Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Ukida se mostarina za Krčki most

U Ministarstvu tvrde da odluka o spajanju HAC-a i ARZ-a i ukidanju mostarine nije predizborna te da već godinu i pol traže model kako bi se mogla ukinuti jedina naplata mostarine u Hrvatskoj.
18. svibnja 2020. u 21:00 2 komentara 3912 prikaza
Rijeèki bajkeri sitnišem protiv naplate mostarine na Krèkom mostu
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Bez obzira na to je li riječ o predizbornom potezu ili posljedici spajanja Hrvatskih autocesta (HAC) i Autoceste Rijeka - Zagreb (ARZ), ukidanje naknade za prelazak preko Krčkog mosta dobra je vijest za sve posjetitelje Krka, osobito za stotine tisuća turista koji svake godine posjete taj kvarnerski otok.

U Ministarstvu tvrde da odluka o spajanju HAC-a i ARZ-a i ukidanju mostarine nije predizborna te da već godinu i pol traže model kako bi se mogla ukinuti jedina naplata mostarine u Hrvatskoj. Vlada i ministar Oleg Butković, u čijoj je izbornoj jedinici Krčki most, bili su pod pritiskom da ukinu mostarinu nakon što su ukinuli naplatu prolaska kroz tunel Sveti Ilija.

Spajanje HAC-a i ARZ-a, kažu u Ministarstvu, jedini je model koji omogućuje ukidanje mostarine. Kreditori, naime, nisu dopuštali ARZ-u da to učini, a HAC pak gubitak prihoda od mostarine može lakše podnijeti. Godišnji prihodi od Krčkog mosta iznose oko 50 milijuna kuna.

>>Cijeli tekst pročitajte u sutrašnjem izdanju Večernjeg lista ili u e-izdanju!

Ne propustite i druge teme:

>>Novi granični režim zbog korone: I hrvatski državljani u BiH mogu jedino s putovnicom

>>Srđan Mladinić oslobođen, ali ostao bez obitelji, tvrtke, stana i novca za život

>>Parlamentarni izbori: Najžešći okršaji u drugoj, četvrtoj, petoj i desetoj jedinici

Naslovnica | Autor :

Park prirode Papuk
SUDJELUJTE U AKCIJI
Prijavite se za akciju „Tjedan odmora vrijedan“ i promovirajte svoje promotivne ponude
  • Avatar EtTore
    EtTore:

    tamo ionako nece niko ni ici

  • Avatar Čudomix
    Čudomix:

    Davno sam pisao da je apsurdno imati dvije firme u 100-tnom vlasništvu države koje se bave istom djelatnošču. Dva direktora, dvije uprave, dva nadzorna odbora, dupli vozni park...