Znate onaj osjećaj kad ste taman krenuli na posao ili po djecu, a na parkiralištu vas dočeka ogrebotina na vašem automobilu? Ili kada na semaforu netko iza vas lajka Instagram postove i “poljubi” vaš zadnji branik? Svašta nam se u prometu može dogoditi, a često baš kad nam to najmanje treba.
Prema iskustvu osiguravatelja, ovih top 5 razloga najčešće nas natjera da prijavimo štetu:
1. Ogrebotine i udarci na parkiralištu – najčešće kada vas netko očeše i ode.
2. Sudari u kružnim tokovima – zbog zbrke oko prednosti prolaska.
3. Proklizavanje na skliskoj cesti – kiša, snijeg ili mraz su recept za nezgodu.
4. Nalet na životinje ili predmete – naročito na manje prometnim i slabije osvijetljenim cestama.
5. Vremenske nepogode – tuča ili grane koje padnu na vozilo za vrijeme nevremena.
I sad zamislite da se, uz sav stres vožnje po našim zagušenim prometnicama i doživljaj nezgode, još trebate baviti i papirologijom. E pa, ne više.
Stresne situacije ne biraju ni mjesto ni vrijeme
Nitko ne planira nezgodu, one se jednostavno dogode i nemojte misliti da ste vi izuzetak. Ne morate biti krivi ni vi, trenutak nepažnje drugih vozača ili nepovoljni vremenski uvjeti mogu vas dovesti u situaciju u kojoj se ne želite naći. Upravo zato je važno imati osiguranje koje ne komplicira stvari, već ih pojednostavljuje. U Triglav osiguranju znaju da su ovakvi trenuci nakon nezgode dovoljno naporni pa su digitalizirali cijeli proces kako bi svojim korisnicima omogućili brzo i efikasno rješenje, uz što manje stresa.
Brza prijava štete, bez papira i čekanja
Štetu na autu možete prijaviti online – jednostavno, bez čekanja i iz udobnosti vlastitog doma (ili auta). Sve traje otprilike 15 minuta, treba vam par fotografija i osnovnih podataka, a ne trebate ništa printati ni nositi u poslovnicu.
„U Triglav osiguranju nam je važno da smo vam na raspolaganju kad je najpotrebnije, a to je u slučaju nastanka štete. Zato smo našim klijentima omogućili da putem on line prijave štete vrlo jednostavno prilože dokumentaciju i sve to u 15 minuta jer kad ste već izgubili živce, ne morate i vrijeme“, ističe Roko Gruja, direktor Sektora za upravljanje naknadama šteta u Triglav osiguranju Hrvatska.
Ogled na daljinu
Ne želite dolaziti na procjenilište? Tu je još jedna praktična usluga– ogled štete na daljinu. Nakon prijave štete, nazovite naš kontakt centar na broj 0800 20 20 80 koji će vas uputiti na dežurnog procjenitelja. Dovoljno je da sami fotografirate oštećenje ili se spojite putem video poziva s dežurnim procjeniteljem i riješite sve na licu mjesta. Idealno kad se šteta dogodi u ljetnim mjesecima i vi ste na otoku, a procjenitelj je na kopnu.
Sve u jednoj aplikaciji – i.triglav
Štetu možete prijaviti i putem nove mobilne aplikacije i.triglav, a preko nje imate uvid u sve svoje police osiguranja, kao i jasan uvid u sve uplate, možete zatražiti asistenciju ili kontaktirati svog savjetnika – sve u par klikova. Bez papira i fascikala, bez traženja brojeva, bez zvanja call centra. Samo jednostavna, intuitivna aplikacija kad vam treba.
„Aplikacija i.triglav je zapravo naša digitalna poslovnica. Ono što Triglav osiguranje gradi kroz ovu digitalnu priču nije samo moderna usluga u tehnološkom smislu već briga o klijentu - nama klijent nije broj police već netko tko ima svoje brige, ritam života, obitelj, poslove i planove koje ne bi smio prekidati zbog birokracije. Na taj način gradimo povjerenje s našim osiguranicima - ne velikim riječima, nego dobrim, jednostavnim rješenjima koja čine razliku“, zaključio je direktor Sektora za upravljanje naknadama šteta Roko Gruja.
Sadržaj nastao u suradnji s Triglav osiguranjem.