiš ljeti 2h minimum vožnje po žegi dokle tako.
Sta ce im to, put za od nicega u nigdje. Ovi grade infrastrukture kao da su u Pekingu i New Yorku, a ono sve male siromasne zemljice gdje se gradjani iseljavaju radi nezaposlenosti , bijede i siromastva. Ljudi zive od poljoprivrede, a ovi se ponasaju kao da su pokrenuli petu industrijsku revoluciju, kad ono nigdje nicega, citava industrija pogasena u svim zemljama. Pametnije im je da dadu narodu jesti nego sto slijevaju milijune beton.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
mrkyyy: ___________ Da, da, zato i jesu poslali taj projekt EU komisiji kako bi ga financirala EU, a ne pljačkaška organizacija pred sudom osuđena za pljačku Hrvatske. _______ Tko je "ono" kupovao zemljište na "budućoj trasi" ceste po Plelješcu??? ____ Ah, da, član hdz - ovaca - borislav škegro bivši ministar financija koji je na "legalan" način došao do vrijednog zemljiša po kojem će se graditi pristupne ceste za planirani most ______ Zanimljivo je i kako se početak gradnje mosta "otvarao" nekoliko puta, a da se niti jednom nije počelo s gradnjom pristupnih cesta, čak niti za strojeve - očito su čekali otkup svog zemljišta na Pelješcu kako bi se obogatili prodajom istog državi.