Tragedija - u naletu vlaka poginule tri osobe, uključujući i jedno dijete
Građani okupljeni na mjestu nesreće kažu da je poginuo bračni par s malim djetetom, no od policije se nije mogla dobiti službena potvrda te informacije
Komentari 11
strasno je to da su se milijarde kuna utukle u HZ,novci su se trosili za sve samo ne ono za kaj su se trebali trosit.Na tom prijelazu je u zadnjih 30 godina poginulo 10 osoba i nikog nije briga..
jojjjjj.....kolko ih je tam poginulo,inače preglednost je dosta dobra,dok nema kuruze...
Postavljane polubranika i zvučnih signala stoji otprilike 400.000kn,po riječima ljudi iz HŽ-a, a to su po idiotskim hrvatskim mjerilima jedna do dvije otpremnine u idiotskom poduzeću, gubitašu koje crpi lovu od države za svoj nerad!!! Na žalost, mogu reći dada je Grad Varaždin PLATIO osiguranje pružnog prijelaza u Kućan Marofu i u Jalkovečkoj ulici u Varaždinu, gdje je i prije dve-tri godine poginulo dvoje ljudi(dijete i otac), ali bandi je očito važnija isplata plaća i ogromnih otpremnina, nego zaštita života i njihovih potencijalnih korisnika....
Jako, jako tužno! Obitelj se dugo gradi, koja zahtijeva puno strpljenja i volje i ljubavi i koja nosi svijet. Onda jedan trenutak nepažnje odnese sve to. Ostaje nada da su ipak sada negdje gore.
dije bio strojovođa kada ih je gura 500 metara odnosno do drugog prijelaza , ne krivim ga nego se pitam.
U naslovu piše: Tragedija u naletu vlaka poginule tri osobe ukljućujući i jedno dijete. Ne razumijem zar dijete nije osoba?
Velika tragedija . Da je bila tu postavljena rampa sigurno do nje nebi došlo. Međutim to ne znači da odgovornost ne snosi vozač . Čovijek živi na tom području , vjerovatno je znao da tu nema rampe , postoje znakovikovi upozorenja . Čovijek u takvim situacijama mora biti jako oprezan. , Valjda se prije prelaska pruge treba uvjeriti da ne dolazi vlak.Očito se radi o trenutku nepažnje a nakon toga se dogođaju nesreče, nažalost i ovakve tragedije.
Boze sto je ovo za drzavu???????
Strasna tragedija, jasno je svima! Pitam se ipak, zasto svi krive sada HZ ili cak i strojovodju. Pa, svi smo mi prosli kroz auto skolu i presli u zivotu stotine puta preko zelj. prijelaza. Svatko tko primjenjuje nauceno - OBAVZNO ZAUSTAVLJANJE NA SVAKOM ZELJ. PRIJELAZU, BEZ OBZIRA IMA LI BRKLJE ILI NE I BEZ OBZIRA BILA BRKLJA SPUSTENA ILI NE - zasigurno nece dozivjeti ovu zalosnu sudbinu. Cisto informativno - ne branim HZ niti mi je to u interesu, samo sam zdravog razuma.
Svaki "normalni" vozać bi morao znati kaj znaći znak STOP. Ljudi božji pa to vam je kao crveno na semaforu. Stani, provjeri i onda vozi. To je najbolji recept za ostanak na životu bez obzira dali ima ili nema svjetlosnih ili zvučnih znakova. Uostalom svi koji su taj ili slijedeći dan gledali treći dnevnik na HRT-u mogli su ćuti koliko se polubranika ili čak i normalnih branika (preko cijele ceste) polomi svake godine u HR. Ima puno vozaća koji prelaze prugu čak i kad su polubranici spušteni!! Kao što rekoh ; stani, provjeri i onda vozi!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
varazdin dao pare da se osigura taj prijelaz, i onda pitaju u dnevniku ove iz hz-a di su novci,a ovaj iz hz-a krene pricat kako mjesto ima andrijin kriz. odlicno. a di su novci koje je varazdin dao?!?!