Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Usvojeno novo organizacijsko ustrojstvo Hrvatske turističke zajednice

Usvojeno novo organizacijsko ustrojstvo Hrvatske turističke zajednice
Foto: Promo
1/2
30.01.2018.
u 13:44

Poseban fokus na kongresnom turizmu i suradnji s međunarodnim turističkim organizacijama

Održana je 30. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na kojoj su članovi vijeća usvojili novi Pravilnik o organizacijskom ustrojstvu Glavnog ureda HTZ-a i sistematizaciji radnih mjesta, ali i druge važne aktivnosti i projekte iz domene marketinga i oglašavanja. Sjednicu je vodio ministar turizma Gari Cappelli uz prisustvo direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića. Upravo je direktor Staničić naglasio važnost reorganizacije rada i djelovanja Hrvatske turističke zajednice koje je, kako je rekao, bilo nužno zbog praćenja novih trendova i povećanja efikasnosti promotivnih aktivnosti na stranim emitivnim tržištima.

Postojeća organizacijska struktura stara je nekoliko godina, a nova vremena i novi trendovi poslovanja zahtijevaju definiranje novih okvira djelovanja. Cilj nam je biti efikasniji, proaktivniji te u konačnici konkurentniji što je preduvjet nastavka rasta hrvatskog turizma. Nova sistematizacija donijet će učinkovitije i optimalnije poslovanje, jednostavniju i bržu koordiniranost zaposlenika te time brže rješavanje zadaća i poštivanje rokova“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako je nova reorganizacija rezultat analize stanja koja se provodila tijekom posljednjih šest mjeseci.

Osnovne promjene koje donosi nova sistematizacija je utemeljenje pet sektora, umjesto dosadašnjih sedam. „Novom sistematizacijom odlučili smo objediniti nekoliko organizacijskih jedinica u jedan sektor. Tako smo sektore za oglašavanje, za brand „Hrvatska“ te sektor za istraživanje tržišta i strateško planiranje spojili u jedan koji će se zvati sektor za strateške komunikacije. Navedeni će sektor također obuhvaćati PR i marketinške aktivnosti jer smatramo da je riječ o usko vezanim djelatnostima kojima je nužna bolja koordiniranost, tješnja zajednička suradnja i sinergija. Novost je i vraćanje posebnog Kongresnog odjela unutar HTZ-a koji će se još fokusiranije baviti daljnjim razvojem i promocijom ovog važnog segmenta ponude koji značajno utječe na cjelogodišnje poslovanje u turizmu“, zaključio je direktor Staničić. Novost je i utemeljenje sektora za međunarodne poslove i mrežu predstavništava koji će doprinijeti još boljoj koordinaciji mreže predstavništva, ali i jačoj zastupljenosti te boljoj suradnji Hrvatske turističke zajednice sa svjetskim turističkim organizacijama.

Foto: Promo

U 2018. zadržavanje pozitivnih trendova

Članovima Turističkog vijeća HTZ-a predstavljena je informacija o tijeku sezone i stanju na tržištima, a dobru turističku godinu najavio je ministar Cappelli. „Nakon izuzetno uspješne turističke 2017. godine, u 2018. godinu ulazimo s istim ciljem, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije te poticanju rasta kvalitete i razvoja hrvatskog turizma. Pozitivni trendovi u turističkom prometu nastavili su se i u siječnju koji bilježi dvoznamenkasti rast. Uz veliki broj novih investicija te aktivnosti Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice usmjerenim prema razvoju posebnih oblika turizma, boljoj zračnoj povezanosti, vjerujem da je pred nama još jedna uspješna turistička godina u kojoj očekujemo rast od oko 5 posto“, izjavio je ministar Cappelli.

Da će sajamski nastupi i posebne prezentacije biti jedna od ključnih aktivnosti u daljnjem pozicioniranju Hrvatske na emitivnim tržištima i zadržavanju rasta turističkog prometa potvrdio je i direktor Staničić. „U tijeku je period intenzivnih nastupa i predstavljanja hrvatske turističke ponude na najvažnijim svjetskim turističkim sajmovima. Tijekom siječnja smo predstavili Hrvatsku na desetak vrlo važnih sajmova kao što su Ferinemesse u Beču, Vakantiebeurst u Utrechtu, BOOT u Düsseldorfu, CMT u Stuttgartu i FITUR u Madridu. Uskoro ćemo ponudu predstaviti na sajmu FREE u Münchenu, MITT u Moskvi te u ožujku na sajmu ITB u Berlinu gdje ćemo po prvi put nastupati s novim dizajnom štanda“, rekao je direktor Staničić.

Dodajemo kako su članovi vijeća na sjednici usvojili i prijedlog Odluke o posebnom oglašavanju na sportskom događanju Davis Cup Osijek. Riječ je o međunarodnom sportskom događanju Svjetske skupine Davis kupa, između teniskih reprezentacija Hrvatske i Kanade, koji će se održati u Osijeku od 2. do 4. veljače 2018. godine.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije