Naslovnica Vijesti Hrvatska

Što se zapravo zbilo u Berlinu – pitaj 'ministricu' Ivanu Petrović

Hrvatska je prvi put uživala u statusu članice EU, a cilj Njemačke je BiH s tri konstitutivna naroda, a ne "unitarna BiH gdje Turska vodi sve procese"
29. kolovoza 2014. u 14:00 27 komentara 10217 prikaza
Ivana Petrović
Foto: Dnevnik Nova TV screenshot

Baš sam se pitao što se to, zapravo zbiva u Berlinu, na tom skupu koji organizira moćna Angela Merkel, koji je razlog što je "privela" šest lidera "regije", odnosno zapadnog Balkana. Već na početku dvojba – neki kažu da je "privedeno" 8 lidera. To su oni koji i Hrvatsku i Sloveniju smještaju u "regiju", uz Srbiju, BiH, Crnu Goru, Makedoniju, Kosovo i Albaniju. Zbunjen time, odlučio sam povjerenje dati Novoj TV i Ivani Petrović.

To je bila dobra odluka, premda su se i Hrvoje Krešić s RTL-a i Danko Družijanić s HTV-a žestoko trudili izvijestiti. Krešić je bio hendikepiran time što Dnevnik RTL-a počinje prvi, a on je imao 5 minuta da se pripremi nakon što je dobio 14 zaključaka sa sastanka. Nije imao šanse. Družijanić je odradio korektno, iskusan je, no, dečki, sorry, kraljica je bila – Ivana. Dakle, saznali smo – da je Hrvatska bila, ipak "s druge strane stola", napokon je uživala u statusu punopravne članice EU. Drugo, da je glavna priča bila oko novog plinovoda (jonsko-jadranskog). Tu Hrvatskoj, napokon koristi njezin geostrateški položaj – EU i Zapad (čitaj Amerikanci) traže nova rješenja (LNG terminal na Krku), zahvaljujući ukrajinskoj krizi i Hrvatska to mora iskoristiti, kaže naša Ivana.

Treće, Njemačka se potpuno angažirala oko traženja rješenja za dovršetak krize u BiH i na Kosovu. Što se BiH tiče – Njemačka tu vodi sve procese, oko reforme i Federacije i grada Mostara, a cilj je BiH s tri konstitutivna naroda, a ne "unitarna BiH gdje Turska vodi sve procese". I završi Ivana i sve bi jasno. Ma, bolja je od ministrice.

PLUS

RTL Danas, u vezi s odlukom države da svi njihovi auti moraju imati jeftiniji ENC za cestarine jedini nalaze "kvaku 22". Privatni koncesionari ne priznaju ENC. Pa ti monetiziraj...

MINUS

Sve TV: Pa zar nikome nije čudno što policija uz svu tehniku (sonari, jet-ski, gliseri) nije tri dana uspjela u 300 metara pronaći potopljeni auto u Savi, nego ga je našao HGSS?

Dobi.hr
BUDUĆNOST U VAŠEM DOMU
Juraj Križanić: „Danas svi mogu unaprijediti i automatizirati kućanstvo postepenom ugradnjom pametnih uređaja koji štede energiju, vrijeme i novac”
  • Deleted user:

    Ivana vrhunski odrađuje svoj posao... malo je takvih...

  • Nadalinaaa:

    Znači, uzalud je bilo klanjanje kraljici i ljubljenja britanskih skuta kao "strateškom partneru" naše političke elite? Baš će biti zabavno gledati dojučerašnje britanske pudlice kako po nove zapovijedi trče u Berlin, a ne u London. Bio ptičji ili udbaški, ali ... prikaži još! rezervat je ipak dobio novog gazdu.

  • Avatar Django
    Django:

    Što se zapravo zbilo u Berlinu? Zbilo se to da je Milanović, u dogovoru sa premijerima "regiona" smislio kako da podvali hrvatskom narodu sa pričom da je jadransko-jonski pravac kroz BiH diktat EU koji moramo poštovati. Krenuli su tako "regionalci" ... prikaži još! prevariti i Frau Merkel, uvaliti joj neki na vrat, na nos sročeni papir na potpis, a onda s njime mahati po Hrvatskoj da eto, imaju ugovor pa se sada više ništa ne može mijenjati, jer, kao, EU podržava baš ovakvu trasu autoceste koja će biti gotova negdje 2050-te. Ali, dotična dama je prepametna za ove balkanske mangupe pa se nije dala nasanjkati. Dogodilo se to da su "regionalci", ponovo, po tko zna koji puta pokušali Hrvatskoj baciti balvane pod noge kako bi je usporili u integraciji prema Europi i skrenuli prema "regionu". Ako je Milanoviću već bilo do regionalne suradnje i prometne povezanosti, zašto nije postavio pitanje izgradnje onih desetak kilometara autoceste od Ptuja do Macelja (ne "Maclja" kako nas uporno žele krivo naučiti)!? Ili pitanje plovnosti i regulacije rijeke Save, kako se više ne bi dešavale poplave u "regionu"!? A ako mu je do integracije BiH u hrvatsku, pa time i europsku prometnu mrežu, mogao je mirne duše postaviti pitanje autoceste od Šamca preko Travnika, Sarajeva i Mostara do Metkovića i Ploča! To bi bilo u hrvatskom interesu, a takvo nešto on nema ni u peti!