Škole su zapele u prošlosti. Što će nam logaritmi uz sve softvere
Mora se postići konsenzus da su promjene potrebne, a onda shvatiti da su promjene u školama investicija, a ne trošak – kaže Mladinić
Komentari 14
Nisu logaritmi jedino kaj većina učenika ne razme i nekak se provuče do ocjene. Isto tak nisu nit jedini segment matematike koji im više u životu nigdar nebu ne sam trebal nega nebuju više niti vidli. Ono kaj većini ljudi treba osim jednostavnih računskih operacija su osnove statistike ali (jedno velko ALI)....matematika je i vrst mentalne gimnastike i stvar opće kulture te zato treba bit oprezan. Obično je rješenje negdje u sredini. Osobno ne bih puno tog izbacival al bi povećal satnicu (zdaj se bu nekima digle lasi na zatiljku) i probal malo bolje (i više) pojasnit i obradit ono kaj većini učenika nejde !!! Znam, znam....a kaj je s ostalom satnicom....ponavljam - mislim sam kak bi djeci trebalo bolje i više pojašnjavat pa bi morti i matematika bila manji bauk !!!
Prošlost je najdraža tema; tko je bio jači, veći, ispravniji.....No što se tiče matematike ali i pisanja (ne tipkanja), čitanja ( ne sa zaslona), to je vrlo potrebno ako ne želimo za generaciju-dvije imati degenerike kojima su dijelovi mozga odumrli od neupotrebe. Niej sve što je bilo jučer za uništenje, osudu, zabor
Ovi pak sto dodjeljuju nagradu Filipovic su totalni bezveznjaci.
profesor Mladinić je jedan od najboljih profesora kojeg sam i sama imala. Zna sa djecom i jako dobro zna problem u obrazovanju, sada kad sam i sama docent na jednom fakultetu itekako mogu potvrditi navedenu problematiku. Profesoru Mladiniću čestitam naa nagradi i nakon više od 20 godina želim reći da mi je bio profesor kojeg se rado sjetim i hvala mu što me naučio razmišljati.
Ajme. ZASTARJELA MATEMATIKA?! To samo mogu pročitati u Večernjem.
I još nešto, malo je pobrkao lončiće. Izgleda da su mu opsesija ili logaritmi ili algoritmi. Po tome zaključujem da u životu nije napisao niti jedan program u ni kojem programskom jeziku. Sada mi je jasno zašto je zlatnom matematičkomolimpijcu iz Bolivije, Domagoju Čevidu, išao na živce. Gđa novinarka u pravilu se do sada oslanjala na Petra Mladinića i na onog splitskog 'košarkaškog predsjednika SFRJ-ot saveza', Bajramovića, koji je zloporabio kao savjetnik za to područje svoju funkciju i prisiljavao nastavnike matematike da se služe njegovim nekvalitetnim udžbenicima. A Mladinić baš u mladosti i nije nešto išao na matematička natjecanja koliko se sjećam, pa je zato imao i određeni animozitet prema talentiranima poput Čevida?!
Jedino mu logaritmi smetaju?!?! A gdje ste vi gdjo to docent? Na filozpfiji???!!!
Eh, ta Kustura koja bira prave antitalente svoje struke. Olimpijac Cevid je sve rekao o njegovom antitalentu. Cevid je osvojio zlato na Mat.olimp. u Boliviji.
Nama Hrvatima u školama treba samo Vjeronauk i Biblija u kojoj sve piše
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Logaritmi razvijaju mozak (je da su nekima malo tezi za shvatiti, ali zagrijes stolicu), dok ga software zatupljuje... Nisu oni krivi (logaritmi), kao i vecina prirodnih predmeta. Problem su drustveni (i u skolama i na fakultetima) gdje se buba napamet, umjesto smisleno radi i sto je prakticni dio nastave nikakav. Treba dio predmeta prebaciti pod opcione (budimo iskreni vecina nas od glazbenog i likovnog nije imala nista u zivotu, pa neka ih slusaju oni kojima ce trebati u zivotu, a jos je tu slicnih predmeta). Tako bi ostalo vremena za prakticnu nastavu, samo opet dolazimo do opremljenosti nasih skola i onda se vrtimo ukrug.