Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Šest mjeseci eksperimentiranja: Evo tko bi slavio da su danas izbori

Posljednjih 30 dana zanimljiv je trend velikog pada potpore opstanku Vlade i porasta onih koji misle da će se Vlada raspasti.
25. svibnja 2016. u 20:00 85 komentara 14619 prikaza
Crobarometar
Foto: Nova TV
Pogledajte galeriju 1/11

Nakon šest mjeseci eksperimentiranja nove Vlade eksperimenti, čini se nije uspio. Priznao je to i ministar Butković, a i građanima je sve jasnije.

SDP, HDZ, Most, Živi zid... pa dugo nitko

Crobarometar | Autor : Nova TV, RTL Foto: Nova TV, RTL

Da su kojim slučajem danas izbori, SDP bi osvojio 29,1 posto glasova birača, a HDZ 28,7 posto, pokazuje Crobarometar Nove TV. No to je beznačajna zamjena mjesta između dvije vodeće stranke. Zato se Most vratio na 7,9 posto potpore, a Živi zid ima 7,8 posto. MB 365 trenutačno uživa 4,3 posto potpore birača. Slijede HNS s 1,5, HSS s 1,4, IDS s 1,4, BUZ s 1,1 te HSU ima 1 posto potpore.

Ostale stranke ispod 1 posto, ali u koalicijama imaju zastupnike

Ukupno imaju 6,7 posto potpore birača, a neodlučnih je 7,6 posto. Povratak u pesimizam. Tako 73 posto građana misli da zemlja ide u lošem smjeru, a samo njih 19 posto misli da zemlja ide u dobrom smjeru. Ne zna 8 posto ispitanika. Bilježi se dramatičan porast pesimista. Da zemlja ide u lošem smjeru, još u siječnju mislilo je 48 posto ispitanika, a sada to misli 73 posto građana.

Vladi pada podrška

Crobarometar | Autor : Nova TV, RTL Foto: Nova TV, RTL

Trenutačno 56 posto građana ne odobrava Vladine politike, a odobrava ih 32 posto dok njih 12 posto ne zna. Prošloga mjeseca pala je potpora onih koji podupiru Vladine politike, a porastao broj onih koji ih ne odobravaju. Bit će zanimljivo vidjeti u sljedećim mjesecima hoće li se ti negativni trendovi zaustaviti ili će i dalje rasti pesimizam.

Vlada pred odlukom – razlaz ili ostanak

Crobarometar | Autor : Nova TV, RTL Foto: Nova TV, RTL

U svibnju Hrvatska je doslovno podijeljena oko trajanja Oreškovićeva kabineta, 47 posto građana misli da će opstati, a njih 46 da će se raspasti. No posljednjih 30 dana zanimljiv je trend velikog pada potpore opstanku Vlade i porasta onih koji misle da će se Vlada raspasti. Ne zna njih 7 posto.

>> Crobarometar: Vladina politika u crvenom, Hrvatska se vraća u pesimizam!

WhatsApp
STVORILI PANIKU
Bijesni korisnici prelaze na druge servise: WhatsApp odgodio najavljene promjene
PRIPREMA VOZILA
Doznajte kako kvalitetno pripremiti vozilo za zimsku vožnju i osvojite vrijedne nagrade
  • sestrićna:

    opet ankete po narudžbi partije...

  • poslovni:

    Opet su počele lažne ankete. Kad god je Partiji bilo loše, hrvatskom narodu je bilo dobro.

  • berogrga:

    Bili su nedavno predsjednički izbori i lijepo se vidjelo da ljevičarske stranke na okupu nemaju više od milijun glasača, analize tih izbora su pokazale da je Kolinda pobijedila jer je većina njezinih birača odnosno birača desnice bilo mlađe od 50 ... prikaži još! godina, dok je više od 60 posto birača ljevice starije od 60 godina, te se taj broj smanjuje što su pokazali i parlamentarni izbori. Vrlo lako se demantiraju ove ankete. Ovako funkcionira umrežena lijeva ekipa: partijski mediji nameću teme, namjerno šire defetizam, spinove, manipulacije, a onda na temelju tjednih događaja partijske anketarske agencije formiraju nekakve izmišljene rejtinge jer kao partijski mediji imaju velikog utjecaja na javnost. Sve je to laž! Partijske anketarske agencije s nove tv, rtl-a i hrt-a su već dogovorile da sdp stave na prvo mjesto po popularnosti ("kao takva je navodno klima i atmosfera u društvu")Partijski novinari i mediji te sdp-ovci su si umislili da na nekoga imaju utjecaja i da mogu prodavati Hrvatima svoj spinove i manipulacije te nebulozne konstrukcije. Sdp-ovci će sad preko svojih anketarskih agencija manipulirati sa rejtinzima stranaka, ne bi li pokazali da imaju utjecaja na građane i to bi kao trebao biti vrhunac napada na Karamarka, ali ste pročitani vi sdp-ovci i vaše manipulatorske partijske agencije. Ti sdp-ovci i njihovi mediji ne shvaćaju da prosječni birač sdp-a ima 60 godina i da izumiru, svaki dan ih je 100 manje. Nikakvi apisi, mediji, plaćenici u izbornim povjerenstvima i anketarske agencije ne mogu spasiti sdp. HDZ ima veliko, stabilno i relativno mlado biračko tijelo i hdz da su danas izbori bi bez problema dobio 35 posto. Demografija, ideologija i zavičajno porijeklo birača i političara određuje rezultate izbora, a sdp-ove anketarske agencije i mediji misle da oni imaju najvećeg utjecaja na birače, smijurija.