'U mjesec dana osmislili smo web shop za naručivanje piva'
Direktor marketinga Heinekena Hrvatska Filip Rabuzin kaže kako će njihova budućnost ovisiti o turističkoj sezoni, a još uvijek nisu sigurni koji će broj objekata u konačnici se otvoriti
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Budite vi HEROJCICI pa podilite koji slepercic ovim Herojim,Koji vas drze na "zivotu" i sto zadnju kunu daju za pivu...