Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 225
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Potpisan ugovor
Povratak na članak

Splitski škver gradit će luksuznu putničku jahtu

Također, u Brodosplit-Brodogradilištu d.o.o. u utorak je položena kobilica za Novogradnju 470, bulk carrier (brod za rasute terete) ugovoren za splitski Jadroplov

Komentari 12

AB
al bundy
19:44 23.08.2011.

bravo brodosplit!

VL
ZE
zelenooq
18:13 23.08.2011.

oce im i tu ukrast pare a onda nashim novcem pokrit pokraden minus? ipak su izbori

VL
OB
-obrisani-
22:04 23.08.2011.

malo futranja sitnozubih pred izbore,pa povišice penzićima do 50 kn,pa kad prodju zbori onda imi *adezejci obustav 300 kn slijedeća 3 mjeseca

VL
OB
-obrisani-
22:04 23.08.2011.

te robovlasniče *adeze metode su već ***** i najvećim i******ima,a praksa je pokazala da ih imamo za izvoz

VL
VI
Vito
06:53 24.08.2011.

koji će pokretati motor MAN-B&W od 7500 kW pri 110 okr/min. A što je s našim \"Torpedo\"-m iz Rijeke?

VL
VI
Vito
06:59 24.08.2011.

wotan - kad bi ih sve izveli, Hrvatska bi ekonomija, industrija, poljoprovreda, čak i gospodarstvo, oživjeli kao cvijeće koje dobije vodu nakon duge suše... No, za izvoz treba i netko zainteresiran za škart robu... Uz to, pobunili bi se svivi svjetski zaštitari prirode i okoliša, jer kome treba toliko opsana otpad na njegovom terenu? Čak i da ga žele talibani, ne mogu ga iz čisto humaniranih razloga - droga koju proizvode za izvoz a bi bila zagađena pa bi bio štetniji i manje kvalitetan... Tako, umjesto izvoza osuđeni smo zadržati otpad...

VL
OB
-obrisani-
07:50 24.08.2011.

wotan, Vito; klinička depresija je ozbiljno stanje i zahtjeva pažnju i medikaciju. Obojici preporučam lječničke konzultacije i dug odmor u prirodi. Na žalost niste samo vas dvojica zahvaćena tim zlom...puno Hrvata boluje od iste nevolje. Naime, nitko ih nije naučio da se za vlastito blagostanje sami trebaju pobrinuti i da država nije i ne može biti odgovorna za tuđu glupost, nesposobnost i neznanje. Ako vam je loše, ne gubite vrijeme cvileći na forumima, već radite na sebi, redovno uzimajte terapiju i pokušajte razmišljati pozitivno. Vito; slažem se sa potanjem: \" A što je s našim \"Torpedo-m\"...

VL
RI
Ringo
09:49 24.08.2011.

@ Vito MAN brodski motori se desetljećima proizvode u Tvornici dizel motora u Splitu koji je sastavni dio Brodosplita.

VL
MA
Machak
09:24 25.08.2011.

Vito ti si valjda posljednjih 20 godina proveo ili duboko zaleđen ili na Marsu a o motorima nemaš blage veze, jer kao prvo Torpedo tvornica motora je davno propala, kao drugo nije nikad proizvodio tako velike motore, jel tebi jasno što znači 7500 KW pri 110 okretaja u minuti? Koliko okretaja u minuti ima motor u tvom autu (ako uopće znaš što je auto)? I da, Brodosplit već godinama proizvodi MAN - B&W motore po licenci. Ono što je ovdje tragično je da se kao veliki uspjeh navodi dobivanje posla za gradju 60-metarske jahte u jednom škveru koji može graditi brodove od 300.000 tona nosivosti......

VL
IT
i_tata_bi_sine
10:30 25.08.2011.

Imaju ugovoren jedan brod,a da bi se mogli sami financirati treba ima barem šest godišnje.I ovaj za Jadroplov je pogođen na silu.Od privatizacije ni P.

VL
ST
sttipe
15:18 25.08.2011.

skver je ka cura koja viri kroz rupu..pa ju s jedne strane rupe siluju a s druge miluju..vise je nego ocito da u skveru nece bit srice dok se svaka kuna koja ima veze sa skverom ne bude vidila na internetu..do tada ce politicki kooperanti must nenormalne iznose za ni nekom stvari mrdnit..radija sam za jednog takvog godinama..

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.