"Pozivamo građane da bojkotom kupnje upozore proizvođače i trgovce da enormno poskupljenje prehrambenih proizvoda ne prate primanja potrošača... a poskupljenja dugoročno ugrožavaju standard", apelirale su udruge potrošača i pozivale građane Hrvatske da jedan tjedan svoje nezadovoljstvo poskupljenjima izraze tako da koriste svoje kućne zalihe i suzdrže se od kupnje svega što nije nužno za funkcioniranje kućanstva. Ta vijest jest iz Hrvatske, ali nije iz 2023., nego datira još iz 2008., kada su cijene također poletjele u nebo i ogorčile potrošače. Bojkot su pokušale organizirati udruge potrošača, kojima, vidimo, sada ne pada na pamet ni sastavljati barem tzv. crne liste. Sadašnje udruge potrošača nevidljive su i apsolutno nekorisne.
Konkurencija je tu bit. Što veća konkurencija, to su niže cijene... Ne treba bojkot, liste su sasvim dovoljne, a uz liste još i da građani imaju mogućnost slaganja košarice, te na taj način odlučiti gdje će kupiti koji proizvod. Ili uopće odlučiti od kojeg proizvođača kupiti... No liste nisu zadatak države, već bi to trebale napraviti razne udruge, zato i dobiju enormne novce iz proračuna, preko 2 milijarde € i to bez ratnih veterana... Liste su potpune kada se na njima nađu svi proizvodi, kada se na njima nađu i cijene proizvoda izvan Hrvatske. Ako ima cijene na jednom mjestu, čovjek onda lako izračuna isplati li se skoknuti do Slovenije ili Italije, te obaviti šoping tamo... Nešto slično već imate za skuplje stvari (nabava i jeftinije), gdje možete usporediti cijene pojedinog proizvoda, te na temelju toga odlučiti gdje ćete kupiti...