Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 162
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
račun neznatno manji

Stanari ogorčeni: Razdjelnicima nismo uštedjeli!

'14.03.2012., Karlovac - Gradjani Karlovca ogorceni novim racunima za grijanje koje su dobili od Toplane. Racuni su veci i za nekoliko stotina kuna i prelaze preko tisucu kuna pa se mnogi pitaju kako
'Kristina Stedul-Fabac/PIXSELL'
19.11.2012.
u 16:00

Za zgrade u kojima stanari imaju razdjelnike važno je imati na radijatorima i regulacijske ventile. Ako se grijanje smanji, uštedi se

Ugradili smo razdjelnike na radijatore, a iako su nam obećali uštede od 10 do 30%, računi za grijanje su manji jedva nekoliko desetaka kuna. Osjećamo se prevareni – ogorčeni su stanari zgrade u karlovačkoj Ulici V. Mačeka 15 b. Za ugradnju su angažirali Ti-San iz Svete Nedjelje. Trošak za zgradu s tri ulaza bio je 78.405 kuna. – Posao su obavili brzo, no brzo su počeli i problemi. Prvo su se pojavili šumovi, kao u košnici. Onda su nam počeli stizati računi, simbolično manji: moj je sa 1060 kuna smanjen na 1044 kune. Susjeda koja se gotovo ne grije, jer većinu dana provodi izvan stana, dobila je račun od 566 kuna, što je zaista puno za ono što takvim grijanjem dobiva – ispričao nam je Ivan Butorac, predstavnik stanara. Požalili su se Ti-Sanu, a objasnili su im da je potrebno obaviti radove prenamjene u toplinskoj podstanici, što bi ih stajalo 40.278 kuna. Tome treba dodati i još dvije ponude za dodatne radove u iznosima 11.403 i 2193 kune. – Na kraju su rekli da bi trebalo ugraditi i tzv. pametnu pumpu pa je cijena dodatnih radova premašila 60.000 kuna. Da su stanari znali za to na početku pregovora, sigurno ne bi pristali na ugradnju razdjelnika! Da stvar bude gora, kažu da za pravu uštedu treba promijeniti prozore i vrata i napraviti novu fasadu. Drugim riječima, s nekoliko desetaka tisuća kuna, odjednom smo počeli govoriti o milijunskim iznosima – ogorčen je Butorac. U Ti-Sanu nisu htjeli komentirati slučaj. Po nekim procjenama, kompletna investicija vratila bi se tek za 80 godina. – Važno je imati na radijatorima i regulacijske ventile. Ako netko smanji grijanje, razdjelnik će to prepoznati, pa se može uštedjeti i do 30%. No, ako se grijete na isti način kao i prije, računi će ostati isti – objasnio je Nenad Kurtović iz splitskog Saveza udruga za zaštitu potrošača.

>> Računi za grijanje veći najranije od siječnja 2013.

>> Karlovčani će moći grijanje plaćati i do dvanaest rata bez kamata

Komentara 8

Avatar messerschmidt
messerschmidt
08:20 21.11.2012.

Ninja, vi imate brunata razdjelnike. Oni se reklamiraju s uštedom od 30%. Lako za izračunati.

Avatar messerschmidt
messerschmidt
11:49 21.11.2012.

I nije li debilan i uvredljiv, da ne kažem podmukao, podnaslov: "Ako se grijanje smanji, uštedi se"! Svi koji su instalirali razdjelnike znaju pravilo da se može uštediti samo ako se smanji grijanje, tj. zavrnu ventili na radijatorima. Ovi ljudii koji drže račune to jako dobro znaju i ne valja ih proglasiti budalama. Očigledno te napravice koje se lijepe na radijatore, ne rade kako ih hvali onaj tko ih prodaje i lobira.

IV
ivan123456789
16:00 02.02.2015.

Evo da s vama podijelim naše iskustvo s firmom Brunata. Jako smo nezadovoljni s uslugom, njihovom organizacijom i načinom na koji se brunata odnosi prema korisnicima / svojim klijentima. Upozorenje svim koji će ugrađivati razdjelinike i termostatske ventile jer kadkad izaberete firmu koja će vam to voditi više to ne možete promijeniti, i oni će vam to voditi i naplaćivati uslugu godinama. Njihov osnovni posao je da brunata uređaji očitavaju i pošalju ukupno potrošene impulse na obračun svaki mjesec. Od 4 radijatora u stanu, 1 i to u najvećoj sobi gdje se i najviše impulsa potroši, brunata uređaj ne šalje podatke u sustav, nego samo očitava. I ako to brunata tek nakon 6 mjeseci riješi to znači da će vam se impulsi od 6 mjeseci ukupno zbrojiti u jednom mjesecu. A taj vam broj užasno puno povećava omjer u odnosu na ostale stanare pa ćete na kraju platiti više nego što se potrošlili u tih 6 mjeseci da je uređaj javljao kako spada podatke u sustav. Podatke je lako provjeriti kad se ulogira u sistem brunata.hr s korisničkim podacima. Nakon što to ne funkcionira mjesec i pol sam im javio, brunata na to nije nikako reagirala. Nakon dva tjedna opet zovem, korisnička podrška u brunati kaže da imaju to već zavedeno da sam javio od prije, i evo sad će opet napisati prijavu i da će nas netko kontaktirati. Nakon mjesec dana opet ništa. Pa opet zovem. I tako unedogled. Ja živim u hrvatskoj cijeli život i naučen sam na hrvatski način odnosa prema korisnicima, poslovanje i sve ostalo.... ali za način i stvari koje brunata izvodi su nevjerojatni. Ugradili smo razdjelnike i termostatske ventile na radijatore prije sezone grijanja. Ugadnju je izvršila Brunata, izabrali smo brunatu jer kad se gledaju cijene od svih ponuđača svi su tu negdje, trebali smo možda više obratiti pažnju na iskustva drugih korisnika. Prvo već kod ugradnje se pokazalo kako aljkavo i loše odrađuju svoj posao. Ne krenu od dogovorenog datuma, kasne u tim danima kad treba ugradit, pa započnu ugradnju .... pa se to sve oduži al to je najmanji problem jer je to tako sa svim majstorima. Nisu u par stanova zategnuli kako spada ventile koje su ugrađivali pa je 3 stana bilo poplavljeno kad se punio sistem zgrade s vodom. Meni je na jednom radijatoru ventil tako sitno pustao vodu da sam skužio tek nakon dva tjedna jer je sve postalo vlažno okolo. Po stubištima zgrade imamo radijatore, koji su isto dobili brunata ventile i trebali su ih blokirati na 1 što je oko 18 stupnjeva. Ja ne znam kako ta Brunata vodi svoje ljude i kakav to management ima brunata, al to izgleda kao lud, zbunjen i nenormalan. Pola radijatora je stvarno bila blokirana na 1., a ostalih pola: ovaj je blakiran na 5?!, drugi na 3, onaj se vrti na sve strane... ovaj dio stubišta pokušava postić tropsku klimu... Brunata pet mjeseci izigrava predstavnika stanara zgrade, koji ih pokušava da ponovim 5 (pet) mjeseci dovući da riješe i poprave ono što su trebali napravit kako spada u startu. Brunata je dobila dosta novaca od naše zgrade koja ima 6 ulaza, i sve joj je plačeno već odavno. Predstavnik stanara zgrade je već lud ne zna šta bi rekao, uglavnom rezultat svega je da ima još jedan ventil na radijatoru u stubištu koji se vrti na sve strane. Ima i drugih firmi koje ugrađuju razdjelnike i termostatske ventile na radijatore, razmislite dobro prije nego se odlučite koga ćete izabrati, nije sve u cijeni. Pazite da vam ne prodaju maglu ipak su to hrvati u firmi Brunata.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije