U ovoj općini kazne stižu kao na traci: Više od 3 tisuće vozača nasjelo, u par dana zaradili 100 tisuća eura
S obzirom na prve rezultate, čini se da je općina pronašla učinkovitu metodu kako obuzdati prebrze vozače – i pritom solidno popuniti proračun.
Komentari 30
Grad Zürich ima godisnji prihod od 68 radara negdje oko 40 milijuna franaka. Sve to uz napomenu da su vozaci daleko normalniji nego kod nas i da su kazne za male prekrsaje dosta niske. Kada vidim to i napravim usporedbuu mislim kako bi ZG bez problema mogao uprihoditi preko 100 milijuna eura, ali umjesto toga ne radi nista, nego dere gradjane astronomskim porezima.
Jedini način da se vozače natjera na pridržavanje ograničenja brzine je da ih se lupi po džepu.
OK je staviti kameru ako se često događaju nesreće jer ljudi kroz naselje voze npr.80-100 na sat..ali isto tako bi trebalo razmotriti opravdanost suludo niskih ograničenja na mnogim dionicama, pogotov izvan naselja! recimo u Istri gdje god voziš van autoceste (gdje je smiješnih 110 km/sat), ograničenja su masovno na 60 sat!??!
Ograničenje u naselju je 50 km/h na svim cestama tog naselja osim ako znakom nije drugačije određeno. Dakle, ako nema znaka, onda je 50.
"gdje su godinama bilježena prebrza prolaska automobila". Valjda prolasci!?
Ovo je davno zastarjela vijest, ali bolja od one prvi put objavljene u rujnu 2018... Niste naveli kako su to ilustrativne fotografije! Vrli komentari ne znaju da 100m iza kamere slijedi cesta s dva traka i to u oba smjera.. No, StVO ima prednost - to i dalje ostaje naselje.
Kod nas su većina fiksnih kamera instalirana na bezveznim mjestima gdje su potpuno nepotrebne i tamo gdje su baš potrebne kamera nema. Oni koji su odredili gdje ih postaviti više su vodili računa o zaradi i punjenju proračuna a ne o sigurnosti prometa.
Za nekoliko dana vratili 100 tisuća € uloženog? Koliko od te love ide za kameru, a koliko za gradonačelnikovu viksu?
haha treba našim policajima reči da upale kamere nije samo bit da se stavi na stup
Ako toliko je prekršitelja u kratkom vremenskom roku onda postavljam pitanje jel propisno i sukladno pravilnikom postavljeno ispravno ograničenje na toj dionici gdje je kamera snumaila toliko brojna prekoračenja Brzine..u Austriji se desio sličan događaj ali su nakon mnogobrojnih podnesenihih kaznenih prijava protiv nadcestarije koja je stavila tamo ograničenje na 40 km/h maknuli to ograničenje , jer se ispistavilo da je ono postavljeno mimo pravilnika koji određuje kada se može staviti ograničenje od 40 km/h na pojedinom dijelu ceste..mislim da je to sada isto tako u u ovome slučaju u Njemačkoj..
To je početak porobljavanja čovječanstva od strane robota. Roboti protiv ljudi. Ljudi nemaju šanse. A sve po zakonu koji su donijeli ljudi. Ali ljudi s niskim IQ
Revolucionarno!
to im sve treba poskidati i onesposobiti i u njemačkoj i kod nas pa nek si slikaju mater doma
Totalitarizam!
Da li je tako i u Hrvatskoj? Da li općina zarađuje zbog prometnih prekršaja, jbg?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pročitam naslov i mislim si - napokon! Otvorim članak da vidim gdje - kad ono u Njemačkoj 😒! U Hrvatskoj bi se proračun mogo napuniti sa stotinama miljuna Eura! Kod nas se nitko u naseljenom mjestu ne vozi 50 kako bi trebalo, svi idu 70 i brže. I nitko ništa protiv toga ne poduzima, a pješaci na tjednoj bazi stradavaju (zadnje u Čakovcu dečkić od 10 godina na pješačkom prijelazu mrtav, vozač k tome 1.6 promila). A Penković i Božinović začahurili se u svoje samodopadne čahure i za njih je sve idealno...