Naslovnica Vijesti Zanimljivosti

U Čečeniji pronašli jaja dinosaura stara 60 milijuna godina

18. travnja 2012. u 12:30 1 komentara 19 prikaza
jaja u čečeniji (1)
Foto: Reuters/PIXSELL

Ruski geolozi otkrili su u Čečeniji 40 fosiliziranih gigantskih jaja dinosaura čija se starost procjenjuje na čak 60 milijuna godina. Pronađeni obluci promjera su od 25 centimetara pa sve do jednog metra. Čečenska će vlada pronalazište proglasiti prirodnim rezervatom kako bi privukli turiste. Otkrivena jaja proučit će i paleontolozi te utvrditi koja je izumrla životinja položila jaja.

– Dosad smo pronašli 40 komada, ali točnu brojku zasad ne mogu reći jer je moguće da je još mnogo jaja skriveno pod kamenjem – kazao je geolog s čečenskog sveučilišta za Daily Mail.

Dinosaurova jaja pronađena su zbog gradnje ceste, radnici su, naime, eksplozivom uništavali gromade stijena na granici s Gruzijom i naišli na neobične oblutke pa su pozvani i geolozi koji su utvrdili da je riječ o neobičnom pronalasku.

Baby Beef
Udruga uzgajivača junadi Baby Beef osnovana je 2000., s ciljem promocije i ponude kvalitetnog junećeg mesa

A1 izdvaja za Vas

• mozel:

Kamena jaja od dinosaura,mozda su ova kamenja bila jaja koja su se polupala.