Izdaci za blagdanska putovanja u Europi još se zbrajaju, ali zna se da su Francuzi prosječno trošili 1957 eura i 5,9 posto više nego prije godinu dana, da je 18,3 milijuna Talijana svojim domaćinima u zemlji i inozemstvu tih dana napravilo 14,7 milijardi eura prometa, a da su, recimo, Nijemci za blagdane tradicionalno putovali u velikom broju. Trenutačno su mnogim Europljanima u fokusu skijaške te daleke, tople destinacije, ali glavna sezona putovanja ipak slijedi tek s ljepšim vremenom na ovim prostorima.
Ponajveći svjetski putnici Nijemci zasad u 2025. planiraju putovati podjednako kao lani, za putovanja su raspoloženi i naši susjedi Slovenci, a to vrijedi i za Talijane kod kojih će tajming i izbor odredišta snažno ovisiti o cijeni. Kod Čeha, kojima prema Češkoj narodnoj banci inflacija u 2025. ne bi trebala prelaziti 2,5%, i po dva inozemna putovanja u godini više nisu rijetkost. Britanci nisu ljubitelji skijanja i više od drugih gledaju prema ljetu, a Mediteran im ostaje prvi izbor za ljetovanje. Kao, uostalom, i Francuzima koji će, ako nastave sadašnji tempo rezervacija, već do sredine travnja bukirati čak 70 posto svojih ljetnih odmora.
U fokusu sve cijene u mjestu: Kako će u raspodjeli bogatog europskog turističkog kolača proći Hrvatska?
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić vjeruje da će sezona 2025. u konačnici biti vrlo nalik lanjskoj, uz "izraženiji rast dolazaka i noćenja u pred i posezoni".
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Booking ide jako loše. Na najvećem sajmu u Berlinu nema velike potražnje za odmorima u Hrvatskoj. Proculo se diljem EU da kod nas na Jadranu caruju gusari/pirati što s etiće cijena u ugostiteljstvu.Pa gosto skrenuli put Portugala , Tureke , Grćke , Maroka..itd..itd...