Spektakularno otvorenje pratila cijela Hrvatska: Monumentalni podsjetnik na odvažnost jednog naraštaja
Na fešti se ispeklo stotinu janjaca, nakon što su se preko mosta prevezli dužnosnici, otvoren je za javni promet. Mostarina se ne naplaćuje. Oleg Butković: Značenje Pelješkog mosta tek će se vidjeti. Svakom čovjeku ovdje most znači više od onoga što se može objasniti
Komentari 61
Dajte-najte...Dubrovnik glavni grad hrvatskog kraljevstva....pa još vu 15. stoletju...kaj veliju Vučko i akademici ?
Događaj za pamćenje.Veličanstveno.Čitav jug Hrvatske će prodisati punim plućima
Na ovakvim svečanostima se najbolje vidi kolika je muka pojedincima mrziti državu u kojoj živiš. Hrvatska ide naprijed a njima sve teže.
Lažete, ja nisam pratio.
Tako je, bravo! Naše banke financirale a naši poduzetnici gradili.., cestitam!
Pratila ga cijela Hrvatska? Ni vidio ni čuo niti me zanima
Velika greška što most nema pješački i biciklistički prostor. Pa mogli su još 2m proširit most.
Most je krasan. Ali da nema EU i Kine, pitanje je kad bi to bilo gotovo. Fala jin. A reći da je "naraštaj odvažan" jer je tuđim rukama i novcem sagradio most... možda je ipak malo pretjerano.
Pratili u svojim kontejnerima i u Sisku, Petrinji, Zagrebu...
99% dubrovačkih gospara se neće nikad provozati tim mostom,a isto tako 90% turista koji dolaze u Dubrovnik.Koristit će ga uprave Hrvatskih cesta i političari do svojih vikendica na Pelješcu i Korčuli.
Pretjerivanju sklon, jedan od lokalnih dužnosnika jučer izjavio da će se "Hrvati od sada dijeliti na one koji su prošli i one koji nisu prošli Pelješkim mostom" (!). Svašta! Osobno, priželjkujem da je o mostu govorila stručna, projektantska javnost, usporedilaa zahtjeve i izvedbu s usporedivim mostovima u svjetskim razmjerima i portali o tome pisali. Ako je i po njima sve ispalo bez mana, kao pothvat i dostignuće, pridružujem se njihovom ponosu.
Pristupne ceste još nisu gotove tako da ćemo gledati još jedno "veličanstveno otvaranje mosta". Niti smo ga platili niti smo ga izgradili. 85% mosta je financirala EU, a izgradila ga Kina. E, ali kada se treba naslikavati, eto ih, "krema" Hrvatske koja je početak radova otvarala nekoliko puta.
pelješki most je dokaz da se u HR može zaboraviti svašta, ovdje su zaboravili nadogradnju za željeznicu, to je isto kao da se ideš ženiti a nemaš k.... svašta
Troškove slavlja zbog mosta mogli smo prenamijeniti za obnovu kuća u Petrinji da ljudi više ne spavaju u kontejnerima.
Taj most je obično političko i predizborno preseravanja... Da su htjeli pomoći Hr narodu taj most bi izgradili između Splita i Kaštela,gdje sa jedne strane obale 200.000 stanovnika,s druge 100.000 stanovnika i nemaju most.,a ovdje za dva sela rade most,a nema ni cesta do njega...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ne znam čemu negativni komentari,manje bitno ko se naslikavao na otvorenju,država se spojila konačno,meni taj most ne treba,možda bude trebao par puta,kad sam kontinentalac,ali južna HR mora kroz BiH da dođe doma ili ode,radio sam na granici,po zimi nema gužvi,a po ljetu,turisti ovo ono pa što imaš u gepeku,e pa s tim ne možeš s tim da smo i dobro prošli,da se sutra trebao gradit vjerojatno ne bi bio nikad izgrađen jer bi koštao najmanje duplo kak su cijene građevinskog materijala poskočile,a znam o čemu pričam,sreća što ne trebam ništa više graditi,prije 10g sam radio fasadu,10cm stiropora i sve ostalo što ide završni sloj skupi silikat,koštalo me 200kn/m2,sve,s poslom,a sad poznam dosta građevinaca,cijena samo rada je od 130-150kn/m2 i kupi si materijal koji treba,sjećam se da sam 10cm stiropora platio oko 28kn,a sad je 60kn,de pa sve ostalo