Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ZAŠTITA KORISNIKA
Povratak na članak

Kako raskinuti ugovor s telekom operaterom

Operatori će morati iskazati i oglašavati maksimalnu i minimalnu brzinu interneta

Komentari 29

LA
larala
08:55 15.05.2019.

pol ovih stvari neće proći jer telekomima ne odgovara pošten i ferplej raskid ugovora kao i odnos sa pretplatnicima. u hr. imamo 2 operatera koji u dogovoru lihvare ljude jer im je država to omogućila. oni vama mogu bez problemaa zaračunati nepostojeći trošak, mijenjati dogovorene uvijete....itd.....i nikome ništa....hoćete pravdu i poštenje sudski ih gonite, platite odvjetnike da bi oni na kraju izjavili kako je došlo dio zabune i da im je žao.

VL
BO
Bojans
10:12 15.05.2019.

Odjava telefona kod njih traje skoro dva tjedna tako da sam nakon prodaje stana morao platiti sve kaj su novi stanari zivkali. Sramota za HT.

VL
Avatar comparator
comparator
09:21 15.05.2019.

Opći uvjeti se trebaju izbaciti iz ugovora jer su nevjerojatno komplicirani i nerazumljivi za potrošače . Dakle svaki pisani ugovor mora biti konkretan i nikako uopćen nekim imaginarnim pravima jer ugovor potpisuju dvije ravnopravne strane ,a ne nikako jedna zaštićena zakonom dok druga prepuštena sili propisa koje u principu treba obvezivati operatora ,a ne korisnika usluge.

VL
MG
mato.greganic
09:04 15.05.2019.

Uredno sam placao VIP a danas A1 svo vrijeme ugovora 24 mjeseca a svako malo bio bez interneta ili tv reklamirao telefonom i pismom ali nista nije pomoglo slali me da ih tužim ili HAKOMu naravno da nisam jer odvjetnici kostaju i kad sam dočekao istek ugovora u poslovnici mi kažu za par dana će raskinuti, ljudi moji još sam placao mjesec dan i jedan dan su mi naplatili par kuna. Samo da napomenem kad je istekao ugovor sam sam iskljucio VIP a danas A1 toliko o operateru koji je promjenio i ime da bi valjda mogao navući druge. Napominjem nikada nisam kasnio sa placanjem sve imaju napismeno.

VL
S9
Silvanau@94
07:27 16.05.2019.

Samo lazi i lopovluk...

VL
Avatar nekakav
nekakav
06:51 15.05.2019.

ali se onda ugovor mora raskinuti na isti način na koji je i zaključen, znači ne može se telefonski raskinuti, već podnijeti pisani zahtjev, poslati ga operateru i kad ga on ovjeri, ugovor se smatra raskinutim. nema diskriminacije nikoga više, ni korisnika ni operatera! jer bi ja mogao uzeti frendov mobitel i nazvati operatera i 'raskinuti' ugovor?! svašta. očito je najveći problem plaćanje svojih računa. najveći problem svih hrvata je podmirivanje svojih obveza. koje su rezultat prevelikih apetita, u neskladu sa mogućnostima. ja samo želim brži internet. ništa drugo.

VL
Avatar dzambo
dzambo
07:32 15.05.2019.

Ja za ''brz'' internet (sto se tice samo privatni osoba) placam mjesecno kad bi preracunali u Kune oko 450 Kuna mjesecno...i ''nezalim'' se sto su ''obecali'' to obecanje i odrzavaju....download 49.9 mbps....upload 15.30 mbps...trenutno sad provjereno....i to mi je zaa kompjuter....mobilni i negledam puno jer mi je ''premali'' samo oko 15 cm....dok kod kompa mi je oko 165 cm....bolje se vidi...sto je je....ne bi da ''oslijepim'' tak brzo buljeci u mali ekran po ''citav dan''...

VL
Avatar Dumen
Dumen
08:31 15.05.2019.

Pohlepni korisnici bi vrhunsku uslugu a kad trreba platiti onda nebi ili nemogu. Na primjedbe građana operateri su vrlo često u pravu.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.