Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 60
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
koridori
Povratak na članak

Ulaganje u prometne koridore idućih 15 godina

Paneuropski prometni koridori definirani su prometni putevi u centralnoj i istočnoj Europi koji zbog svoje važnosti zahtijevaju investiranje tijekom idućih 10 do 15 godina

Komentari 4

Avatar Tango
Tango
06:50 03.10.2012.

Lijepo. No istovremeno naši na čelu s Ministrem Hajdašem Dončićem najavljuju ukidanje direktne veze za Budimpeštu preko Botova. Tko je tu lud ili neinformiran?

VL
VI
Vito
08:04 03.10.2012.

Ulaganje u prometne koridore idućih 15 godina Zanimljivo kad se u svijetu pruge obnavljaju brzinom od 1km/h.. Primjer iz 19. st.: godina 1892. London - Bristol - 283 km modernizacija pruge napravljena u jednom vikendu radilo 4000 ljudi Primjer 21.21. st.: London - Glasgow - 647km, potrebno vrijeme = 4:23 Dionicu od 72km obnovili za 73 sata, preko vikenda za brzine preko 200 km/h Kinezi 2001g. napravili prugu za maglev između Shanghaia i zračne luke, 30km za 16 mjeseci, kako bi se tu udaljenost u rujnu 2002. vozili 7,5 minuta, ili 501 km/h U Hrvatskoj Austrijanci obnavljaju tračnice u dužini od 30 tak kilometara - Koprivnica -Zagreb, prema ugovoru s hdz-om, već 18 mjeseci... Jedan kolosjek, bez naznake o proširenja na dva... A to je glavna pruga između luke u rijeci i mađarske granice... Kako bi sve bilo "transparentno" - na burzi imamo oko 300.000 onih bez ili s minimalnom školskom spremom... Tako da bi naše pruge oni mogli obnoviti za nekoliko mjeseci... Toliko o poštenom i učinkovitom obnavljanju naših pruga..

VL
VI
Vito
08:07 03.10.2012.

Sva ta četiri sektora ukupno čine oko 380 km nove pruge na burzi preko 300.000 bez ili s minimalnom školskom spremom... 380 km = 380.000 metara Jedan nezaposleni po jednom kilometru "Sva ta četiri sektora"... I nitko nije na burzi,rzi, svi rade, a Hrvatska je obnovljena... Tko to ne želi?

VL
VI
Vito
08:14 03.10.2012.

Između Zagreba i Karlovca je jednotračna, da ne pišem "uskotračna" pruga u dužini 53 km Između Zagreba i Siska je jednotračna, da ne pišem "uskotračna" pruga u dužini 50 km Znači da bi se, prema uzorku London - Glasgow, tete pruge mogle obnoviti za 53 sata, najduže jedna vikend, preko subote i nedjelje, kad i tako nema skoro nikavih vlakova na tim prugama... Kome to nije u interesu? A mjesta za drugi kolosjek ima... Kao i nekvalificirane radne snage na burzi rada koju plaćamo svi, dok oni "bogamole" da ne nađu posao, jer imaju "drugog posla"...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.