Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 111
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Trošarine pozitivno utjecale
Povratak na članak

Svaki peti osobni auto pada na tehničkom. Zbog ovog ih je čak 65.000 palo...

Novi sustav obračuna trošarina prilikom uvoza automobila u Hrvatsku rezultirao je malim smanjenjem prosječne starosti naših vozila, kaže Goran Pejić iz CVH-a.

Komentari 22

Avatar Jaguar_Paw
Jaguar_Paw
15:52 19.04.2019.

Pričaju gluposti oni donose propise za uvoz automobila, umjesto da se ljudi ohrabre da kupuju nove. Uveli porez na nova vozila, tako da sljedećih 10 godina plaćaš porez, to je baš poticajna mjera, onda kažu vozni park prosječno star 12 godina. Jedina država na svijetu koja toliko nelogičnosti radi, još uvijek, nakon 30 godina samostalnosti traži svoje mjesto pod suncem, nedefinirana do krajnih granica

VL
CH
che99
17:59 19.04.2019.

gulikože i lopine, nigdje u Europi se ne plaća toliko tehnički i ne ide se svake godine!!Paraziti

VL
ST
stefj
14:17 19.04.2019.

Ma sve naopako u ovoj državi. Uhljebi na onog tko želi kupiti novi auto gledaju kao na ovcu za šišanje, pa kad već kupi auto, onda neka kupi još jedan novi i za mene... A razmaženim uhljebima rabljeni auti nisu interesantni i rabljene kupuju oni s manje novaca, pa ti prolaze ispod radara... Sve dok pohlepa uhljeba opet malo ne naraste, pa ne zaključe da ti koji kupuju rabljene aute, mogu kupti bar pola auta za njih, pa i tu ne dignu trošarine... A hvaliti se "pomlađivanjem" voznog parka s 13, 99 na 13,68 godina može samo netko totalno izvan vremena i prostora. Pomlađivanje nije posljedica manjih trošarina, već činjenice da se većina auti tamo s početka stoljeća jednostavno raspadne i toga da oldtimera ima sve manje... Realno je da će, bez nekih ozbiljnih gospodarskih mjera, starost plesati između 12 i 14 godina i to nema veze s trošarinama.

VL
Avatar Robinzon
Robinzon
15:20 19.04.2019.

Važno je da borbeni zrakoplovi mogu biti stariji i od 30 godina. Pa valjda je bitna tehnička ispravnost vozila, a ne godine.Ako su godine važne onda se niti jedan old tajmer nebi smio naći na cesti.

VL
Avatar Mrki medvjed
Mrki medvjed
15:11 19.04.2019.

Kad u Hrvatskoj ljudi budu kupovali nova auta, to će biti znak za prestanak iseljavanja, a to će biti na svetoga Nikad, sudeći po današnjoj ekonomskoj i političkoj situaciji. Većina ljudi se bori sa preživljavanjem, a ne sa tim, kako kupiti novi auto.

VL
TO
tomislav10
13:48 19.04.2019.

Ova država da logički razmišlja poticala bi kupnju novih auta na koje se, za razliku od rabljeni, plaća PDV. Da ne govorim da su nova vozila u pravilu ekološki prihvatljivija, sigurnija, manje troše i duže traju.

VL
EU
EURUSD
17:37 19.04.2019.

Tu kukate,a svi glasate za rvatine

VL
ZH
Zlatousti Hrvat
16:09 19.04.2019.

Stjepan Radić je govorio, ne srljajte ko guske u magli, međutim Stjepan Radić je poznat i po tome da nosi plavu kutu i rješava prolaske na eko testovima. Zbig toga taj čovjek ima pravu vrijednost

VL
BR
bitunjac.robert
18:38 19.04.2019.

ciji je tehnicki,ko je vlasnik,nije drzava,pitajte kradeze

VL
DU
Deleted user
21:04 19.04.2019.

Palo ih toliko jer su škrti bili dati 200 kn... Inače bi ih palo 500 000....

VL
ZI
zip123
22:56 19.04.2019.

Ok.Ajde sad ponovite sa koliko na koliko se smanjila starost voznog parka.Ali polako ponovite.

VL
BB
branko.baricic
19:08 19.04.2019.

ma ovi na tehnickom tretiraju aute kao da su formula 1.eko je auto stariji analogno tome ima i nesto losije performanse.to treba uzeti u obzir .ozirom da oni misle da svakiauto mora bitikaoformula 1,normalno je da prosjecni auto pada zbog glupostina tehnickom.

VL
Avatar Danijel.Hrzic
Danijel.Hrzic
21:17 21.04.2019.

Svaki pak TREČI prolazi na tehničkom par sto kuna kod mjenjača il u vozačkoj za "kavu" kontroloru.

VL
WE
weAreCro
17:38 04.03.2020.

To je zato sto su odselili oni koji su bili slabije kupovne moci koji su kupovali aute stare preko 12-15g za 1000-2000€ pa je prosjek starosti auta danas naravno malo veci. Sada isti ti ljudi voze solidne aute stare parr godina u zemljama gdje je moguce zaraditi i zivjeti pristojno a ne prezivljavati i hraniti razne uhljebe raznim porezima.

VL
AA
aabbcc
12:18 30.04.2019.

HR ima nizi prosjek starosti voznog parka od Skandinavskih zemalja i sta ste nezadovoljni ?__ Za neke nedostatke na tehnickom pregledu treba dati rok 1 mjesec za otklanjanje istih i dovoljno je da to uradi mjerodavan servis tako da nee treba ponovni tehnicki pregled ...

VL
JO
josmalopanestalo
08:12 20.04.2019.

jel to njiov čovjek?

VL
JU
jurajuric118
18:09 19.04.2019.

ok, uvoz je jeftin. znači uzmeš primjer golf 7 1.6 tdi 2014 bluemotion. ima co2 cca 90 grama. auto sa cca 100000km košta vani 9000 eura od handlera sa pdv-om. imaš na njega davanja od cca 4500kn sa zbrinjavanjem otpadaa i svim. 500 eura transport. znači imaš 4-5 godina star golf 7 za 10000 eura na cestu. i davanja uopće nisu velika. za naše uvjete novaca i ceste i održavanja autić čist pristojni.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.