'Umor stranih vozača autobusa i kamiona kao tempirana bomba'
Umor i pospanost najopasniji su za prometnu sigurnost
Komentari 6
To ja pričam... A policija niti kontrolira vozila, niti tahografe i vozače autobusa i teretnjaka, jer bitnije je da nam gule kožu za 10 kmh prekoračenja nego da stalnim kontrolama sprječavaju ovakve tragedije. Ništa čudno da nemalo njih spava za volanom poluispravnih vozila.
Otac mi je zaradio mirovinu kao profesionalni vozač.Kad slušam njegove priče iz radnog staža u samostalnoj Hrvatskoj,nikad se nisam usudio poslati djecu samu na dalji put.Agencije i vlasnici prijevoznih poduzeća iskorištavaju vozače do granica iznemoglosti,što dovodi u pitanje živote, kakoo vozača tako i putnika.Te sate odmora riješavaju na kojekakve načine i u pravilu krše propise i riskiraju kazne.Vozači dobiju plaću jer od toga žive a vlasnici gladni novca novca ne vide ugrozu nego novac.Kad se ovako nešto dogodi bude kasno a do tada je važan samo novac
Za sve navedeno doista treba biti veliki "Prometni stručnjak"
Oprostite ,ali što imaju veze helikopteri i policijske kontrole sa vozačima koji mrtvi-umorni sjednu za volan autobusa u Frankfurtu i onda u takvom stanju voze prema Balkanu?..taj problem će postojati sve dok Rimac ne ukine vozača !//samo autonomna vožnja bez ljudske intervencije će riješiti taj problem..nikakvi helikopteri ni policija
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nemože se nabavit helikpotera za cijeli balkan zašto nema kontrole za vozače autobusa i kamiona zna se koliko sati smiju vozit to treba kažnjavati