Tunel Gaženica – Ugljan isplatio bi se za 7 godina
Tuneli bi se gradili kreditom, iz fondova EU ili bi ih financirali poduzetnici
Komentari 7
al su jaki ti profesori ekonomije ; proporcionalno hrvatskom gospodarstvu ... što jači profesor - to jače gospodarstvo ... i tako 25 godina .... pitanje za studente ekonomije ( dakle studente marka mentora kolakovića ) : zašto hrvatske banke u vlasništvu stranih banaka kreditiraju centralnu državu u dolarima , eurima i najčešće kunama , a hrvatske građane u eurima i švic. francima ???
i sve iz HDZ smjestiti na Ugljan vjecno
profesore glasat cu za vas ako javno kazete da je farbanje vec uracunato u troskovnik, naravno i farba.
I onda sve otoke povezat tunelima. Pa ce se brzo isplatit. Mogli su umjesto Maslenickog i Tudjmanovog napravit tunele. Nebi bura smetala za promet. Pa i umjesto Peljeskog.
Uvaženi "neimari" iz HDZ-a a čemu je onda rađena nova tarjektna luka u Gaženici. Koliko čujem koštala je oko 200 milijuna €, po prikazanom predračunu to je skuplje od tunela. Ili se opet netko zaigrao pred izbore.
Ta industrija po tim otocima treba dobru saobracajnu povezanist sa trzistem.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Opet HDZ i tuneli... Iso Miki, idem brzo kupit neku tvornicu farbe, očito će trebati..