Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 69
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
sele se u Poljsku, Švicarsku...
Povratak na članak

Ugrožen 'Made in Germany': Perjanice industrije sve više napuštaju Njemačku

Paradoksalno je što Miele proizvodnju seli u Poljsku ponajprije zbog visokih troškova energije u Njemačkoj, dok u Poljskoj većina energije – više od 60% – stiže iz ekološki neprihvatljivih elektrana na ugljen

Komentari 23

Avatar barba_arba
barba_arba
00:29 02.05.2024.

Bez daljnjega, da je to ubrzalo ”slom sistema” za 10-15 godina i zeleno-črvena koalicija koja u jeku krize gasi tri Intaktne NE. Samo mislin da je Njemačko propadanje počelo puno ranije. Društvo koje se temelji na radu i disciplini nee može preživjeti izumiranje domicilnog stanovništva. Francuska eventualno može, Njemačka ne.

VL
EJ
ejStef
07:06 02.05.2024.

EU je totalno u banani, a to je naročito izraženo od kada gospodarsku politiku vodi dijete koje je napustilo školu i njena sljedba. Njemačka je na vrhu tog apsurda... Nije to samo seljenje proizvodnje u Poljsku, da bi Njemačke tvrtkee bile konkurentne na globalnom tržištu, proizvodnju već dugo ne pokreću u Njemačkoj, niti u EU, već najviše u Kini. U Kini Nijemci otvore godišnje više pogona nego su ukupno otvorili u EU zadnjih 20 godina... Ovo što sele u Poljsku, to je za tržište EU-a. Nešto što se proizvede u EU, teško da može biti konkurentno izvan granica EU-a, a dosta toga unutar EU-a se kupuje samo uz pomoć subvencija... Birokracija, zeleni, pretjerana socijala učinile su svoje, EU živi od trošenja unutarnjih zaliha i konstantnog povećanja nameta, dok na globalnom planu gospodarstvo sve više pada i zaostaje za Azijom i Amerikom.

VL
V0
Vlaskoulicanec4.0
07:19 02.05.2024.

Kakve veze i a što struja u Poljskoj dolazi iz "ekološki neprihvatljivih" izvora??? Cijena je za industriju bitna. Uostalom i Njemačka je morala aktivirati gotovo sve elektrane na ugljen kada su genijalci zeleni isključili NE...

VL
Avatar CUBE
CUBE
00:41 02.05.2024.

Super, želimo jaku Poland, jedina koja se ne libi pokazat zube Rusima

VL
NO
nogobus2
08:52 02.05.2024.

Sjajne ideje EU genijalaca: 1. Uvesti sankcije Rusiji i 2. Dopustiti ulaz miliona nezaposlivih i nekompatibilnih migranata. I na nas ce ovo itekako utjecati.

VL
ŽE
Žegarni
08:45 02.05.2024.

Ne treba se zaboraviti da Njemci stalno bar zadnjih 30 godina paničare ili se bar puno brinu o svojoj konkurentnosti na svijetu. To je njihov mentalitet i zove se u anglosaksonskom "German angst". To ih ujedno motivira da poboljšaju svoju uglavnom već nelošu situaciju na bolje. Tu se mi razlikujemo dijametralno. Mi svoje ogovaramo i kada je među najboljima. Odnosno ako prihvatimo da imamo nešto dobro onda se na tome odmaramo bez želje da napravimo još bolje kao da nema konkurencije koja nam ne želi oteti steknutu poziciju.

VL
NE
Nemanadimak
10:06 02.05.2024.

Njemacka ide baj baj. Neke tvornice jos imaju tamo kao neke laboratorije i urede i kao neku nebitnu proizvodnju ali sve je to nista. Pogledajte malo te Njemacke gradove i ulice kako to izgleda oronulo tmurno i prljavo. U vecini hotela nema grijanja ili tople vode i bude tek nesto malo mlaka. A sa druge strane sve je skupo.

VL
Avatar Sidewinder
Sidewinder
12:28 02.05.2024.

Treba to objasnit izbjeglicama, da Njemačka nije obećana zemlja već je to Rusija 😅

VL
RA
radijatori
14:23 02.05.2024.

Živimo, barem mi tzv. Zapad, u najglupljem vremenu u povijesti. Ovo ne da je Orwellova 1984., nego čak njena parodija.

VL
CR
crocro
05:52 02.05.2024.

Francuska postaje sinonim za razvoj i kvalitetu i ona preuzima ulogu europske lokomotive. Točno je da je Njemačka autoindustrija bila sinonim kvalitete, a kada malo bolje analizirate njihova vozila, onda se dolazi do spoznaje da se i njihova vozila učestalo kvare i prohrđavaju poput vozila iz drugih dijelova svijeta. To znači da i pada kvaliteta na koju smo naučili a cijenu svojih vozila drže i dalje u nebesima. Francuska će polako preuzeti tu kvalitetu autoindustrije. Zazirali smo nekada od kupovine francuskih vozila žaleći se na skupoću rezervnih dijelova. A danas su dijelovi za francuska vozila po cijeni ravni ostalim vozilima pa čak i povoljniji. Današnja francuska vozila su daleko najelegantnija i najudobnija. Takva su bila i prije, takva su i sada. Samo što je još u našim glavama ona rečenica "To je napravio Nijemac" i to je najbolje. Francuska vojna industrija je najveća i najrazvijenija u Europi i francuska je najjača vojna sila u Europi i ne trebamo se čuditi da će upravo Francuska postati taj predvodnik koji sada pripada ali i polako izmiče Njemačkoj.

VL
Avatar IvanR
IvanR
06:33 02.05.2024.

Skuzili su Nijemci igru i ovi idu u povijest.

VL
Avatar Heisenberg
Heisenberg
23:31 01.05.2024.

Dragi njemci to vam je donio uncle Sam. Sad kupujte njegovu naftu i plin kad niste htjeli jeftine ruske energente.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.