U Kazahstanu se srušio avion koji je bio na remontu u Sloveniji
Avion kanadske proizvodnje Bombardier Challenger CRJ-200 bio je u vlasništvu zračne kompanije SCAT te je prije četiri mjeseca bio na remontu u Sloveniji
Komentari 18
Šteta što u njemu nije bila pusićka i milanović
Bio na remontu u sloveniji! E...onda...nikakvo cudo sto se srusio.
Ne vidim..di je problem.? kažete bio prije 4 mjeseca na remontu u Susjednoj nam Sloveniji.:) Pa valjda su prošla..ta 4 mjeseca?? Tolika je garancija na proizvod i popravak..u Sloveniji.:) Kazahstanci..nisu izgleda pročitali..ona sitna slova u uglu..GARANCIJA 4. MJESECA..heeee heeee..Žalosno je sto su izginuli ljudi..u tom malom propustu administracije..između Slovenije i Kazahstana
eto slovenci opet sabotirali
oginula 21 osoba U Kazahstanu se srušio avion koji je bio na remontu u Sloveniji.. Bez obzira na to što je bio na remontu u Sloveniji i pored toga mora mu se napuniti dovoljno goriva za cijeli let ....
Ne zna se razlog pada. Mogao je biti na remontu bilo gdje...
Pa nije li u sloveniji servis za Tomos, od kada su se bacili na zrakoplove. Uopće mi nije jasno kako isprobavaju zrakoplove, valja samo rulaju po betonu jer za okretanje u zraku trebaju područja tri države. Osim toga, može bitii da su nešto opasno zaribali ako im se srušio servisirani zrakoplov. Zato je bolje da se drže Tomosa.
A oni koji se u Nigdjezemskoj servisiraju ne padaju jer ne lete. sitna novinarska podvala prema sloveniji. a što ćeš, malo pomalo ih bockaj dok ne pristanu isplatiti otete novce
. I kakve sada tu ima veze "Hasin remontni zavod" , sa drzavom SL.
Bez Bosanaca bi ih bilo samo milion, htjeli su biti 2 miliona i evo.
Navodno je Janša jutros kazao: "Nećemo ratificirat sporazum o pristupanju hrvatske u EU, dok ne pošaljete MIGove na servis kod nas!" P.S. Sa hrvaške strane ampak sta predložila arbitražo!
Bravo VL- avion bio na remontu u Slovenija - točno ali na kažete , da je to bilo u 2004 ( tada još u vlastništvu Danske kampanije ). Posle toga avion trebao bi obaviti barem tri opravke !!
Remontovao ga dvomiljunti Slovenac Suljo....
Ovo mora da je zabuna.Slovenci su poznati po remontu motoklutivatora i motornih zmajeva.
Da, istina je, da je taj avion bio na servisu u Sloveniji. To su potvrdili iz firme Adria Tehnik, koji je taj servis napravila. Ali očitno je za medije nebitan podatak, da je taj servis napravljen godine 2004 !
sucut
Sto je admine, ne pase ti kritika tvojih nazovi-novinarcica? Pa nisam nikoga uvrijedio!!!! Samo sam napisao da ne postoji avion Challenger CRJ-200!!! CRJ 200 je putnicki zrakoplov za kratke pruge koji krca do 50 putnika i ima dolet do 2500 km. Challenger je poslovni zrakoplov koji prima izmedju 8 i 12 putnika - ovisno o opremi kabine, i leti do 6000 km!!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Taj servis ima jednu zgodnu reklamu: "svaki od nas servisiranih zrakoplova prizemlji se - jedan na ovaj, drugi na "onaj" način".....ali "gore" još ni jedan nije ostao!