Tunel Sveti Ilija otvara se u lipnju, a cijena za aute bit će 20 kuna
Iako još nije dobio odobrenje Vlade za naplatu, HAC izravnom pogodbom već nabavlja sustav naplate tunelarine vrijedan 8,1 milijun kuna
Komentari 11
he..he.. Drzava i gradani isfinanciraju gradnju tunela a onda HAC prisvoji tunel sebi pa vi tupavi gradani opet placajte..
Hajde super,...konacno malo lijepih vijesti.
Bilo kako bilo,neka tunel ide u promet.Iskreno se nadam da ce i biti pusten do ljeta!!!Puno toga se najavljivalo,pa se izjalovilo.O naplati bi stvarno trebali dobro razmisliti!Naplata "da" ali povoljno, tako da ce stvarnu dobit ostvariti ako tunel bude maksimalno koristen.Ako Bog da na lito cu izjutra na more a navecer nazad u Strupnic kuci,di se mogu lipo naspavat pa opet do Makarske kad mi padne na pamet.A vi Dalmatinci,pecite se na onoj Bozjoj vatri.Pozdrav Strupnicu, Zambo.
18.03.2013. u 15:44h biby2611 je napisao/la: --------------------------------------------------------- Ovo nije skupo. 20 kuna za prolazak je smiješno koliko ti treba vremena okolo preko brda da prođeš. Uzmi koliko km češ manje voziti i koliko češ manje vremena potrošiti a sigurnost naost na cesti da ne govorim. Ako misliš da je jeftinije okolo onda idi ali kad uzmeš koliko češ potrošiti na gorivo onda razlika je neznatna a kako je gorivo poskupilo onda može biti i ušteda.
Samo plati !jedno za cestarinu jedno za tunelarinu jedno za benzinariju jedno za porezaniju jebiga neznam sta sve nece doc samo nataj jebeni Auto kad ga kupis kosta te vec Vrpu Kuna i ako gaimas 10 godina kostat ce tee jos 3 puta toliko ! I kome to da zahvalis ! Zna se toj jebenoj vladi i drzavi u kojoj zivis (Mislim na cijelu EUROPU) Parazita biva sve vise te nikad dosta Novca !poz svima
LIjepo al jbg trebali bi uvesti i karte s popustom za lokalne, tj one koji ce t putovati svaki dan. ionako ce zaraditi brdo na turistima (osim ako nece biti jednako dug put kao i Sestanovac-Vrulja). Samo da sto prije otvore onaj kod Drvenika, a ne znam ni zasto se stalno odgada dovrsetak Split-Omis i tog dijela jer je to najveci svakodnevni prometni kolaps u RH i ometa razvoj tog kraja (no bar su izbusili tunel nad provalijom lol)
Već krenuli u nabavku sustava naplate za taj tunel i to bez javnog nadmetanja? Samo zbog nečije provizije mora biti naplata cestarine. Govorilo se o tome da prije treba utvrditi koliko će koštati njegovo održavanje jer još uvijek postoji mogućnost da prolaz bude besplatan.To je samo 5km.Koliki su troškovi samo oko uvođenje naplate i održavanje sustava naplate.Koliko šefova i izmišljenih radnih mjesta samo za podobne lopine.Zašto plaćamo cestarinu kod registracije ? Da otplaćujemo kredit, jer HAC ne može ni održavati autoceste.
ah da zaboravi napisati,Svicarska ima od Talijanske juzne granice Chiaso do Berna na sjeveru,cca 300 km duzine 70-ak tunela sto manji sto vecih,ubrajajuc i onaj Gothard 17 km,i jos jedan Alrordof tunel od 10 km,i to sve dzabe za auto-cestu vinjetu od 40 SFr.
I dalje je gužva u redu za zaposlenje u HAC-u pa treba izmisliti nova radna mjesta. Jeftinije bi nas došlo da stave 200 naplatnih kućica na jedno polje i zaposle ljude u njima nego ovo što sad izvode.
Niti jedan tunel u Hrvatskoj se ne naplaćuje osim onoga kojeg su dali strancima da zarađuju na njemu. Naravno nego kome treba naplatiti, Imoćanima, tko treba ginuti za Hrvatsku, Imoćani, koga treba raseliti, naravno Imoćane. Sramotno od Vlade i ministarstva, a što je i bilo čekivati od ministra kojemu dnevno iskaču vagoni po poljima i brdima. Kraj koji je trebao doživjeti određenu renesansu i biti dopuna morske turističke ponude treba dodatno opteretiti troškovima. Ako su izgrađene stotine kilometara autocesta i na njima kilometri tunela i to plaćamo svi, i ovaj tunel mora uću u taj trošak. Taj kraj i ljudi zaslužuju barem to i priliku da dođu u ravnopravan položaj drugig krajeva i regija.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
20 Kn za 4 km? To su europske cijene... Pa jesmo li u EU ili nismo.