Naslovnica Vijesti Hrvatska

Skoko: Kad čujem 'puna života', prvo pomislim na – Brazil

Slogan je dobra platforma za sve što Hrvatska ima, a nitko od konkurenata ne koristi njegovu ključnu riječ, ističe ministar Lorencin
13. veljače 2015. u 11:45 3 komentara 2184 prikaza
slogan
Foto: HTZ
Pogledajte galeriju 1/2

Netaknuto odredište sunca i mora s malo dodatnih aktivnosti, kako Europljani Hrvatsku danas prepoznaju, mora postati brend za turističku izvrsnost na Mediteranu i različite životne stilove. Promocija će se, pritom, oslanjati na jučer predstavljeni novi turistički slogan ‘Croatia, Full of life’ (Hrvatska, puna života) i njegove varijacije. Neke od mogućih izvedenica za različite zemlje i tržišne niše su ‘Croatia, Full od Energy‘, ‘Croatia, Full of Love’, ‘Croatia, Full of Flavours’, Croatia, Full of Diversity’ itd.

– Novi je slogan dobra platforma da prezentiramo sve što Hrvatska nudi, ne samo sunce i more, a poziva turiste da najvrednije dane svog života u godini provedu kod nas. Povrh svega, nitko od konkurenata ne koristi ključnu riječ našeg slogana, ‘život’ – kaže ministar turizma Darko Lorencin.

Jednoglasno ga je amenovalo Turističko vijeće, a složni su bili članovi povjerenstva (u kojem su bili i stručnjaci za marketinške komunikacije Damir Ciglar i Maja Čulig, prof. Tihomir Vranešević s Ekonomskog fakultetu u Zagrebu, Neda Telišman-Košuta iz Instituta za turizam i Latica Ivanišević, stručnjakinja za brend menadžment), i europski turisti. Budući slogan testiran je među 4800 ispitanika u osam zemalja. Ponuđeno im je pet slogana, a ‘Croatia Full of Life’ dobio je najviše, 28 posto glasova. Novi će slogan, uradak tima BBDO Zagreb i AMV BBDO, biti lansiran u rujnu, a za stručnjaka za brendiranje destinacija sa zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti Božu Skoku slogan je samo djelomice pogođen.

– Korektan je, ali su upitne poveznice s Hrvatskom. Prva asocijacija na zemlju punu života su mi Španjolska i Brazil. Naša ponuda i mentalitet su ipak malo drukčiji, a imamo i obilje drugih komparativnih prednosti u odnosu na konkurenciju. Bojim se da bi novi slogan u našoj javnosti mogao postati predmet ismijavanja jer je Hrvatska danas, ne puna života, već prepuna depresije, štednje i manjka životnog optimizma – komentira Skoko.

>> Ovo je novi slogan Hrvatske turističke zajednice. Kako vam se sviđa?

>> Reakcije čitatelja na novi turistički slogan: Croatia, full of jad...

Stručnjaci i bivši ministri o sloganu

Ivan Herak, bivši ministar turizma:

Novi je slogan super pogođen.‘Hrvatska, puna života’ odražava suvremene trendove koji se odvijaju u svjetskom turizmu. Kad to kažem, ponajprije mislim na pomak prema turizmu doživljaja, što je danas glavni pokretač i motiv za putovanja.

Pave Župan Rusković, bivša ministrica:

Emocije su bitne i taj dio mi se sviđa, ali koja zemlja nije puna života? Osim toga, ne vidim po čemu nas ovaj slogan predstavlja kao različite od drugih turističkih zemalja na Mediteranu. A slogan bi ponajprije trebao na to upućivati.

Damir Bajs, bivši ministar:

Dobro je da se odnosi na cijelu Hrvatsku. Međutim, turizam doživljaja, na koji novi slogan asocira, tek treba dobiti potvrdu u praksi. U protivnom, turisti bi iz zemlje ‘pune života’ mogli odlaziti razočarani ili, u najmanju ruku, zbunjeni.

Božo Skoko, stručnjak za brendiranje destinacija:

‘Mediteran kakav je nekad bio’ na neki je način ispunio svoju svrhu pa bi novi slogan trebao uputiti i na druge hrvatske komparativne prednosti. Bojim se da ovo nije iskorak u tom smjeru.

Wienerberger
NOVA GENERACIJA GRADNJE
Od 2021. godine svi novoizgrađeni objekti morat će zadovoljavati standarde gotovo nula energetske učinkovitosti
  • Avatar Neanderthalac
    Neanderthalac:

    Ovo su neke slike iz paralelnog svemira. Hrvatistanci izumiru ili se iseljavaju, a ovo je blago rečeno - uvreda.

  • Avatar marijaterezija2
    marijaterezija2:

    Kad čujem puna života asocira me na trudnoću:)))

  • Deleted user:

    puna minusa, puna glupana, puna lopova, puna "balkanaca"...