Snimaju li kompanije naše razgovore bez upozorenja?
- Svatko tko snima razgovor mora to i najaviti, premda zakon predviđa da se može snimati i za vlastitu upotrebu, kaže Đuro Lubura
Komentari 18
...a i ova je dobra koja je opsovala sugovornika... ...stvarno civilizirano ponašanje... ...još ima obraza i žalit se...,nepristojnog ponašanja se moramo uvijek stidit i kad nas netko snima i kad nas samo gleda u oči... ...i kad smo pod nickom i bez njega....
Sve vas Bum Tužil
Snimanje razgovora je samo dio gnjavaže korisnika koji nazovu help desk pojedinih tvrtki odnosno snimanje kao takvo je još najmanje zlo. Imao sam niz prigoda u prošlosti zvati t com i njihovu korisničku službu i to je verbalna agresija bez premca odnosno kad vas ukrcaju na ringišpil čekanja, usmjeravanja i u backgroundu krenu džonom na vas marketinškim porukama dok ste na čekanju pa onda još ping-pong jer ste krivog nazvali - to traje desetak minuta i nakon toga je korisnik zreo za lijekove za smirenje. Slično, iako za nijansu manje agresivno je i u slučaju veoma znamenite \"malenmekan\" tvrtke koja također nema milosti prema onima koji se usude nazvati i zatražiti nešto konkretno via help desk nego čekaj, čekaj i čekaj... I dakako, morate odslušati upozorenje i da se snima! Tako da korisnik naposljetku zaboravi zašto je htio nazvati help desk odnosno spusti slušalicu furiozno gnjevan. I meni jedino nije jasno kako ta managerska vrhuška koja rukovodi tim tvrtkama ne zna kako je gadan taj telefonski ringišpil i da ima mnogo njih koji s gađenjem odustanu i od pretplatničkog odnosa nakon takve gnjavaže i \"kaćuša\" marketinga tijekom poziva zbog sasvim nevinog problema tipa kako resetirati neki modem jer u uputama piše jedno, a gumb je na modemu na sasvim drugom mjestu i koliko sek. treba držati pritisnut reset jer u jednim uputama piše 20 sekundi... A to baš i nije moguće jer se mora držati vrhom kem. olovke taj sićušni čep.
Samo kompanije snimaju razgovore? Dajte ...........najte..............
Prenerazila se. Zar je moguće da snimaju ljude a da ih na to ne upozore?! Haha naivka, nego kaj da snimaju kad ih svako malo maltretira neki debil i ja bi.
A zašto bi se netko bojao snimanja...... Zato jer poslije na sudu neće moći lagati o tome što se stvarno dogodilo i što je rekao/uradio?...... Da li to znači da ne smijem snimati iz automobila fanatika koji napušen vozi u suprotnom smjeru.... a da ga prije ne upozorim ? Da, stvarno treba zabraniti snimanje u poslovnicama...... pa molim vas.... tako tjerati dečke da na vrućini i kojekakvim uvjetima moraju stavljati čarapu preko lica....
Skandal sused...
i neka snimaju. u korisničkim službama ima divnih ljudi, kao i onih koji ti doslovno kaži da si glup, jer ne razumiješ odgovor na pitanje koje nisi postavio. uostalom, sve mi to plaćamo, pa neka se vidi kako funkcioniraju usluge koje nam tako skupo prodaju...
Mah da onda barem ima ikakve koristi od tog snimanja osim možda zastrašivanja. Da netko presluša sve te snimljene razgovore i upotrijebi ih za \"poboljšanje svojih usluga\" kako to lijepo nazivaju onda ne bi kupac morao tristo puta nazvati zbog istog problema i moljakati da više netko riješi taj problem nego zvati i zvati i svaki puta ti se druga osoba javi i njoj ispočetka moraš prepričavati svoj problem, onda će oni to naravno proslijediti tehničkoj službi i onda se naravno opet ništa ne dogodi.
Po zakonu su svi davatelji telekom. usluga dužni snimati i držati snimljeno cca. 12 mjeseci. Pa dajte pročitajte malo Zakone, druga je stvar što se može ili ne može uzeti kao dokaz na sudu! :)) Navedeni primjer pokazuje samo gospođinunu nekulturu ili histeriju, a agentov odgovor njegovu neprofesionalnost.
netko uvjek nesto snima od drzavnih sluzbi pa nadalje
neka snimaju. moram si i ja složiti comp da i ja njih snimam
BALKANSKI SPIJUN-i Uzasno me vrijeda kada cujemgovornu poruku da se razgovor snima radi unapredenja usluge. TO JE NOTORNA LAZ!!!! Snima se zato da bi se kasnije moglo stranki, znaci onome od koga se zivi, gurnuti pod nos ti si rekaokao ovo ili ono. 2. Snima se i zato da bi vi pazili da jadnog operativca sa druge strane ne posaljete potpuno opravdano u 3PM jer vam je firma koju on predstavlja naaravila evidentnu stetu koju doticna bagra nema namjeru sanirati. Dakle snimanje razgovora je iskljucivo u sluzbi obespravljivanja i \"discipliniranja\" kupca polofgvicnih i losih roba i usluga! ... no i to me ce doci kraj. U zapadnim zemljama korisnici kojima sepokusa na taj nacin zatvoriti usta jednostavno vise ne koriste proizvode i usluge doticne firme.
Igrate li igricu preko mobitela? Jeste li na nekoj web stranici ostavili svoj broj?- Ako je odgovor na ova pitanja pozitivan, pripazite da vas ne prevare! Udruga Dalmatinski potrošač upozorava korisnike mobilnih mreža i interneta da do daljnjeg ne šalju SMS poruke na servise koji idu preko kratkog koda 88108 jer je u posljednje vrijeme, tvrde, oštećen velik broj osoba. Pojašnjavaju kako je riječ o usluzi pomoću koje se naručuju računalne igrice ili neki sadržaj za mobilne telefone. Usluga je ugovorena s dodanom vrijednosti, međutim u njezinu se pružanju događaju nepravilnosti koje trenutačno utvrđuje Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM). Korisnik treba na kratki kod 88108 poslati određenu ključnu riječ. Ako je pretplatnik ili u slučaju prepaida ima dovoljno sredstava na svom računu, prima na svoj mobilni aparat poruku s WAP push linkom s kojeg \'skida\' igricu. Cijena dolazne poruke na ovom kodu može biti od 1,99 do 40 kuna, ali uvijek, kažu u HAKOM-u, mora biti točno oglašavana. Kada se pošalje riječ \'STOP\', operater za usluge s dodanom vrijednosti smije odgovoriti ili potvrdnom porukom da je usluga odjavljena ili kako odjaviti uslugu na kratkom broju i ta primljena poruka mora biti besplatna za korisnika. \"Javljaju nam se oštećeni korisnici, žaleći se kako na mobilne uređaje primaju naplatne SMS-ove po cijeni od čak 12,20 kuna. Neki od njih uopće ne znaju kako im i zašto te poruke stižu, a dio njih priznaje da su na nekim internetskim stranicama ostavili svoje brojeve mobitela, ali niječu da su potvrdili korištenje usluge, što bi trebao biti preduvjet slanja naplatnih SMS-ova. Zbog toga je HAKOM u postupku nadzora i utvrđivanja eventualnih nepravilnosti i, dok to ne bude završeno, građanima preporučujemo da na internetu ne ostavljaju svoje brojeve mobitela te da ne šalju poruke na broj 88108\", kazala je za Slobodnu Dalmaciju Zagorka Krvavica, članica Vijeća telekomunikacijskih usluga u Dalmatinskom potrošaču. Krvavica priča kako je sve počelo s naoko bezazlenim testovima kvocijenta inteligencije. Nakon rješenja tog testa, kaže, korisnika je zatražen broj njegova mobitela. No ista stvar se počela pojavljivati i na drugim internetskim stranicama. \"Moja devetogodišnja kći, kao i sve njezine prijateljice, igra igru ‘Stardoll\', gdje uređuju i odijevaju svoju ‘lutku\' i ona je, kada su je na toj stranici pitali da ostavi svoj broj mobitela, to i učinila. I onda su počele stizati poruke, svaka po 12,20 kuna\", priča jedan ogorčeni otac dodajući kako je djecu vjerojatno najlakše prevariti. Kada ga je njegova kći zatražila novi bon za mobitel i kada je shvatila da se nešto čudno događa, morala je nazvati jedan fiksni broj u Zagrebu. \"Gospođa koja se javila na broj za odjavu bila je vrlo ljubazna i odmah nam je deaktivirala uslugu, međutim do tada su nam skinuli puste novce. Pretpostavljam, dakle, da se vode logikom - dokle ide, ide. A u međuvremenu zarađuju\", kaže otac djevojčice koji je želio ostati anoniman. Njegovu sudbinu podijelio je još jedan Splićanin. Kaže kako su mu poruke, dok ih nije odjavio, stizale iako nigdje nije ostavio svoj broj mobitela, pa pretpostavlja da je njegov broj upisao netko drugi. Dok se riješio zla, već su mu uzeli stotinjak kuna. Prema riječima Zagorke Krvavice, servis je upitan zato što broj nečijeg mobitela može ostaviti bilo tko. Također, kaže, nije utvrđeno nalaze li se na web stranici uvjeti korištenja usluga, gdje korisnici mogu vidjeti cijene SMS-ova. Unatoč tome, napominje, usluga se ne bi smjela aktivirati ako korisnik ne pošalje SMS kojim potvrđuje njezino korištenje. U HAKOM-u, koji provjerava slučajeve pojašnjavaju kako se korisnici, ako uslugu nisu prijavili i potvrdili, trebaju javiti službi za korisnike svog operatera, koji će ih uputiti na način otkazivanja usluge i po želji korisnika staviti zabranu prema točno određenom broju. Prigovor trebaju uložiti i kod operatera, ali kada prime račun sa na kojem su obračunate sve usluge, piše Slobodna.
ja ni nemam mobitel šta će mi to
KGB doba
špijunira nas banda na sve strane.još su uveli da moramo dati podatke za svaki mobilni broj,polako uvode sve više kamera ,kao za našu sigurnost.u velikoj britaniji imaju najviše kamera na svijetu ,sve živo snimaju ,a kriminal u porastu i od tih kamera skoro nikakve koristi. preko interneta znaju šta gledamo ,šta nas zanima ,preko kartica šta kupujemo . postoje i teorije da nas mogu snimati preko novih televizora ,digitalnog signala.proučavaju naše ponašanje ,da nas mogu lakše kontrolirati ,znaju nas bolje nego mi sami sebe
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A ova lajača..... da je operater njoj odgovorio na \'istom nivou\'........ ganjala bi ga sudom do Strazbura....