Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 82
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Postavljaju trendove

Revolucija u prodaji nekretnina: Pogledajte zašto svi pričaju o ovom pristupu

DUX nekretnine
Foto: DUX nekretnine
1/10
16.09.2025.
u 10:25

Vlasnik agencije DUX nekretnine, Tony Jerković, izuzetno je ponosan na svoj interni tim videografa koji radi produkciju visokih standarda, kvalitete i stila, u skladu s identitetom agencije.

DUX je osnovan u siječnju 2019. godine u Rijeci, s jasnim ciljem pod motom „Najbolji u gradu“. Tony Jerković, vlasnik agencije, okupio je tim mladih i ambicioznih agenata te od početka omogućio drugačiji pristup ovom tržištu koje se mijenja iz dana u dan. Iako izazovno, Tony je postavio jasne ciljeve kada je riječ o trendovima u prodaji, pa ne čudi što je u samo šest godina uspio ući među deset najuspješnijih agencija za nekretnine u državi – prema prihodu, broju agenata i broju poslovnica. Koja je tajna uspješne prodaje, zašto je važno postaviti visok standard prezentacije te što čini prepoznatljiv potpis agencije, kroz razgovor smo saznali od vlasnika agencije.

Vlasnik agencije DUX nekretnine, Tony Jerković
Foto: DUX nekretnine

Što vam je, kada ste pokretali agenciju, nedostajalo na tržištu nekretnina i kako ste željeli promijeniti taj standard?
Nedostajalo je prije svega inovativnosti u poslu. Agenti su radili po ustaljenom, zastarjelom načinu i nisu bili spremni izaći iz tog okvira. Ja sam tada želio okupiti tim mladih i ambicioznih agenata koji se ne boje promjena i spremni su prihvatiti novi, drugačiji način poslovanja u skladu s mojom vizijom.

Također, nedostajala je implementacija digitalnog sadržaja u oglašavanje nekretnina i reklamiranje same agencije. Primjerice, netom prije otvaranja vlastite agencije bio sam jedan od rijetkih agenata koji su počeli snimati prezentacije nekretnina.

Vaš tim danas broji više poslovnica i velik broj agenata. Što je, po vašem mišljenju, presudno da bi tim u ovom poslu dobro funkcionirao?
Presudna je atmosfera i energija cijelog tima. Svakodnevno se trudim postići atmosferu u kojoj se agenti međusobno podržavaju, ohrabruju i pomažu jedni drugima. Upravo to postižem redovitim grupnim sastancima i individualnim razgovorima sa svakim članom tima.

Foto: DUX nekretnine

Često ističete važnost mentorstva i edukacije. Kako izgleda ta interna edukacija i koliko ona oblikuje kulturu agencije?
Mentorstvo i edukacija agenata na prvom su mjestu po važnosti kada nam se pridruži novi član. S moje strane, novi agenti dobivaju mentorstvo u smislu teorijskog dijela posla, a potom im je dodijeljen mentor, jedan od iskusnih agenata, kojeg prate na terenu i u uredu te u konačnici počinju raditi samostalno uz nadzor i pomoć s moje strane i strane mentora.
Što se tiče edukacija, jednom tjedno održavam vlastita predavanja s aktualnim temama u svakoj pojedinoj poslovnici, a često angažiram i vanjske predavače koji održavaju radionice sa stručnim temama poput komunikacije, pregovaranja, financija i ostalih važnih segmenata našeg posla.

Bili ste među prvima koji su prepoznali snagu videa u prodaji nekretnina. Kako je došlo do te ideje i kako su reagirali klijenti?
Tu ideju sam počeo realizirati i prije nego što sam otvorio vlastitu agenciju – počeo sam se sam snimati i na taj način prezentirati nekretnine. Te su snimke danas podsjetnik na prvi korak koji sam poduzeo i mjerilo koliko sam postigao od tog trenutka do danas.
Klijenti su odmah pozdravili moju ideju o novom načinu prezentacije nekretnina jer su, osim kvalitetnih fotografija, dobili i video turu koja na realan način predstavlja ono što žele u što kraćem roku prodati. Kupci su pak dobili priliku da, bez dolaska na samu nekretninu, „prošeću“ njome na svojem ekranu.

Foto: DUX nekretnine

Koliko je danas važna vizualna prezentacija u procesu prodaje, pogotovo kada kupci sve češće donose odluke online?
Vizualna prezentacija nije najvažnija, ali je druga po važnosti, odmah nakon komunikacije i slušanja klijenta. Ljudi prije svega „kupuju očima“ i, budući da smo vizualni tipovi, fotografije i video materijali s kojima se susretnu presudni su za poduzimanje svakog sljedećeg koraka, od poziva agentu, razgledavanja nekretnine uživo, povećavanja budžeta do pregovaranja o cijeni. Naši klijenti vrlo su brzo prepoznali važnost vizualne prezentacije i sada redovito dobivamo upite prodavatelja za snimanje njihove nekretnine te pohvale kupaca koji su zainteresirani za iste.

DUX video produkcija već ima prepoznatljiv potpis. Što, po vama, čini dobar video o nekretnini?
Dobar video prije svega čini dobar videograf, a njih u našem internom timu imamo trojicu. Potom slijedi nekretnina pripremljena za snimanje, dobri vremenski uvjeti, kvalitetna oprema te, naposljetku, agent koji se unaprijed priprema za snimanje i unosi svoj osobni pristup i način prezentacije nekretnine na kreativan i kvalitetan način.

Što vas osobno najviše motivira u poslu nakon šest godina vođenja agencije?
Najviše me motivira osobni uspjeh agenata u našem timu. Veseli me vidjeti koliko napreduju u poslu, rastu iz dana u dan i način na koji se to reflektira u njihovom privatnom životu, jer uspjeh ne dolazi samo na jednom polju, već uvijek povlači sve segmente. Agenti koji su dio našeg tima već godinama prebrodili su mnogo svojih strahova i bezbroj puta izašli iz vlastite zone komfora kako bi napredovali i rasli u svakom pogledu.

Foto: DUX nekretnine

U samo šest godina DUX je postao jedna od deset najuspješnijih agencija u Hrvatskoj. Na što ste posebno ponosni kada pogledate taj put?
Posebno sam ponosan na svakog člana našeg tima jer su oni dio moje poslovne i osobne priče, kao i ja njihove. Zajedno gradimo uspjeh na način da se svakodnevno motiviramo i podržavamo.

I za kraj, kada biste morali sažeti DUX u tri riječi, koje bi to bile?
Poželi, odaberi, useli!

Sadržaj nastao u suradnji s DUX nekretninama.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata