Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 39
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Turbulencije
Povratak na članak

Sindikati Kalmeti: Ili smjena Tončija Peovića ili štrajk!


Odluka o sudbini direktora ZLZ-a Tončija Peovića past će na skupštini Zračne luke u petak

Komentari 12

Avatar Oštrica
Oštrica
13:38 25.10.2011.

\"Sindikati se također žale na loše poslovne rezultate Zračne luke Zagreb. U 2010. godini tako su ukupni prihodi, nakon godina rasta, pali, i to na 300 milijuna kuna, sa 309 milijuna u 2009.\" To je katastrofalno loša zarada, pogotovo akoo znamo da je rast putničkog prometa bio zadnje godine oko 17%. Postoje dvije varijante; ili u ZLZ zaposlenici rade skoro badave, ili direkcija preljeva sredstva sasvim drugim samo njima poznatim tokovima.

VL
KO
konoplja
13:48 25.10.2011.

Još danas pamtim kako su smijenili bivšeg direktora bez objašnjenja,a bili su jedni od rijetkih u plusu, eto dođe rođo i odma sve pošandrca!

VL
Avatar Oštrica
Oštrica
14:12 25.10.2011.

Da nema možda ovaj famozni manjak zarade veze sa subvencijom troškova niskotarifnim kompanijama(sve više putnika, a sve manja zarada). Samo što taj trošak nema država, nego Zračne luke u Hrvatskoj.

VL
CH
Charlemagne26
19:21 25.10.2011.

\"Sindikati Kalmeti: Ili smjena Tončija Peovića ili štrajk!\" Ni ovima nije jasno da se nista ne bi promijenilo. Kalmeta bi nasao nekog novog ortaka koji ce za njega krasti novac iz drzavne firme. Mislite da aerodrom Zagreb jedina krava koju taj muze??? Hahaha. A di su tek zeljeznice...To sto pise da mu se placa pranje i peglanje robe je smijesno, budalasto i promaseno. To ima svaki trgovacki putnik ako boravi vise od par dana na putu....umjesto tih sitnica, treba pratiti trag velikog novca.

VL
CH
Charlemagne26
19:21 25.10.2011.

\"Sindikati Kalmeti: Ili smjena Tončija Peovića ili štrajk!\" Ni ovima nije jasno da se nista ne bi promijenilo. Kalmeta bi nasao nekog novog ortaka koji ce za njega krasti novac iz drzavne firme. Mislite da je aerodrom Zagreb jedina krava koju taj muze??? Hahaha. A di su tek zeljeznice...To sto pise da mu se placa pranje i peglanje robe je smijesno, budalasto i promaseno. To ima svaki trgovacki putnik ako boravi vise od par dana na putu....umjesto tih sitnica, treba pratiti trag velikog novca.

VL
PA
papa9087
00:35 26.10.2011.

Prihodi su privremeno niži radi smanjenih pristanišnih cijena za zrakoplove kako bi se zračnoj luci osigurala konkurentnija pozicija i dugoročno povećao promet. Te osnovne cijene za pristajanje su u ZLZ bile puno veće u odnosu na aerodrome u okruženju posebnoo Beograda. Već u 2011. će rezultati biti bolji. Ostali aerodromi u strukturi svojih prihoda imaju veliki doprinos od „ostalih“ sadržaja poput shoppinga i sl., što zračna luka Zagreb nema budući se nalazi u stračari iz 1960tih gdje čovjek nemože popiti ni pristojnu kavu niti dobiti pristojnu uslugu za svojih 20 kn koliko dođe kava s mlijekom. Zagreb je prometno zaostao u posljednjih 30 godina u odnosu na okruženje iz više razloga i svi se slažu da je potreban sinergetski razvoj novog kapaciteta, ali i strateški rad koji taj promet može dovesti. To što ćemo mi napraviti novu zgradu neznači ništa. Vlada je procijenila da ZLZ nije dovoljno jak igrač kako bi vlastitim snagama uspjela realizirati re-pozicioniranje u regiji i postaviti se kao lider (čitaj: 1970tih bili smo veći od Budimpešte koja danas ima 8 miliona putnika, Bucharesta i Sofije koji se kreću od 3,5 do 5 mil., ZLZ ima tek 2,3).

VL
PA
papa9087
00:35 26.10.2011.

Drugim riječima, odlučili su se za strateškog partnera koji svojim vezama u međunarodnom prometu Zagreb može pozicionirati kao tranzicijsko čvorište, ispred Beograda, Budimpešte i Sofije, što nije lak zadatak iz razloga što za razliku od Splita i Dubrovnika koji su vezani uz turističku potražnju stranaca, u Zagrebu treba raditi puno veću rošadu i privući razno razne nove rute... Peoviću je zagovarao model koncesije, i ima velikog isustva (osim toga i predsjednik je europskog udruženja zračnih luka od 5 miliona putnika) i vlada, odnosno ministarstvo prometa i veza mu dalo povjerenje. Sve OK. Sindikati dižu buku, jer se boje kako će novi koncesionar ugroziti njihova prava. Vjerovatno neće, ali realnost jest kako ZLZ od svih hrvatskih aerodroma ima najniži koeficijent prihoda po zaposlenom (u prijevodu: cijela Velika Gorica po defaultu radi u ZLZ). Dakle, potrebno je restrukturiranje – naravno ono mora biti socijalno osjetljivo i polako – što će biti ispoštovano budući da prema sporazumu novi partner 5 godina nesmije dirati stečena prava.

VL
PA
papa9087
00:36 26.10.2011.

Dakle, novi terminal ide – a budimo realni – NEĆEMO se nikada izvući iz krize ukoliko svojom neradničko-prosvjedničko-socijalističkom spikom budemo stvarali ucjenjivačko okružje u kojem se svaki normalan investitor ne osjeća sigurno. Oni koji nešto znaju, valjaju i žele radititi sigurno neće ostati bez posla. A oni vješti će i biti dobro plaćeni. Osim toga, kada se napravi novi terminal duplog kapaciteta, što mislite da neće biti više radnih mjesta – naravno da hoće. Ali treba napraviti terminal. Netko ga treba napraviti. Netko tko ima iskustva, novaca i veze da od ZLZ-a napravi regionalan aerodrom. Sjetite se: 80tih je bilo 6 direktnih linija iz Zagreba prema SAD-u i Kanadi (NY, Detroit, Cleveland, Chicago, Toronto, Montreal) a nudili ih Air Canada, PanAm i JAT. Naša Croatia je vazal Lufthansi i nebu tak brzo direktno do Amerike. Svi želimo progres i napredak. Ne gledati sitne interese i širiti lošu energiju.

VL
Avatar Oštrica
Oštrica
12:17 26.10.2011.

Sve je to ok, treba svima skupa realni napredak(nova radna mjesta i sofisticirani terminal), ali treba i utvrditi što su realni prioriteti. Kako može bit realni prioritet i interes zajednice, davati u koncesiju jednu od najprofitnijih djelatnosti na rok od 30 godina, a za cijenu 190 milijuna eura + upitne iduće investicije? Toliko zapravo košta malo kvalitetnija poletno sletna staza. A ovi naši pik zibneri bi dali pod račun kompletnu sadašnju infrastukturu + uhodani posao + kvalitetne djelatnike, što sve skupa vrijedi milijarde eura. Znači da smo nešto što vrijedi milijarde, na brzaka prodali za milijune. Istu glupost su napravili sa bankama, a sada se ćude što bankari nizaju enormne zarade. Tako ne gospodare trezveni ni normalni ljudi. Zato se zaposlenici bune, i potpuno su u pravu.

VL
PA
papa9087
20:35 26.10.2011.

Oštrica - možda si u pravu...no studija isplativnosti ipak govori svoje. Treba biti i fer prema investitoru koji će ući u posao samo ako nešto i zaradi - halo ! No, dobra stvar je što je upravo u interesu investitorara proširenje, rast i zarada. sigurno im nije u interesu kratkoročna korist, budući su vezani uz luku na 30 godina. a najbolje od svega- ona fizički nigdje ne može pobjeć, ostaje tu gdje je. treba povećati promet i napraviti takvu luku na kojoj nam mogu zavidjeti... prestrašno je koliko se sramotimo pred susjedima, ali i strancima koji pri svom prvom kontaktu ugledaju onaj toranj, štagalj od zgrade, a tek one gusjenice koje glume aviomostove... sad je još bolje u samoj zgradi u odnosu na prije. Peović je naložio da se zračna luka ušminka na brzinu dok se čeka novi terminal. Staroj ekipi koja tamo radi nije bilo stalo do zračne luke, grada Zagreba i Hrvatske, već do svojih guz... koje su dobro živjele kao bubrezi u loju, naplaćujući previsoke pristanišne cijene pri čemu su napravili 2 super stvari: 1) upropastili Croatia Airlines sa svojim monopolističkim položajem i 2) u infrastrukturu uložili – pa apsolutno ništa.... Peace out

VL
PA
papa9087
20:55 26.10.2011.

još jedna stvar... ovih dana ZLZ treba primiti svog 2 milijuntog putnika, što je mjesec i pol ranije no prethodni rekord ! - bolje da se piše o tome nego o ovom cirkusu.

VL
Avatar Oštrica
Oštrica
10:33 27.10.2011.

@papa9087, Zračna luka Zagreb je još u jako dobrom stanju, pogledom na mogućnosti koje su ishodovale realizaciju. Koncesiju treba dati investitorima koji imaju sposobnosti i znanja za realizaciju plana. Taj projekt treba biti nevezan za postojeću Zračnu luku. Ima saviimiim dovoljno pustih ledina u okolici Zagreba, pa neka grade do mile volje,ali od početka. Jedna od mogućih lokacija je s onu stranu Medvednice,

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.