Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
preko granice
Povratak na članak

U planu gradnja zatvorene autoceste iznad Neuma

Carinska uprava: To će biti zahtjevno za kontrolu prijevoza robe pod posebnim režimom

Komentari 15

MO
mojzagi
10:18 25.04.2012.

Most bi bio najbolje rjesenje za HR no za silu bi i ovo rjesenje bilo dobro ,ako bi se moglo voziti bez zaustavljanja, za sve one koji ne ulaze u Bosnu i voze dalje za Dubrovnik.

VL
VU
vucko
10:45 25.04.2012.

Graditi autocestu kroz drugu drzavu je bacen novac.Ako nema novaca za Peljeski most na toj relaciji od Kleka na Peljesac pistupacna cesta je vec trasirana i treba samo naciniti pristup za pristaniste trajekata . Rjesenje nebi bilo tako skupo akupo a i brodogradnja bi dobila posao za 2 – 3 trajekta ,koja se uvijek mogu kasnije upotrijebiti na drugim potrebnim linijama i taj novac nije bacen uzaludno a odgovarao bi sengenskim uvjetima. Dali maut za trajekte ili za mostarinu isto igra svoju ulogu,barem tako dugo dok se most ne sagradi. Peljesac nebi smio bitti „ slijepo crijevo „ Hrvatske , jer je turisticki biser koji stoji neiskoristen prema svojim mogucnostima. Obala mu je duza nego Istarska rivjera a turisticka sezona je 1 do 2 mjeseca duza na jugu nego na sjeveru Hrvatske .

VL
DU
Deleted user
10:47 25.04.2012.

... ovaj projekt je obicna glupost! Projektanti nisu misli na sezonski promet poput ljetnog raspusta, Uskrsa, Bozica.... To su dani sa velikim prometom i tada ce doci do prometnog cepa, guzva i kolona. Taj predstavljeni cvor su radili amateri bez prometnog iskustva i taj projek nesmije proci. Medjudrzavni cvor moze biti ispod autoceste, a autocesta nesmije biti prekidana kako je na projektu prikazano.

VL
VI
vital
11:06 25.04.2012.

u budućnosti će i biti most preko zaljeva ili trajekt. Autocesta mora ići preko Bosne.Zato i imamo 2 mosta na Maslenici. Jedan za autocestu koji može biti samo na onom mjestu

VL
OB
-obrisani-
12:25 25.04.2012.

Tako će biti dok ste vi na vlasti. Kada na vlast dođe netko tko će pitati prvenstveno narod sa juga države što misle o tome,tada će situacija biti sigurno drukčija.

VL
KU
Kalimero_U_Zagrebu
12:29 25.04.2012.

Kako u novcu izraziti vrijednost STRATEŠKOG POVEZIVANJA TERITORIJA VLASTITE DRŽAVE na način da je ta povezanost trajna, nesmetana i neovisna o bilo kome i bilo čijoj volji da u određenom trenutku eventualno prekine tu povezanost zbog nekog (tko zna kojeg) razloga!? Kako u novcu ili na bilo koji drugi način izraziti MOGUĆNOST GOSPODARSKOG RAZVOJA poluotoka Pelješca, otoka Korčule i cijele te regije, nakon trajnog i nesmetanog povezivanja s matičnim teritorijem vlastite države? Kako u novcu izraziti vrijednost potpuno NESMETANOG SVAKODNEVNOG ŽIVOTA koji bi omogućio pelješki most i ceste oko njega? Kakvog smisla imati graditi drugima, a ne sebi… i takvu investiciju još i sufinancirati!? I kako shvatiti da ideja o realizaciji svega navedenog ne će biti provedena samo zbog toga što to nije bila ideja ovih nego onih!?!?

VL
OB
-obrisani-
12:51 25.04.2012.

Pelješac ostavite na miru, na Pelješcu ne želimo apartmanizaciju, takav kakav je je super

VL
NA
nataly
12:57 25.04.2012.

Oni će \"pametno\" povući novac za gradnju ceste kroz BiH i povezivanje svog juga. Pa neka \"pametno\" povuku novac za gradnju mosta. Most preko Pelješkog kanala osim što bi povezao i razvio taj kraj bi također bio atrakcija i ulaganje u turizam. Sjetite se svih panorama poznatih mostova. Lijep most usred one ljepote...još jedan razlog za doći na jug! Ulažemo u svoju a ne u tuđu zemlju i jednim udarcem više muha! Ali dok ovi to shvate....

VL
VI
vital
13:11 25.04.2012.

nataly, Europa ti ne daje novac za taj most, jer to nije autocesta, a što se nas tiče... da je itko ozbiljno mislio izgraditi taj most, on bi već bio gotov

VL
Avatar Jiba.Jibi.Gjize.Jep
Jiba.Jibi.Gjize.Jep
13:12 25.04.2012.

haha hrvati grade bosancima cestu koju svakako sami moraju zbog povezivanja na crnu goru prema grckoj. glupog naroda jbt.

VL
Avatar puky
puky
14:39 25.04.2012.

\"Hajdaš Dončić će se 3. svibnja u Zagrebu sastati sa svojim kolegom iz BiH\" ... trebao bi malo požuriti - kako stvari stoje pitanje je da li će ova vlast do tada i biti ... komunisti i bošnjaci jako susu se posvadili pa će sve tamo stati kao i do sada ... no bez obzira na sve najveći idiotizam je povezivati dva domovinska djela preko \"proklete avlije\" ... kad se HDZ vrati na vlast ako i započnu (a sigurno neće) radovi na tom shranju, biti će zauvijek zaustavljeni ... strava ...

VL
NA
nataly
17:09 25.04.2012.

Doista ne znam vital, nisam proučavala detaljno uvjete financiranja iz euro fondova, ali situacija je specifična, zemlja je presječena na tom mjestu i treba ju povezati, a i most bi bio u sklopu auto-ceste. Na jugu je odsječen dragulj turizma Dubrovnik, možda bi se i dalo nešto povući...

VL
BR
BratCroat
17:45 25.04.2012.

U ćemu je problem? More se cesta ograditi nekom ogradom preko BIH kak autocesta do ulaska BIH u EU.

VL
VI
vital
17:51 25.04.2012.

poanta je u slijedećem. Autocesta MORA kroz Hercegovinu. Spajanje juga Hrvatske se rješava na potpuno drugačiji način(most, trajekti

VL
OB
-obrisani-
06:10 26.04.2012.

Puky, a po čemu se tvoj odnos prema B i H (\"prokleta avlija\") razlikuje od Dodikovog?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.