Tehnička škola spremna za izradu automobila na električni pogon
Ideja je to inženjera Darka Rendulića, koji je od 2008. godine savjetnik u razvojnom programu za obnovljive izvore energije pri UNDP-u
Komentari 8
...a i našo je super ideju kako da se rješi svoje stare Alfe u vrijeme kad se auti teško prodaju.
svaka garaža ima mogužnost proizvoditi elektroautomobile ! ....vjerujte mi da znam što pričam
Tehnička škola spremna za izradu automobila na električni pogon Bilo bi sramota dane mogu izraditi elektromobil u 21. stoljeću kad su ga značli napraviti i registrirati čak u bivšoj državi sredinom 70. godina 20. stoljeća s onom tehnologijom... I toto u kućnoj radinosti...
Iato tako smo od 1975. godine dalje imali iste tehnologije kao i Njemačka, no Nijemci su onda bili propali kapitalisti, a mi naprdedni komunisti pa smo uništili i školstvo i tehnologiju da bismo se danas čudili napretku tehnologije kao pura dreku...
09.07.2012. u 12:07h EYAKULARNA LOBOTOMIJA Ne znam što pričate, ali znam o čemu pišete... Imali smo i vanbrodskew elektromotore i plinske motore za pogon čamaca, grijanje pomoću sunca, korištenje sunca, za stvaranje elektirčne energije... Dok su drugi isto tako istraživalivali i razvijali se, "mi" smo zatupljivani "javnim mišljenijima" o isplativosti i neisplativosti te drugim budalaštinama...
Dok u svijetu koriste našu inovaciju - LED semafore - unutar Hrvatske se još uvijek raspravlja je li jeftinije uvoziti ugljen iz Indonezije ili kupovati plin iz Sibira za grijanje... Stranci se već voze deset godina na magnetima, a 300 godina idu po tračnicama brzinama većim od 200 km/h... Dobro je što mladi mogu u školi izgraditi elektromobil... No, moždaste zaboravili kako su drvodjelci škole za drvodjelce u Savskoj ulici u Zagrebu počeli graditi drvenu stolariju za obnovu svojih školskih prozora, u sklopu obvezatne prakse, ali im je država zabranila, "jer nisu stučno osposobljeni" za takve radove... Pa si je neka"krava muzara" utrpala novce u džep i oderala školarce poslovima koje su i tako htijeli raditi, ali besplatno...
A čujte, električne autiće za prijevoz tereta smo oduvijek imali, na željezničkoj stanici u Zagrebu. Samo je valjalo promijeniti akumulatore kad se isprazne. Kod električnih auta je problem što se dugo pune. Tako npr., kupite Tesla Roadster za 100.000 $!! Krenete ka moru, baterije su dovoljne za kojih 300 km vožnje, ali umjerene. Ako idete brže, onda baterije već ispraznite negdje u Lici. Odgurate auto do prve kuće, pokucate, otvori vam neka baba, vi joj pružite kabel i pitate da li bi mogli pripuniti baterije, jer vam auto ide na struju, a ispraznio se. Gleda baba auto i pita - "A koliko dugo bi se to punilo!?" A vi: " Samo 8 sati!"
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
hm, taj Rendulić je pun ideja. Ona prva je bila dobra, sada se bojim da je bila samo razlogom ove druge. Ulaz sa stražnje strane...