Ulaganje u prometne koridore idućih 15 godina
Paneuropski prometni koridori definirani su prometni putevi u centralnoj i istočnoj Europi koji zbog svoje važnosti zahtijevaju investiranje tijekom idućih 10 do 15 godina
Komentari 4
Ulaganje u prometne koridore idućih 15 godina Zanimljivo kad se u svijetu pruge obnavljaju brzinom od 1km/h.. Primjer iz 19. st.: godina 1892. London - Bristol - 283 km modernizacija pruge napravljena u jednom vikendu radilo 4000 ljudi Primjer 21.21. st.: London - Glasgow - 647km, potrebno vrijeme = 4:23 Dionicu od 72km obnovili za 73 sata, preko vikenda za brzine preko 200 km/h Kinezi 2001g. napravili prugu za maglev između Shanghaia i zračne luke, 30km za 16 mjeseci, kako bi se tu udaljenost u rujnu 2002. vozili 7,5 minuta, ili 501 km/h U Hrvatskoj Austrijanci obnavljaju tračnice u dužini od 30 tak kilometara - Koprivnica -Zagreb, prema ugovoru s hdz-om, već 18 mjeseci... Jedan kolosjek, bez naznake o proširenja na dva... A to je glavna pruga između luke u rijeci i mađarske granice... Kako bi sve bilo "transparentno" - na burzi imamo oko 300.000 onih bez ili s minimalnom školskom spremom... Tako da bi naše pruge oni mogli obnoviti za nekoliko mjeseci... Toliko o poštenom i učinkovitom obnavljanju naših pruga..
Sva ta četiri sektora ukupno čine oko 380 km nove pruge na burzi preko 300.000 bez ili s minimalnom školskom spremom... 380 km = 380.000 metara Jedan nezaposleni po jednom kilometru "Sva ta četiri sektora"... I nitko nije na burzi,rzi, svi rade, a Hrvatska je obnovljena... Tko to ne želi?
Između Zagreba i Karlovca je jednotračna, da ne pišem "uskotračna" pruga u dužini 53 km Između Zagreba i Siska je jednotračna, da ne pišem "uskotračna" pruga u dužini 50 km Znači da bi se, prema uzorku London - Glasgow, tete pruge mogle obnoviti za 53 sata, najduže jedna vikend, preko subote i nedjelje, kad i tako nema skoro nikavih vlakova na tim prugama... Kome to nije u interesu? A mjesta za drugi kolosjek ima... Kao i nekvalificirane radne snage na burzi rada koju plaćamo svi, dok oni "bogamole" da ne nađu posao, jer imaju "drugog posla"...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Lijepo. No istovremeno naši na čelu s Ministrem Hajdašem Dončićem najavljuju ukidanje direktne veze za Budimpeštu preko Botova. Tko je tu lud ili neinformiran?