Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 6
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
MASAKR u sad-u
Povratak na članak

Ubojici mališana pušku je u ruke stavila majka

Dom Nancy Lanze nakon razvoda od supruga 2009. te odlaska starijeg sina gdje je ostala živjeti s mlađim sinom Adamom bio je za strance zabranjena zona

Komentari 18

RI
Riznica
12:16 17.12.2012.

Nazalost, psiholosku pomoc mogu da dobiju samo najbogatiji u USA !" ... Samo oni koji mogu da plate .. Osali se vjesaju a neki postanu monstrumi kao ovaj mladic !"

VL
BO
boston
13:53 17.12.2012.

Vidim doli, minusi na komentar da su ulice SAD-a mirnije od ulica Balkana. Hajmo ljudi sagledati situaciju. Okrug New York grada ima preko 20 milijuna stanovnika, znaci otprilike kao Hrvatska i "region". Procitajte crnu kroniku iz Zagreba, Sarajeva, Beograda, Pristine, Splite, i ostalih gradova. Kad bi New York City imao 30% pljacki, provala, otimacina,ubojstava, krada, silovanja, vjerujte mi da bi ne samo vojska izasla na ulice, nego i mornarica i marinci....

VL
AA
aabbcc
14:44 17.12.2012.

17.12.2012. u 13:53h boston je napisao/la: Vidim doli, minusi na komentar da su ulice SAD-a mirnije od ulica Balkana. _______ Jesu mnogo su mirnije, jer sa prvim mrakom (poslije 20 sati ) niko i ne izlazi na ulicu. Sve jee pusto i zakljucano i pocinje nocni zivot za Policiju i Lopove.

VL
NE
Nepokolebljiv
19:46 17.12.2012.

Drzanje oruzja u Americi ima drugaciji karakter nego bilo gdje u svijetu. Svijet ima oruzje za sport, lov, samozastitu ili pljacku i razbojstva, ubiti susjeda ili zenina ljubavnika. Amerikanci prema njihovom ustavu imaju oruzje prvenstveno da imaju s cime zbaciti vladu kada ih previse ugnjetava a tek onda za sve ove "slobodne aktivnosti" radi kojih ostatku svijeta treba oruzja.

VL
ZA
zagabria1
10:44 17.12.2012.

Ovaj tragičan događaj posljedica je 'modernog' a ustvari potpuno iskrivljenog načina života. Svi bulje u ekrane kod kuće i na poslu, a tko ne bulji u mobitel na cesti i u javnom prijevozu smatra se zaostalim, štoviše mediji to buljenje u mobitel proglašavaju imperativom. Nije čudo da je prema istraživanju korištenje Facebooka na drugom mjestu najgorih aktivnosti pri kojoj ljudi ne osjećaju zadovoljstvo kada to rade., ali to je prošlo nezapaženo. Žrtve smo bezosjećajnog kapitalizma, potpuno iskvarenih političara koji niti znaju niti žele poboljštati stanje, te medija koji snose jednaku krivicu kao i prvo dvoje. Ljudi su izgubili entuzijazam, uzore, ciljeve i radost života. Za predvidjeti je da će se ovakve stvari nažalost dešavati sve češće jer ljudi osjećaju da ovaj način života nije normalan. Indikativno je da su se slični događaji počeli dešavati i u Eu, Njemačka, Norveška, Finska. Za početak treba smanjiti korištenej mobitela, ja sam svoj vratio i uzeo onaj bez Interneta

VL
KA
kalipso
10:52 17.12.2012.

"Kupio sam vešmašinu!! Nisam ni slutio da ću jednog dana prat veš sa njom!!" Osnovni problemi amera i njihove filozofije o oružju: "Oružje ne ubija, ljudi ubijaju" i "Oružje je za zaštitu" NE; da li je svrha pištolja da tii olakša spajanje na internet? da ti skuha juhu? da ti počisti stan? NE! Jedina svrha pištolja je da ispuca komad olova čija namjena je da UBIJE! Pištolj nema nikakvu drugu svrhu osim da ubija! Ako pištolj ne ubija, onda je ili neispravan ili se ne koristi ispravno. A korištenje oružja za zaštitu; onog trenutka kad zgrabiš oružje, ti postaješ onaj od kojeg treba zaštita! I jebt "zaštita" di na svako sranje izletavaš van sa sačmaricom; i onda se bu neko čudio kad bu slučajno ubio pijanog susjeda koji se spotaknuo i pao u tvoj čempres. Dakle, problem je u samoj filozofiji poimanja oružja, jer se pojam oružja tamo totalno iskvario i prešao iz nečeg opasnog, smrtonosnog i razornog u "benigni sustav za zaštitu". Praktički su izjednačili pištolj i lokot. I normalno da je ljudima i normalno da sa takvim pristupom spram oružju, dozvoljavaju djeci da ga koriste ili da gomilaju hrpetine oružja u kućama.

VL
AA
aabbcc
11:01 17.12.2012.

17.12.2012. u 10:44h zagabria1 je napisao/la: ___________________________________ Indikativno je da se ovo desava samo u drustvima koja sama sebe nazivaju : moderna, demokratska, savremena, napredna...a nikada u onim mracnim i zaostalim, zlim drustvima i diktaturama...itd.

VL
OD
ODzizsKrajst
11:14 17.12.2012.

@zagabria1 - i u pravu si, i nisi. Odnosno, gotovo sve što si rekao je točno i potpisujem od riječi do riječi - osim zaključka. Naše društvo je bolesno, ali na drugi način, onaj koji se tiče ispraznosti, zaglupljenosti i otuđenosti. Mediji su bolesni, odavno. No, zaključci da to dovodi do ovakvih strašnih tragedija u biti nisu točni. Problem je u činjenici koja se vrlo lako previđa (a mnogi je ne žele ni uvidjeti i kad im to dokažeš) da je život danas sigurniji nego ikad i da je, koliko god svijet i dalje bio jadan i nepravedan, ubojstava, krvoprolića i zločina manje nego ikada. Samo, opet dolazimo do medija koji su dostupni svima, medija koji nas sve šopaju samo negativnostima i nas samih koji se tim negativnostima hranimo. "Stvari postaju sve gore" je potpuno netočna konstatacija kada su u pitanju krvavi zločini. Tko zna barem trunčicu o povijesti zna koliko je pogrešna ta tvrdnja. To ne mijenja činjenicu da društvo postaje sve gore na nekim drugim razinama. Da smo zaglupljeni i otuđeni.

VL
IS
istima
11:33 17.12.2012.

Toga, vidite nije bilo u npr. Staljinovom SSSR-u...... tamo su takovi bili ili dobro plaćeni i cijenjeni egzekutori u državnim kaznionicama...... ili su i sami završili pod mecima ovih prvih....

VL
BO
boston
11:52 17.12.2012.

@kalipso Posto zivim u SAD-u od '87, i posjedujem oruzje od prisege drzavljanstva '92, da ti pokusam pojasniti. Ljudi ubijaju, oruzje ne ubija. Kad nema vatrenog, ljudi uzmu cekic, sjekiru, automobil, letvu, noz... Nadalje, bolje je imati pistolj i netrebati ga, nego trebati pistolj i nemati ga. Oruzje ti je neka vrsta protuprovalnih vrata, treba imati malo vise petlje pa provaliti nekome u kucu, u drzavi di ima 270 milijuna registriranih komada oruzja. Sve u svemu, gustam u streljani, i frendovi idu u lov. Sve je to hobi, i za ljude. Ako uzmes zakonsko pravo nosenja oruzja, samo ce kriminalci ostat naoruzani...

VL
CH
chemica
12:07 17.12.2012.

Ako se želi reći da ti je za zaštitu od psihički poremećenih pripadnika ljudskog društva potrebno oružje, tada je jasno da postoji svedruštveni poroblem. Država ne funkcionira jer nije sposobna zaštititi građane. Zašto je samo Amerikancima potrebno oružje da zaštite vlastiti dom? Zbog čega su toliko "ugroženi"? Koja im to daska nedostaje u glavi? Zašto moja familija ne posjeduje oružje, mada živi u "najnesigurnijoj" zemlji svijeta? Zato što nisu teške kretenčine. Imaju ČETVERO djece i akademski su obrazovani. Nisu nekakvo "ugroženo" biijelo smeće koje ne razumije što će se desiti kada balonja slučajno dođe do pljuce. No dobro, to je ipak stvar inteligencije. Oružje, brzi automobili, alkohol....sve to prepuštamo BUDALAMA, a takvih je oduvijek bilo i bit će.

VL
Avatar mohito
mohito
12:17 17.12.2012.

u americi je kult oruzja star kolko i sama drzava - velika vecina vlasnika oruzja svoje obozavanje oruzja opravdava potrebom "da zastiti obitelj od kriminalaca" sta je stvano jadnan izgovor - registrirani kriminalci ne hodaju po skolama i ne ubijaju djecu, oni se uglavnom upucavaju medjusobno, dok su streljane u americi su pune "uzornih" gradjanja koji svoje frustracije lijece bjesomucno pucajuci iz svojih automatskih i poluatomatskih arsenala - nije cudno da se medju njima svako malo pojave ovakvi poremeceni likovi kojima je oruzje odgovor na sve frustracije - uostalom, ovaj je lamza odrastal okruzen oruzjem, i to punom kucom oruzja - ne znam za kakav se to rat spremala njegova majka kad je imala 4 pistolja i poluatomatsku pusku "za zastitu" - sta je ocekivala desant palestinskih komandosa?....

VL
AN
ankicascreiber
12:33 17.12.2012.

@ boston dobro ti je ispran mozak. Nije isto ako te netko napadne s orizijem velikog kalibra i batinom. Sve oni price, ljudi u ubijaju a ne oruzije, ako se oruzije ilegalizira samo ce kriminalci nositi oruzije su isprazne price. samo kriminalci vec i sada nose oruzije, nitko nije blesav hodati okolo s kilogram metala na sebi. Pored toga zasto braniti LSD, marihuanu, a ne braniti oruzije velikog kalibra. Na kraju svi oni koji idu na streljanu pucati radi sporta, imaju velike pivske trbusine i nisu sposobni pretrcati ni 100 metara, pa im je napucavanje jedini sport.

VL
AN
ankicascreiber
12:36 17.12.2012.

svi koji misle da trebaju arsenal u kuci da bi se branili, trebali bi biti pod stalnom prismotrom

VL
BO
boston
12:47 17.12.2012.

Ispran mozak ili ne, ljudi su sigurniji na ulicama gradova u SAD-u, nego na ulicama gradova na Balkanu...

VL
BO
boston
12:58 17.12.2012.

@riznica Osnovno zdravstveno osiguranje koje ima 280 milijuna Amerikanaca pokriva i mentalno zdravlje. Oni koji nemaju zdravstveno osiguranje, ako su ispod razine siromastva, imaju ga. Znaci, zdravstveno osiguranje nemaju oni koji bi ga mogli kupiti prodajom nekretnine, ili iz stednje, ali se odluce da to ne ucine....

VL
IS
istima
14:21 17.12.2012.

Kada bi u Hrvatskoj bilo dopušteno posjedovati automatsko vatreno oružje ne bi se Sanader usudio krasti koliko je krao, a i bilo bi malo nezgodnije poslati specijalnu na prosvjednike...... za to nije dopušteno

VL
BO
boston
16:04 17.12.2012.

Mohito Svaka neisplacena placa, za koju je netko radio, u New Yorku bi bila okarakterizirana kao pljacka. To sto se kod nekih to ne pika, je stvar drustvenog uredenja....

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.