Što je dolazak prvih šest hrvatskih Rafalea F3R bio bliži, to se manje pričalo o još uvijek službujućim MiG-ovima 21, koji su cijelo to međuvrijeme do dolaska nove eskadrile borbenih aviona održavali sposobnost HRZ-a. Krajem prošle godine objavljen je plan kako će dolaskom prvih Rafalea stari dobri MiG-ovi 21 odmah biti prizemljeni, ugasiti svoje motore, a piloti HRZ-a oprostiti se od svojedobno moćnih strojeva, koji su svoje dali tijekom Domovinskog rata i dugo godina poslije.
Plan je bio da preostali MiG-ovi, a sada ih još uvijek leti pet do osam primjeraka, kako kada, završe dijelom u muzejima, naravno prethodno razoružani, a spominjala se tek mogućnost da neki od njih budu i konzervirani, zlu ne trebalo. Računalo se da im ionako ističu zadnji resursi, te nema smisla nastaviti trošiti i na njihovo letenje i održavanje, kad već dolaze noviji, puno mlađi i skuplji Rafalei.
MiG-ovi su trebali biti prizemljeni, ali plan se drastično promijenio: Više je razloga
Plan je bio da preostali MiG-ovi, a sada ih još uvijek leti pet do osam primjeraka, kako kada, završe dijelom u muzejima, naravno prethodno razoružani, a spominjala se tek mogućnost da neki od njih budu i konzervirani, zlu ne trebalo. Računalo se da im ionako ističu zadnji resursi, te nema smisla nastaviti trošiti i na njihovo letenje i održavanje, kad već dolaze noviji, puno mlađi i skuplji Rafalei.
Komentara 47
Rafali dolaze zrakom za razliko od SDP-ovih migova koji su došli u tačkama
MIG-ovi su najbolji i najsigurniji na kamionoma pod palicom i komandom vojskovođa slučajnog i kortonmanovića
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Moćno djeluju, Bravo ! dobro nam došli i nadamo se nikad ih neupotrijebili u borbene svrhe !