Vecernji.hr

Večernji.hr je zadnji redizajn imao 2017., kako su tada izgledale naše brojke, a kakve su one danas?

Vecernji.hr
13.01.2023.
u 16:38

Godinu 2022. Večernji list je završio na najbolji mogući način, sjajnim brojkama na portalu i društvenim mrežama. Kako bismo bili u korak s trendovima i inovacijama, od 17. siječnja vecernji.hr će zasjati u novom ruhu te će vam i dalje svakodnevno donositi samo najbolji sadržaj.

Više od dva milijuna čitatelja posjeti portal svaki mjesec što nas kontinuirano drži na sjajnoj poziciji s obzirom na konkurentske portale Čitatelji na našem portalu mjesečno provedu više od 180 godina čitajući, komentirajući i analizirajući sadržaj Večernjeg lista.

Vecernji.hr također se može pohvaliti i najčitanijom rubrikom vijesti u državi svaki mjesec što potvrđuje prva pozicija u kategoriji informativni (news) video sadržaj na YouTubeu i Facebooku u Hrvatskoj (izvor: Tubular, Videoclick). Za kraj prošle godine stigli su i sjajni rezultati našeg video sadržaja kojim ima više od 40 milijuna pregleda na portalu i društvenim mrežama.

Pogledajte u videu kako je vecernji.hr narastao u brojkama od 2017. do 2022. 

2017. godine Večernji.hr je prema Gemiusu imao 57 milijuna otvaranja stranica, reći ćemo "samo" 230 tisuća video pregleda na portalu i 1,3 milijuna jedinstvenih posjetitelja. Portal se tada čitao preko računala, tableta i mobitela. 

Od 2017. vecernji.hr nije prestao rasti, pa tako u 2022. bilježimo rast broja otvaranja stranica koji je u prošloj godini premašio brojku od 109 milijuna, dok mjesečno u prosjeku naš portal posjeti preko dva milijuna korisnika. Svakodnevno vam donosimo samo najbolji sadržaj, vijesti i priče pa se tako na portalu dnevno objavi gotovo 196 članaka što nam donosi sjajnu brojku od 71 tisuću objavljenih članka u 2022. godini, a naši čitatelji (njih čak 86.17%) sadržaj čita putem svojih mobilnih uređaja.

Sjajne su ovo brojke koje smo uspjeli postići zahvaljujući čitateljima koji nam pružaju veliko povjerenje pa vam sada donosimo novi portal - brži, intuitivniji i pregledniji te sadrži neke jedinstvene odlike kao što su audio članci, ''black mode'' kao i elemente personalizacije.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?