U planu gradnja zatvorene autoceste iznad Neuma
Carinska uprava: To će biti zahtjevno za kontrolu prijevoza robe pod posebnim režimom
Komentari 15
Graditi autocestu kroz drugu drzavu je bacen novac.Ako nema novaca za Peljeski most na toj relaciji od Kleka na Peljesac pistupacna cesta je vec trasirana i treba samo naciniti pristup za pristaniste trajekata . Rjesenje nebi bilo tako skupo akupo a i brodogradnja bi dobila posao za 2 – 3 trajekta ,koja se uvijek mogu kasnije upotrijebiti na drugim potrebnim linijama i taj novac nije bacen uzaludno a odgovarao bi sengenskim uvjetima. Dali maut za trajekte ili za mostarinu isto igra svoju ulogu,barem tako dugo dok se most ne sagradi. Peljesac nebi smio bitti „ slijepo crijevo „ Hrvatske , jer je turisticki biser koji stoji neiskoristen prema svojim mogucnostima. Obala mu je duza nego Istarska rivjera a turisticka sezona je 1 do 2 mjeseca duza na jugu nego na sjeveru Hrvatske .
... ovaj projekt je obicna glupost! Projektanti nisu misli na sezonski promet poput ljetnog raspusta, Uskrsa, Bozica.... To su dani sa velikim prometom i tada ce doci do prometnog cepa, guzva i kolona. Taj predstavljeni cvor su radili amateri bez prometnog iskustva i taj projek nesmije proci. Medjudrzavni cvor moze biti ispod autoceste, a autocesta nesmije biti prekidana kako je na projektu prikazano.
u budućnosti će i biti most preko zaljeva ili trajekt. Autocesta mora ići preko Bosne.Zato i imamo 2 mosta na Maslenici. Jedan za autocestu koji može biti samo na onom mjestu
Tako će biti dok ste vi na vlasti. Kada na vlast dođe netko tko će pitati prvenstveno narod sa juga države što misle o tome,tada će situacija biti sigurno drukčija.
Kako u novcu izraziti vrijednost STRATEŠKOG POVEZIVANJA TERITORIJA VLASTITE DRŽAVE na način da je ta povezanost trajna, nesmetana i neovisna o bilo kome i bilo čijoj volji da u određenom trenutku eventualno prekine tu povezanost zbog nekog (tko zna kojeg) razloga!? Kako u novcu ili na bilo koji drugi način izraziti MOGUĆNOST GOSPODARSKOG RAZVOJA poluotoka Pelješca, otoka Korčule i cijele te regije, nakon trajnog i nesmetanog povezivanja s matičnim teritorijem vlastite države? Kako u novcu izraziti vrijednost potpuno NESMETANOG SVAKODNEVNOG ŽIVOTA koji bi omogućio pelješki most i ceste oko njega? Kakvog smisla imati graditi drugima, a ne sebi… i takvu investiciju još i sufinancirati!? I kako shvatiti da ideja o realizaciji svega navedenog ne će biti provedena samo zbog toga što to nije bila ideja ovih nego onih!?!?
Pelješac ostavite na miru, na Pelješcu ne želimo apartmanizaciju, takav kakav je je super
Oni će \"pametno\" povući novac za gradnju ceste kroz BiH i povezivanje svog juga. Pa neka \"pametno\" povuku novac za gradnju mosta. Most preko Pelješkog kanala osim što bi povezao i razvio taj kraj bi također bio atrakcija i ulaganje u turizam. Sjetite se svih panorama poznatih mostova. Lijep most usred one ljepote...još jedan razlog za doći na jug! Ulažemo u svoju a ne u tuđu zemlju i jednim udarcem više muha! Ali dok ovi to shvate....
nataly, Europa ti ne daje novac za taj most, jer to nije autocesta, a što se nas tiče... da je itko ozbiljno mislio izgraditi taj most, on bi već bio gotov
haha hrvati grade bosancima cestu koju svakako sami moraju zbog povezivanja na crnu goru prema grckoj. glupog naroda jbt.
\"Hajdaš Dončić će se 3. svibnja u Zagrebu sastati sa svojim kolegom iz BiH\" ... trebao bi malo požuriti - kako stvari stoje pitanje je da li će ova vlast do tada i biti ... komunisti i bošnjaci jako susu se posvadili pa će sve tamo stati kao i do sada ... no bez obzira na sve najveći idiotizam je povezivati dva domovinska djela preko \"proklete avlije\" ... kad se HDZ vrati na vlast ako i započnu (a sigurno neće) radovi na tom shranju, biti će zauvijek zaustavljeni ... strava ...
Doista ne znam vital, nisam proučavala detaljno uvjete financiranja iz euro fondova, ali situacija je specifična, zemlja je presječena na tom mjestu i treba ju povezati, a i most bi bio u sklopu auto-ceste. Na jugu je odsječen dragulj turizma Dubrovnik, možda bi se i dalo nešto povući...
U ćemu je problem? More se cesta ograditi nekom ogradom preko BIH kak autocesta do ulaska BIH u EU.
poanta je u slijedećem. Autocesta MORA kroz Hercegovinu. Spajanje juga Hrvatske se rješava na potpuno drugačiji način(most, trajekti
Puky, a po čemu se tvoj odnos prema B i H (\"prokleta avlija\") razlikuje od Dodikovog?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Most bi bio najbolje rjesenje za HR no za silu bi i ovo rjesenje bilo dobro ,ako bi se moglo voziti bez zaustavljanja, za sve one koji ne ulaze u Bosnu i voze dalje za Dubrovnik.